quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan?
Nopes... kansloosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion niet door naar de finale van de Ground Zero contest, zo te zien?
Eh... What?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een ongelofelijk irritant lied
Die vocals verneuken het helemaal want de rest van t nummer is wel nice.
Damn wat slecht dan. (niet van jou he)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nopes... kansloos
Al heb ik wat mixen gehoord die wel door waren, maar dat was helemaal kansloos
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, ik snap je wel. Denk er alleen totaal anders over, vind het juist wel vetJust a matter of taste I guess.
Het nummer is wel vet, maar die vocals verpesten het echt in mijn ogen.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:
Bioweapon - Eternal Vision
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Frequencerz - X-Pand
Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still (shaken & stirred mix, beiden leuk)
Geck-O - It's What We Are
Josh & Wesz - G-Force
Kodex - Heroes of Hardstyle
Luna vs E-Force - 5th Element
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Noisecontrollers - Gimme Love
Psyko Punkz & Coone - The Words
Ran-D ft. B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
Sasha F - Evil Divine
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 2
Zany & The Beholder - Again We Will Rise / Act of Rage
Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
Zatox & Zany - Oldskool
Wildstylez - Huh?
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
Verder zijn er wat CD's uit/in de maak:
Coone - The Challenge (enkele leuke nummers, rest kut):
Digital Punk - Escape From Reality:
TNT - The Album:
En last but not least, je hebt Loudness gemist!
Weer een beetje up to date nu?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een ongelofelijk irritant lied
Die vocals verneuken het helemaal want de rest van t nummer is wel nice.
Wel dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EY! Dat nummer ramt en ramt en ramt maar door! De vocals zijn even wennen, maar niet irritant. Tjeees
Ik praat niet meer met jou...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou...
Alphaverb![]()
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd!Fijn fist-pump momentje
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alphaverb![]()
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd!Fijn fist-pump momentje
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.quote:
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens.
[..]
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.
Ondanks een paar oudere tracks gewoon een geniale tracklist.SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister degene die ik daarvan nog niet ken ook nog wel even.
Lekker inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodieBeste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O
![]()
Ja, hoorde hem net ook. Kwam hem tegen op YouTube nadat ik Coone z'n challenge gevolgd heb. Was wel een vette vlog-serie. Brute track, blijft lekker hangenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Psyko Punkz vs Coone - The Words, met een videoclip.
Ik zelf vind het wel een lekker deuntje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
quote:
Deze nummer...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Beide heel vet, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodieBeste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O
Moet je ook niet meer met mij praten. Hoorde dit nummer ergens in een liveset van Ran-D volgens mij, heb meteen het volgende setje in de auto aangezet. Dat nummer is gewoon bagger. Gewoon niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alphaverb![]()
sorry maatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaar![]()
Ik begrijp alleen niet zo goed waar jij het mee oneens zou zijn, misschien dat dat geen leuke releases zijn in jouw opinie? Jouw probleem![]()
Eén v.d. belangrijkste producers voor Saifam samen met tuneboy. Zwaar respect voor die mannenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/inte(...)_Saifam_en_meer.html
Meer dan 600 releases, wat een held
Leuk grietje (quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan zo op TMF, maar toch vind ik hem best aardig.
Video clipquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Welnee joh, is toch gewoon jouw mening?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream
quote:
Is dat niet dat feest wat eindigt op nutteloos biergooien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]Pinksterfeesten Bornerbroek (gewoon dom zuipn en lachen met kameraden)
Las 'm laatst. Leuk om te lezen en respect voor die kerelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij
Voor 1,5 maand vind ik het zeker niet slecht. Qua sound van de melodie ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Levitas het volgende:
Nu een tijdje bezig in Logic en had een heel leuk idee (imo). Uiteindelijk lukte het me niet om het uit te werken zoals ik wilde, dus heb ik een aantal kleine dingen toegevoegd aan wat ik al had (slowdown op het dubstep stukje; (crap) vocal erbij), zodat het in principe met de intro/outro nog alle kanten op kan.
Ben wel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden (jullie zijn wel de ekte ekte die-hards!). Let wel: Ik ben nu een maandje of 1,5 bezig met Logic, en ik ben op de hoogte van wat timing-foutjes in de melodie
www.yfrog.us/jcf9rz
(Als dit hier niet thuishoort, schop ik hem wel even naar het produceren topic)
Edit: Redelijke crap kwaliteit, maar ik neem aan dat de grote lijn wel duidelijk is?
Deze man is echt een heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij
Valt mee, ik ben het ook volledig NIET met je eens, maar smaak blijf smaak natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream
Godverdomme wat een heerlijke "ouwe" knallerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luca Antolini & Bobby V - In The Name Of God!
Ik ga mee, maar dat wist je al toch? We kunnen wel weer bij m'n oma blijven pitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 21 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man
![]()
Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens.
[..]
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.
Ondanks een paar oudere tracks gewoon een geniale tracklist.Die dikgedrukte nummers zijn erg tof jaSPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit je update lijstje ook nog wat leuke dingen gehoord, maar deze absoluut niet, wat een verschrikking zeg![]()
Jah... Zoals ook op m'n site staat. Elke week ouwe eraf, nieuwe erop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I heb je je vorrige set van sound cloud verwijderd ? kheb nu #30 aanstaan ( staat geen TL bij)
@ T-Force , klinkt goed, moet alleen werken
Da's geen geld! Zet hem even als optie, als jullie me mee willen hebben iigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 21 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man
![]()
Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
Hahah naja tis geen zeuren hoor ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehehe M.I. ik zal niet meer zeurenklinkt iig goed tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |