Gelukkig deed ik het alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Rupsebeest het volgende:
Yay, had geen zin om de laatste post te maken
Dat klopt, even niet in SIngles gepost, iig niet uitbundig.. Maar als je me echt zo miste had je me wel een dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik heb je volgens mij al heel lang niet gezien..
Dag autoquote:
Overla wel merk ik.. en echt lekker is het buiten niet vind ik..quote:
Heel veel blijktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist bij ons Peuracje
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:20 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijd niet meer geweest
quote:
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..quote:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!
Verander je nick naar Watjetornado!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Dat ligt niet aan het biermerk eppoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Ga jij lekker je eigen rollenspellen verzinnen in plaats ze van mij af te pikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef STING het volgende:
Tot wat voor rollenspel heeft Air je nu weer overgehaald?
Valt ook wel mee toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.
Nee.quote:
Ik krijg koppijn van Heinekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het biermerk eppo
Hoewel Heineken idd ranzig is.
je bent een vrouw.quote:
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch opquote:
Dat zit allemaal tussen je oren.quote:
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch op
Nou ja kon... Voor mijn zwangerschap
Ik vraag me best wel eens af wat het wezenlijke verschil is tussen Amstel en Heineken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch op
Nou ja kon... Voor mijn zwangerschap
Trouwen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Help, ik moet wat leuks verzinnen om morgen te doen, ben inspiratie loos.
Dat doen we vanavond alquote:
Naar de kerk gaan en al je zonden opbiechtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Help, ik moet wat leuks verzinnen om morgen te doen, ben inspiratie loos.
Dan zit ik er nog wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan en al je zonden opbiechten
quote:
Mooi! Dan is dat ook weer geregeld!quote:
Dan ook niet. Dan heb je te lang gewacht en dat is ook niet goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behalve als je naar de wc toe moet!
kapsters zijn no-go area...slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik ben vandaag naar de kapper geweest terwijl het nog best een week of twee kon. Reden: leuke kapster
Welke score haal ik nu op de schaal van triestheid?
Dat hangt er vanaf of je haar wel of niet heb uitgevraagd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik ben vandaag naar de kapper geweest terwijl het nog best een week of twee kon. Reden: leuke kapster
best wel een hoge.. maar je bent niet alleen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, kijk. Het zit boven op m'n postzegel, dus ik zie het zelf hooguit als ik bij het tanden poetsen in de spiegel kijk. Wat zij er mee doet zal me werkelijk een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kapsters zijn no-go area...slecht voor je haar.
#schijtlaarsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je haar wel of niet heb uitgevraagd.
Dan haal je een hoge score.quote:
misschien helpt de hulp van een logopedist om 'm wat loslippiger te maken.. euh..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat terwijl zij zo makkelijk praten heeft.
Ik had ook zo'n bijkluskapster...en ik heb haar toen wel uitgevraagd, wat uitliep op seks, een korte heftige relatie, nog veel meer seks, ruzie en doodsbedreigingen van haar ex.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, kijk. Het zit boven op m'n postzegel, dus ik zie het zelf hooguit als ik bij het tanden poetsen in de spiegel kijk. Wat zij er mee doet zal me werkelijk een rotzorg zijnBovendien, ze doet het maar als bijbaantje, door de week doet ze een HBO opleiding logopedie. Het vooroordeel wat betreft intelligentie gaat dus ook niet op
[..]
#schijtlaars
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat terwijl zij zo makkelijk praten heeft.
Haha, volgende keer kom je met alcohol in je maag bij de kapper.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maar
Evengoed, ik ben wat dat betreft echt te laf. Ik weet dat ze vrijgezel is, ik weet in welke plaats ze woont, ik weet wat voor opleiding ze doet, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze me op z'n minst leuk gezelschap vindt getuige de poppetjes in d'r ogen. Rationeel gezien kan iedere klapjostie bevatten dat ik het gewoon doen moet. En toch...
Volgens mij is zij niet het type dat wat te maken wil hebben met lui die in staat zijn om een ander te bedreigen. Kort maar krachtig: zij mag wel meer doen dan mijn haarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n bijkluskapster...en ik heb haar toen wel uitgevraagd, wat uitliep op seks, een korte heftige relatie, nog veel meer seks, ruzie en doodsbedreigingen van haar ex.
Een kapper doet je haar....niks meer
heeej *hips* schat! doe mij een *hik* hanekam!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, volgende keer kom je met alcohol in je maag bij de kapper.
*klapjosti meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maar
Evengoed, ik ben wat dat betreft echt te laf. Ik weet dat ze vrijgezel is, ik weet in welke plaats ze woont, ik weet wat voor opleiding ze doet, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze me op z'n minst leuk gezelschap vindt getuige de poppetjes in d'r ogen. Rationeel gezien kan iedere klapjostie bevatten dat ik het gewoon doen moet. En toch...
euh nee, dat ze leuk tegen je praat wil niet meteen zeggen dat ze interesse in je heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh nee, dat ze leuk tegen je praat wil niet meteen zeggen dat ze interesse in je heeft.
ik kan tenminste als verdediging aanvoeren dat dat soort dingen me helemaal niet op zouden vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetje
je ziet dingen die je wil zien, succes over 3 weken als je weer naar de kapper gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetje
Dat risico zit erin, absoluut. Maar dat zien we dan ook wel weer. Ze is gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ziet dingen die je wil zien, succes over 3 weken als je weer naar de kapper gaat.
Seriously, dit had een blind paard opgevallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan tenminste als verdediging aanvoeren dat dat soort dingen me helemaal niet op zouden vallen
*blind paard meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Seriously, dit had een blind paard opgevallen
Ik heb hetzelfde t-shirt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
het is heel eenvoudig om allerlei dingen te zien die je graag wil zien.. zei hij uit ervaring en enige frustratie
*legt 2 suikerklontjes op zijn vlakke hand*quote:
broeder!quote:
*zwaait met winterpeen*quote:
*hap*quote:
gatverdammequote:
gatverdamme²quote:
Niks. Dat heb ik afgeleerd. Wij zijn kerels, wij moeten denken met onze lul. Doen we dat niet dan zijn we te lief, ofzo. Althans, dat is de kort-door-de-bocht conclusie tot nu toe. Lange versie nu geen zin inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
broeder!
ik loop me zo ook af te vragen wat ik van een stel sms-jes moet denken..
Niet die winterpeenquote:
hmm.. dit geeft ook gelijk weer een flash-back naar een sollicitatie gesprek waarbij de psychologe me verweet ' te lief' te zijn.. iedereen te vriend willen houden maar wel tegen management aan te schoppen ofzo..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks. Dat heb ik afgeleerd. Wij zijn kerels, wij moeten denken met onze lul. Doen we dat niet dan zijn we te lief, ofzo. Althans, dat is de kort-door-de-bocht conclusie tot nu toe. Lange versie nu geen zin in
*spuugt weer uit*quote:
quote:
Ik kijk ik hou van holland, bite mequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk dat we de schaal van triestheid moeten uitbreiden![]()
ik pleur er een filmpje in en ga lekker bankhangen
dan mag er veel gebeten worden.. ik doe dat ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kijk ik hou van holland, bite me
bijtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef clevy het volgende:
dan mag er veel gebeten worden.. ik doe dat ook
hap hapquote:
quote:
let maar op jij.. jou bijt ik terugquote:
opbokkuh, ik was eerstquote:
sinds wanneer wil je plaats in de wachtrij iets zeggen?quote:
En wie zei dat ik zou bijten? Was wat heel anders van planquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:29 schreef clevy het volgende:
[..]
sinds wanneer wil je plaats in de wachtrij iets zeggen?
t duvelke zal zelf wel kiezen wiens tanden ze waar wil hebben
omdat ik graag m'n tanden in iets lekkers zet?quote:
Hello.quote:
oo ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wie zei dat ik zou bijten? Was wat heel anders van plan
Ik scoor niks....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hello.![]()
Zwaar aan het scoren jij zie ik?
of het slachtoffer van een slechte grap maar dat is altijd de dubieuze keuzequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hello.![]()
Zwaar aan het scoren jij zie ik?
Jah, ik trek niet voor niks die zweep uit de kast hmmkayquote:
Maar ik ben heul niet lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
omdat ik graag m'n tanden in iets lekkers zet?
WAT?!quote:
eerder dat jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
of het slachtoffer van een slechte grap maar dat is altijd de dubieuze keuze
mag ik dan mijn blinddoek om... en ga je dan zo'n mooi touwkunstwerkje makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, ik trek niet voor niks die zweep uit de kast hmmkay
Ach, als er sprake is van gedeelde orgasmes word er altijd gelachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
of het slachtoffer van een slechte grap maar dat is altijd de dubieuze keuze
och germ toch..al die aandacht en je kiest voor de meest depri optiequote:
Now you're talkin'quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik dan mijn blinddoek om... en ga je dan zo'n mooi touwkunstwerkje maken
Eerder geglimlacht hoor....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als er sprake is van gedeelde orgasmes word er altijd gelachen
Nee, de meest voor mij voorkomende optiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
och germ toch..al die aandacht en je kiest voor de meest depri optie
lui ding!quote:
resultaten uit het verleden...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, de meest voor mij voorkomende optie
Hmmmm...sure?quote:
Moeheid vooral.quote:
Krijg watquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:38 schreef clevy het volgende:
[..]
lui ding!
[..]
resultaten uit het verleden...
ik ook van jou hoorquote:
Dat dus. De reden waarom ik die kapster nog niet mee uitgevraagd hebquote:
Dat moeten goeie drugs zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
WWAAAAAJOOOOOOOOOOOOOOOOOO die -Engel-!!!!
Gister ben ik zoveel keren langs jouw stadje gegaan meisje! Hoe was het in Hvl trouwens?![]()
![]()
![]()
Soms wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik schater het niet uit van een orgasme.... jij wel dan
Fernandes Green Punch om uit te kateren tezamen met een goede tosti en borrelnootjes.quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOO WT!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
WWAAAAAJOOOOOOOOOOOOOOOOOO die -Engel-!!!!
Gister ben ik zoveel keren langs jouw stadje gegaan meisje! Hoe was het in Hvl trouwens?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. De reden waarom ik die kapster nog niet mee uitgevraagd heb
Ben net vandaag geweest, duurt zeker weer een week of 6quote:
TOSTIquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fernandes Green Punch om uit te kateren tezamen met een goede tosti en borrelnootjes.
* -Engel-duwt Bartholomeus maandagmiddag met een bosje mooie rode rozen over de drempel bij de kapster...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben net vandaag geweest, duurt zeker weer een week of 6
Wat een verstandig besluit. Een afgang heb je je zo bespaard. Alle kappers die je uitlachen en expres je haar scheef gaan knippen, verkeerde kleurtjes in je haar doen en je teveel factureren heb je nu ontweken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. De reden waarom ik die kapster nog niet mee uitgevraagd heb
En dan nog durf ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-duwt Bartholomeus maandagmiddag met een bosje mooie rode rozen over de drempel bij de kapster...
nou wordt er wel vaker gevraagd bij mensen die net van de kapper komen "wanneer maken ze het af?".. engel duwt je wel ff de afgrond in barthoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-duwt Bartholomeus maandagmiddag met een bosje mooie rode rozen over de drempel bij de kapster...
Mwah, lees even terugquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een verstandig besluit. Een afgang heb je je zo bespaard. Alle kappers die je uitlachen en expres je haar scheef gaan knippen, verkeerde kleurtjes in je haar doen en je teveel factureren heb je nu ontweken.
Geen afgrond.... moral support heet DATquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
nou wordt er wel vaker gevraagd bij mensen die net van de kapper komen "wanneer maken ze het af?".. engel duwt je wel ff de afgrond in bartho
Ik weet niet hoeveel terug maar ik denk dat je mijn post niet geheel op waarde weet te schatten?quote:
kun je daar mee die lange tenen ook ff wat inkorten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen afgrond.... moral support heet DAT
Als ik het af wil maken, pak ik de schaar wel
De vraag is of ik jouw post op waarde wíl schattenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel terug maar ik denk dat je mijn post niet geheel op waarde weet te schatten?
Je moet echt nooit kappers tegen je in het harnas jagen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel terug maar ik denk dat je mijn post niet geheel op waarde weet te schatten?
Nee ... wel de nagelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:57 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je daar mee die lange tenen ook ff wat inkorten?
Mijn kapster isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet echt nooit kappers tegen je in het harnas jagen!
das al heel wat.. ik heb liever niet teveel krabsporen.. een paar is leuk als souvenir.. maar moet geen bloedbad worden hequote:
Je bedoelde mijn tenen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef clevy het volgende:
[..]
das al heel wat.. ik heb liever niet teveel krabsporen.. een paar is leuk als souvenir.. maar moet geen bloedbad worden he
Het is een van de vele kapsalons hier in 't dorp, en zij werkt er alleen op zaterdag. Stél dat ik een blauwtje loop, dan ga ik naar een andere kapsalon. Zij komt uit een ander dorp zo'n 15km verderop, dus van haar vriendinnen krijg ik het al zéker niet te horenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
Nee maar serieus, is het een buurtkapper?
Want dan moet je echt nadenken van: wat is er nu het ergste dat kan gebeuren??? Dat is dus iets catastrofaals. Buiten dat je dus nooit meer je gezicht bij je favo kapper kan vertonen krijg je opeens van je buurman te horen: "sukkel". En dan van je overbuurvrouw. En daarna van het kassameisje bij je buurtsuper. Totdat de hele stad het weet en je uit verdriet zelfmoord pleegt of financieel in een diep dal komt omdat je moet verhuizen.
mwa.. ik gokte een beetje op nagels in het algemeen.. heb geen MI van je peozelige voetjes.. gebrek aan bron dataquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bedoelde mijn tenen he... en ik heb nog wel van die lieve kleine voetjes
Bron data nog wel.... ik ben niet te html-en hoor.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
mwa.. ik gokte een beetje op nagels in het algemeen.. heb geen MI van je peozelige voetjes.. gebrek aan bron data
* -Engel-schopt Bartho.... dus nothing to lose so GOOOOOOOOOOOOOO GO GOquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is een van de vele kapsalons hier in 't dorp, en zij werkt er alleen op zaterdag. Stél dat ik een blauwtje loop, dan ga ik naar een andere kapsalon. Zij komt uit een ander dorp zo'n 15km verderop, dus van haar vriendinnen krijg ik het al zéker niet te horen
En dat is het stomme ook, zoveel heb ik niet te verliezen eigenlijk. En toch....
Sja, die resultaten uit het verleden hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-schopt Bartho.... dus nothing to lose so GOOOOOOOOOOOOOO GO GO
html.. nah.. zwakke vergelijking.. zou eerder vergelijking maken met oliebron.. boren naar het reservoir waar vanuit het zwarte goud met een fontein tevoorschijn komt.. ja knikkers die een monotoom maar nuttige beweging maken.. veel pijpen euh buizen om de vloeistof te bewegenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bron data nog wel.... ik ben niet te html-en hoor.....
Bron data.... heeft niks met een oliebron te maken...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
html.. nah.. zwakke vergelijking.. zou eerder vergelijking maken met oliebron.. boren naar het reservoir waar vanuit het zwarte goud met een fontein tevoorschijn komt.. ja knikkers die een monotoom maar nuttige beweging maken.. veel pijpen euh buizen om de vloeistof te bewegen
da's me te duur.. ik haak afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bron data.... heeft niks met een oliebron te maken...
maar ik ben wel goud ja![]()
Bron data.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bron data.... heeft niks met een oliebron te maken...
maar ik ben wel goud ja![]()
En ik heb er niks voor hoeven doenquote:
ach.. beter gefaald dan niets uitgevretenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik heb er niks voor hoeven doen
Jij wilde voorkruipen, ik sputterde nog tegen maar nee, jij moest en zou eerst. You have it your wayquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. beter gefaald dan niets uitgevreten
carriere bij burger king?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wilde voorkruipen, ik sputterde nog tegen maar nee, jij moest en zou eerst. You have it your way
Ja.quote:
Nee.quote:bij burger king?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik heb er niks voor hoeven doen
Seks met scharen *ril*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg, het is allang kinderbedtijd geweest, gaan we het nog over sex hebben of hoe zit dat?
quote:
ligt eraan waar je op wachtquote:
ik ben iets aan het uploaden en dat duurt lang, ik ben de hele tijd bang dat het fout gaat en ik weer opnieuw kan beginnen.quote:
dat zijn in elk geval 3 kutten, iets wat je als positief zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef ArTiC het volgende:
god wat ben ik chagrijnig door die kutverkoudheid, kutkoppijn, kutkeelpijn![]()
zal je zien dat ik maandag weer fit ben
min maal min is plusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zijn in elk geval 3 kutten, iets wat je als positief zou kunnen zien.
(beterschap)
3 kutten negatief? Ken niet veel mannen die dat vinden..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
min maal min is plus
plus maal min is weer min...dus 3x kut is negatief
Eerst pics, dan kijken we wel of we er wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
3 kutten negatief? Ken niet veel mannen die dat vinden..
dat klinkt op zich wel schattig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet echt niet aan seks denken nu....gewoon 1 mooie vrouw in een leuk verpleegsterpakje die over mijn bolletje aait.
Heujquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat klinkt op zich wel schattig.
Uploaden is klaar. :w
Alloquote:
das ook geen straf als je niet ziek bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet echt niet aan seks denken nu....gewoon 1 mooie vrouw in een leuk verpleegsterpakje die over mijn bolletje aait.
Jij bent gewoon te snel tevredenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook geen straf als je niet ziek bent
was ik dat maarquote:
Zoals altijd ben ik eerlijke artic, soms houd ik wel eens mijn mond maar nu even niet.quote:
nee.. meer een beklag dat ik nu niets heb om snel tevreden mee te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
O, ja..zijn we van het veeleisende type??
ach, eerlijkheid is het bestequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals altijd ben ik eerlijke artic, soms houd ik wel eens mijn mond maar nu even niet.
en hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. meer een beklag dat ik nu niets heb om snel tevreden mee te zijn
Sorry maar je komt enorm wanhopig over op me, misschien straal je dat ook echt uit....dat is niet bepaald aantrekkelijk bij vrouwen. Misschien is het alleen hier online zo maar ik gok erop dat dat offline (quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. meer een beklag dat ik nu niets heb om snel tevreden mee te zijn
Dan ga ik wel in een hoekje van mijn bed in foetushouding liggen huilenquote:
Kom je bij me liggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in een hoekje van mijn bed in foetushouding liggen huilen
Heb je een verpleegsterspakje?quote:
Nog meer uploaden?quote:
Mij genezen van achter je pc?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee. Daar ben ik klaar mee.
Ik heb alleen zin om iets te doen en weet niet wat.
Duik de stad in?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee. Daar ben ik klaar mee.
Ik heb alleen zin om iets te doen en weet niet wat.
Heel romantisch lijkt me datquote:
ik ben wel eens uitgemaakt voor vuile teringhond dus misschien werkt het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat kan ik alleen bij dieren. Sorry.
daar had ik aan gedacht, maar ook geen zin in. Ik denk dat t even fik en dan bed wordt.quote:
heb je een staart? Want dan kan ik het wel proberen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben wel eens uitgemaakt voor vuile teringhond dus misschien werkt het.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
heb je een staart? Want dan kan ik het wel proberen.
Je kan het een staart noemen, ik kan er mee kwispelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
heb je een staart? Want dan kan ik het wel proberen.
Jij wist al wat er ging komenquote:
Bedoel je dat je nog even gaat roken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
daar had ik aan gedacht, maar ook geen zin in. Ik denk dat t even fik en dan bed wordt.
Sim city is te laat om aan te beginnen.
ik bedoelde fok, ik rook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je dat je nog even gaat roken?
Kom maar hierquote:Op zondag 15 mei 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Het huilen laat ik nog ff in het midden maar ik ga nuecht in foetushouding liggen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Het huilen laat ik nog ff in het midden maar ik ga nuecht in foetushouding liggen.
*kruipt tegen Yuki aan*quote:
Er naastquote:Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
Alle Singles liggen nog op hun bed te stinken zeker?
Als ik dat ben klopt er iets nietquote:
4 uur slaap gehadquote:Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
Alle Singles liggen nog op hun bed te stinken zeker?
Yukiquote:
Ditoquote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki![]()
Damn, wat ben ik moe....en dat na bijzonder veel slaap....ik ben toe aan vakantie geloof ik![]()
Waarom ben jij niet lekker lang aan het uitslapen nu?quote:
Toe aan vakantie ben ik altijdquote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Damn, wat ben ik moe....en dat na bijzonder veel slaap....ik ben toe aan vakantie geloof ik![]()
Klaarwakker.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet lekker lang aan het uitslapen nu?
quote:
Werkquote:
Balenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WerkEn het is nog wel een prachtige dag
Ik ben op dit moment inderdaad volledig toegewijd aan het balen.quote:
Wauwquote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment inderdaad volledig toegewijd aan het balen.
Goed he? En dat op een zondagochtendquote:
Zulks een toewijding, ik vind het prachtig! *pinkt traantje weg*quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zulks een toewijding, ik vind het prachtig! *pinkt traantje weg*
Och jee. Straks presteer je niet op je werk!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat ik vandaag iets te vroeg gepiekt heb hierdoor....
Mannen die te vroeg pieken..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat ik vandaag iets te vroeg gepiekt heb hierdoor....
Dat wordt dus geen hete seks de hele nacht doorquote:
Balensgewijs, MissB. Wel opletten jijquote:
Ach, we lopen nu al te ruzieën over het weinige werk dat er is vandaagquote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Och jee. Straks presteer je niet op je werk!
Donderdag was er bij ons ook weinig werk. Ik vond het stiekem heerlijk. Heb gewoon tijdschriften zitten lezenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, we lopen nu al te ruzieën over het weinige werk dat er is vandaag
En welke tijdschriften zoal?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag was er bij ons ook weinig werk. Ik vond het stiekem heerlijk. Heb gewoon tijdschriften zitten lezen
En dan balen als er een klant tussendoor komt
Whehehehe, ik ken hetquote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag was er bij ons ook weinig werk. Ik vond het stiekem heerlijk. Heb gewoon tijdschriften zitten lezen
En dan balen als er een klant tussendoor komt
Ja ja...quote:
Ja ik kon er niet van slapenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAAAJOOO missbehavin!
Zonde van je Go Ahead Eagles trouwens.
Schroppen, is dat je badkamer schoon dropkicken?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef xFriendx het volgende:
Badkamer geschropt, straks even gras sproeien en daarna voetbal kijken. Rustig aan zondagje
Zoiets. Stinkt nu fijn naar bleekquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schroppen, is dat je badkamer schoon dropkicken?
Waarom ben jij zo onaardig op een zondagochtend?quote:
Uhuh! Heb het 10 uur volgehouden op de heels en toen mijn ballerina's aangedaan. Ik moest dansen hequote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leefden je voeten/benen eigenlijk nog wel in de avond?
10 uur slaap in 2 dagen ms..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo onaardig op een zondagochtend?
Ga dan naar bed jijquote:
Nuhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |