SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Kijk, zo mogen we het horen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:
[..]
ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
Die mag in de OP.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren.![]()
Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Als er een ontruiming is, doe alsof je niet kunt lopen. Dan wil iemand van het andere geslacht je soms nog wel eens meesleuren.![]()
Een blauwtje lopen in meervoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is bij ons op de zaak een keer echt gebeurd. Ze kon echt niet goed lopen maar met een ontruiming is iedereen vooral bezig zichzelf in veiligheid te brengen dus achteraf (het bleek een oefening) ging er een memo rond dat iedereen haar voorbij was gelopen en we of we de volgende keer aub goed willen kijken of iedereen mee naar buiten kan komen.
Ik weet wel iemand die ik mee wil sleuren of mij mag meesleurenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Ben je bang voor die vriendin van 'm ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , ik heb hem gezien tijdens het uitgaan, maar ik ben een beetje boos op hem. Hij was met een meisje wat gewoon een vriendin was maar zat daar steeds bij , maar hij was beledigd dat ik met zijn broer zat te keten (kan goed met hem opschieten en hij heeft vaker wat met me geprobeerd , maar we hadden het er met elkaar zelfs over waarom ik zijn broer leuker vond )
Alleen hij vond dus dat ik te veel met zijn broer omging. Ik zie hem waarschijnlijk vanavond weer want dat hadden we afgesproken maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Vaag bij mij is dus vunzige smsjes een aanleiding tot ruzie en dit was zo wat ik niet in gedachten had.
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zijn wel bezitterig ook al is het officieel geen relatie en zien of spreken jullie elkaar soms weken niet. Apart.
M.i. werkt het ook eigenlijk niet, altijd gaat een van de twee toch meer voelen. Dat is overigens ook een doodnormaal neurologisch proces in onze hersenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.
Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
Hear hear.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dit met een kennis meegemaakt. Zij had ook een jongen waar ze al twee jaar alleen maar wat mee rommelde. Toen zoende hij laatst met een ander meisje en nu is het ruzie.
Ik ben altijd voorzichtig met contacten die louter seksueel zijn en lang duren. Bespreek het vaak met elkaar en ga een relatie niet uit de weg als er toch ergens meer gevoelens blijken te broeien. Als dat soort gevoelens niet wederzijds zijn dan moet je met het neuken stoppen.
Leuk trouwens ditquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaanDat móet wel nóg gezelliger gaan worden
![]()
En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk trouwens dit
Hoeveel meisjes zijn het dan?
En met hoeveel man was je toen je ze ontmoette?
Groningen vs Maastricht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Hoogheid het volgende:
Haha, vorige week een paar leuke meisjes ontmoet van zo'n beetje de andere kant het land. Blijkbaar vonden ze het zo gezellig dat ze volgende week weer een paar honderd kilometer heen en weer gaan rijden om naar dezelfde tent hier te gaanDat móet wel nóg gezelliger gaan worden
![]()
En vanavond ergens anders gaan stappen, eens kijken of dat nog wat wordt.
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Zij waren met 6, wij met 5. Maar in de eerste instantie kwamen twee vrienden en ik (waarvan 1 vriend al bezet) twee meisjes tegen in de discotheek en zijn we met ze buiten op het terras gaan zitten en een poosje mee zitten praten. Aan het eind van de avond kwam de rest van hun vriendinnengroep erbij (één keer raden; iemand van hun wilde naar huis), en niet lang daarna kwam de rest van onze vrienden. Toen was het ook nog gezellig maar was de taxi van de dames al besteld
Facebook is echt ideaal wat dat betreft. Heb zelf alle 5 de dames van gisteravond te pakken. Het is alleen vervelend als ze geen van allen info hebben die redelijk uniek is. Als je alleen weet dat ze Floor uit Amsterdam is kom je niet ver.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Telefoon nummers, hyves facebook te pakken? Of niks?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Versiertip:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |