abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96866585
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef xenobinol het volgende:
Overigens.... huurders zijn vrij om te ontsnappen aan het facistische banksterbewind *O*
Yep. Je zoekt een kartonnen doos uit bij de Aldi en klaar ben je.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_96867229
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Yep. Je zoekt een kartonnen doos uit bij de Aldi en klaar ben je.
Ik zie dat je niet voorgelicht bent.... koop gewoon zoiets... die is binnen 2 seconden opgezet in met 30 seconden weer ingevouwen.... je luchtbed opblazen kost veel meer tijd.

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96867967
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik zie dat je niet voorgelicht bent.... koop gewoon zoiets... die is binnen 2 seconden opgezet in met 30 seconden weer ingevouwen.... je luchtbed opblazen kost veel meer tijd.

[ afbeelding ]
Nee, ik ben inderdaad niet voorgelicht op dat gebied.

Maar aangezien ik niet huur is dat ook niet nodig he... :+
pi_96868175
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nee, ik ben inderdaad niet voorgelicht op dat gebied.

Maar aangezien ik niet huur is dat ook niet nodig he... :+
Komt vanzelf wel.
pi_96868571
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Komt vanzelf wel.
Dream on... ^O^
pi_96871464
Even een plaatje gemaakt.

Het bord staat er al meer dan een jaar, ben benieuwd of er echt mensen zijn die al een jaar hebben gewacht op hun huis. De bouw ervan moet nog beginnen...

Ook zijn ze hier kavels aan het verkopen waarop je een 2-onder-1-kap moet bouwen. Nou daar koop je een kavel voor zeg...

[ Bericht 2% gewijzigd door Terrorizer op 16-05-2011 01:17:15 ]
pi_96871488
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, dat is briljant. :D

Geen gehannes met opzetten enzo..

Hoe heet het spul?

[ Bericht 2% gewijzigd door Terrorizer op 16-05-2011 01:37:36 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 07:00:06 #158
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96874042
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Hoe heet het spul?
Da's de gesBMW.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_96874114
Ik moest lachen.

Binnenkort 2 inkomen, weinig woonlasten. Heeft de politiek daar al een term voor bedacht?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 45% gewijzigd door Terrorizer op 16-05-2011 07:33:09 ]
pi_96874446
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 07:27 schreef Terrorizer het volgende:
Ik moest lachen.

Binnenkort 2 inkomen, weinig woonlasten. Heeft de politiek daar al een term voor bedacht?
Ik dnek dat er wel een afroom regeling gemaakt gaat worden voor die groep. :P
pi_96874789
quote:
Rabobank wil overleg woningmarkt Uitgegeven: 16 mei 2011 08:31
Laatst gewijzigd: 16 mei 2011 08:31

AMSTERDAM - Banken, toezichthouders en ministeries moeten om de tafel gaan zitten om te praten over de vastgelopen woningmarkt. Dat zegt bestuursvoorzitter van de Rabobank Piet Moerland maandag in het Financieele Dagblad.

Rabobank is marktleider als het om hypotheken gaat.

Banken moeten volgens Moerland meer vrijheid krijgen om hypotheekleningen te verstrekken aan starters. Tegelijk moeten de aflossingsvrije hypotheken verder aan banden worden gelegd. De hypotheekrenteaftrek moet volgens Moerland ook worden behandeld, maar hiervoor doet hij zelf geen voorstel.

Volgens de Rabobank staan in Nederland honderdtachtigduizend woningen te koop, terwijl er vorig jaar slechts honderddertigduizend werden verkocht.

AFM

De Autoriteit Financiėle Markten heeft vorig jaar opgetreden tegen onder meer de Rabobank. De bank was er bij het verstrekken van sommige hypotheken te gemakkelijk vanuit gegaan dat het salaris van de klant nog zou stijgen.

De AFM heeft de mogelijkheden van banken beperkt, zegt Moerland. Tegelijk wil hij niets 'ten nadele van de AFM zeggen, want zij waken over overkreditering'.

Toch zou de AFM minder strikt moeten zijn. "Geef de hypotheekadviseurs meer ruimte voor meer maatwerk."
Hopsakee de eisen van onze overheid zijn te streng volgens de rabobank, dus moeten ze maar weer hogere hypotheken kunnen verstrekken. :P
  maandag 16 mei 2011 @ 08:48:52 #162
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96874868
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 07:27 schreef Terrorizer het volgende:
Ik moest lachen.

Ja. Moederskindje. Weet alleen niet meer welke politicus daar als eerste mee kwam.
Zou nog best eens Rutte zelf geweest kunnen zijn _O-
  maandag 16 mei 2011 @ 08:50:44 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96874895
De bank zou wel de laatste zijn wie het uit mag maken of een huis wel of niet verkocht wordt: er zit toch al iemand in met een hypotheek. Echter, de Rabobank wil natuurlijk gewoon dat huizen weer duurder worden, en ze weer meer geld kunnen uitlenen. Puur eigenbelang, wat juist heeft geleid tot de huidige problemen.
censuur :O
  maandag 16 mei 2011 @ 08:53:26 #164
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96874930
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
De bank zou wel de laatste zijn wie het uit mag maken of een huis wel of niet verkocht wordt: er zit toch al iemand in met een hypotheek.
Ja, alleen hoeft dat niet iemand met een Rabobank hypotheek te zijn natuurlijk. Dus wil de rabobank graag dat we allemaal weer gaan verhuizen, zodat ze weer kans hebben om (bijvoorbeeld) de ex-DSB-ers een hypotheek te geven.
Om over alle starters nog maar te zwijgen natuurlijk. :)
pi_96875092
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Hoe heet het spul?
Quechua Is nog betaalbaar ook, ik ga regelmatig een weekendje kamperen.... plop... tentje openvouwen... 4 haringen in de grond en de BBQ kan aan :9
I'll sing you a lullaby.
pi_96875147
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:42 schreef Basp1 het volgende:

Hopsakee de eisen van onze overheid zijn te streng volgens de rabobank, dus moeten ze maar weer hogere hypotheken kunnen verstrekken. :P
Haha.... de rabo die zo ongeschonden de kredietcrisis is doorgekomen (slaat zichzelf constant op de borst met benoeming van dit feitje) is voor 70 miljard euro blootgesteld aan subprime hypotheken.... Moehaaahaaa _O- _O- _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_96875166
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ja. Moederskindje. Weet alleen niet meer welke politicus daar als eerste mee kwam.
Zou nog best eens Rutte zelf geweest kunnen zijn _O-
Haha... je bent een 'toppertje' Whuzz :P
I'll sing you a lullaby.
pi_96876107
Heeft hem geen windeieren gelegd.

Hij had een van de laagste hypotheken in de regering dacht ik. (maar dat was ook niet zo moeilijk)
  Moderator maandag 16 mei 2011 @ 11:25:01 #169
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96878993
Ik ben blij om te zien dat er wel nieuwe dingen worden gezegd in dit deel van de reeks..

:')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96880914
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat 30 seconden opvouwen lukt mij alleen nooit. Ik sta minstens 20 minuten te vloeken.

Maar nog steeds beter dan zo'n ouderwetse tent.
pi_96881431
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef de_ier het volgende:

[..]

Dat 30 seconden opvouwen lukt mij alleen nooit. Ik sta minstens 20 minuten te vloeken.

Maar nog steeds beter dan zo'n ouderwetse tent.
Op youtube staan instructiefilmpjes... thuis even een paar keer oefenen en je staat niet langer voor lul op de camping ;)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 16 mei 2011 @ 12:25:09 #172
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96881525
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Op youtube staan instructiefilmpjes... thuis even een paar keer oefenen en je staat niet langer voor lul op de camping ;)
Ja dag, je gaat op vakantie, daar ga je toch niet voor oefenen met als doel 'niet voor lul te staan op de camping' ?

Overigens zou ik nooit op een camping gaan staan. Verschrikkelijk. Dat je dan een half uur moet lopen om naar een toilet te gaan waar de rest van de camping ook gaat.

Mij niet gezien, geef mij maar een luxe hotelkamer, daar ben ik meer in mn element :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96881707
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef CoolGuy het volgende:

Ja dag, je gaat op vakantie, daar ga je toch niet voor oefenen met als doel 'niet voor lul te staan op de camping' ?
Je moet je altijd goed voorbereiden als je gaat camperen... weten hoe je je tent opzet is heel normaal. Meestal als je gaat kamperen zet je je tent even thuis op om te kijken of deze nog in goede staat is. Het is erg lullig als je op de camping pas tot de ontdekking komt dat er iets mankeert aan je uitrusting.

quote:
Overigens zou ik nooit op een camping gaan staan. Verschrikkelijk. Dat je dan een half uur moet lopen om naar een toilet te gaan waar de rest van de camping ook gaat.
Ik weet niet of je mank loopt of iets dergelijks... maar ik ken geen enkele camping waar je zo lang naar een toilet moet lopen, als je een goede camping uitzoekt zijn de sanitaire voorzieningen ook gewoon schoon.

quote:
Mij niet gezien, geef mij maar een luxe hotelkamer, daar ben ik meer in mn element :P
Tja.... kamperen is niet aan iedereen besteed :)
I'll sing you a lullaby.
pi_96881796
Kamperen is een noodzakellijk kwaad om festivals te vieren, maar bij normale vakanties ga ik niet meer moeilijk doen en wordt er gewoon iets met een normaal dak en electricitiet in de kamer/hut gehuurd.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:41:14 #175
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_96882111
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tja.... kamperen is niet aan iedereen besteed :)
Lenen ook niet ;)
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')