Gelukkig deed ik het alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Rupsebeest het volgende:
Yay, had geen zin om de laatste post te maken
Dat klopt, even niet in SIngles gepost, iig niet uitbundig.. Maar als je me echt zo miste had je me wel een dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik heb je volgens mij al heel lang niet gezien..
Dag autoquote:
Overla wel merk ik.. en echt lekker is het buiten niet vind ik..quote:
Heel veel blijktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist bij ons Peuracje
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:20 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijd niet meer geweest
quote:
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..quote:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!
Verander je nick naar Watjetornado!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Dat ligt niet aan het biermerk eppoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Ga jij lekker je eigen rollenspellen verzinnen in plaats ze van mij af te pikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef STING het volgende:
Tot wat voor rollenspel heeft Air je nu weer overgehaald?
Valt ook wel mee toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.
Nee.quote:
Ik krijg koppijn van Heinekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het biermerk eppo
Hoewel Heineken idd ranzig is.
je bent een vrouw.quote:
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch opquote:
Dat zit allemaal tussen je oren.quote:
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch op
Nou ja kon... Voor mijn zwangerschap
Ik vraag me best wel eens af wat het wezenlijke verschil is tussen Amstel en Heineken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan anders liters Amstel of Grolsch op
Nou ja kon... Voor mijn zwangerschap
Trouwen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Help, ik moet wat leuks verzinnen om morgen te doen, ben inspiratie loos.
Dat doen we vanavond alquote:
Naar de kerk gaan en al je zonden opbiechtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Help, ik moet wat leuks verzinnen om morgen te doen, ben inspiratie loos.
Dan zit ik er nog wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan en al je zonden opbiechten
quote:
Mooi! Dan is dat ook weer geregeld!quote:
Dan ook niet. Dan heb je te lang gewacht en dat is ook niet goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behalve als je naar de wc toe moet!
kapsters zijn no-go area...slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik ben vandaag naar de kapper geweest terwijl het nog best een week of twee kon. Reden: leuke kapster
Welke score haal ik nu op de schaal van triestheid?
Dat hangt er vanaf of je haar wel of niet heb uitgevraagd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik ben vandaag naar de kapper geweest terwijl het nog best een week of twee kon. Reden: leuke kapster
best wel een hoge.. maar je bent niet alleen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, kijk. Het zit boven op m'n postzegel, dus ik zie het zelf hooguit als ik bij het tanden poetsen in de spiegel kijk. Wat zij er mee doet zal me werkelijk een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kapsters zijn no-go area...slecht voor je haar.
#schijtlaarsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je haar wel of niet heb uitgevraagd.
Dan haal je een hoge score.quote:
misschien helpt de hulp van een logopedist om 'm wat loslippiger te maken.. euh..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat terwijl zij zo makkelijk praten heeft.
Ik had ook zo'n bijkluskapster...en ik heb haar toen wel uitgevraagd, wat uitliep op seks, een korte heftige relatie, nog veel meer seks, ruzie en doodsbedreigingen van haar ex.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, kijk. Het zit boven op m'n postzegel, dus ik zie het zelf hooguit als ik bij het tanden poetsen in de spiegel kijk. Wat zij er mee doet zal me werkelijk een rotzorg zijnBovendien, ze doet het maar als bijbaantje, door de week doet ze een HBO opleiding logopedie. Het vooroordeel wat betreft intelligentie gaat dus ook niet op
[..]
#schijtlaars
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat terwijl zij zo makkelijk praten heeft.
Haha, volgende keer kom je met alcohol in je maag bij de kapper.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maar
Evengoed, ik ben wat dat betreft echt te laf. Ik weet dat ze vrijgezel is, ik weet in welke plaats ze woont, ik weet wat voor opleiding ze doet, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze me op z'n minst leuk gezelschap vindt getuige de poppetjes in d'r ogen. Rationeel gezien kan iedere klapjostie bevatten dat ik het gewoon doen moet. En toch...
Volgens mij is zij niet het type dat wat te maken wil hebben met lui die in staat zijn om een ander te bedreigen. Kort maar krachtig: zij mag wel meer doen dan mijn haarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n bijkluskapster...en ik heb haar toen wel uitgevraagd, wat uitliep op seks, een korte heftige relatie, nog veel meer seks, ruzie en doodsbedreigingen van haar ex.
Een kapper doet je haar....niks meer
heeej *hips* schat! doe mij een *hik* hanekam!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, volgende keer kom je met alcohol in je maag bij de kapper.
*klapjosti meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou het is met haar sowieso gemakkelijk praten op een of andere manier. Over van alles en nog wat, en normaal ben ik niet iemand die zomaar eens een eind weg lult tegen iemand waar ik wat in zie, zeg maar
Evengoed, ik ben wat dat betreft echt te laf. Ik weet dat ze vrijgezel is, ik weet in welke plaats ze woont, ik weet wat voor opleiding ze doet, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze me op z'n minst leuk gezelschap vindt getuige de poppetjes in d'r ogen. Rationeel gezien kan iedere klapjostie bevatten dat ik het gewoon doen moet. En toch...
euh nee, dat ze leuk tegen je praat wil niet meteen zeggen dat ze interesse in je heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh nee, dat ze leuk tegen je praat wil niet meteen zeggen dat ze interesse in je heeft.
ik kan tenminste als verdediging aanvoeren dat dat soort dingen me helemaal niet op zouden vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetje
je ziet dingen die je wil zien, succes over 3 weken als je weer naar de kapper gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat ze haar collega duidelijk uit de weg bonjourt zou ook kunnen komen omdat ze vond dat die wel aan pauze toe was, ze lacht me niet toe maar uit en ze blijft zo lang tegen me kletsen omdat ze verder ook gewoon geen flikker te doen heeft met nog 3 wachtenden na mij. Hoeft allemaal niks te betekenen. Maar het valt wel op, op z'n minst een beetje
Dat risico zit erin, absoluut. Maar dat zien we dan ook wel weer. Ze is gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ziet dingen die je wil zien, succes over 3 weken als je weer naar de kapper gaat.
Seriously, dit had een blind paard opgevallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan tenminste als verdediging aanvoeren dat dat soort dingen me helemaal niet op zouden vallen
*blind paard meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Seriously, dit had een blind paard opgevallen
Ik heb hetzelfde t-shirt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
het is heel eenvoudig om allerlei dingen te zien die je graag wil zien.. zei hij uit ervaring en enige frustratie
*legt 2 suikerklontjes op zijn vlakke hand*quote:
broeder!quote:
*zwaait met winterpeen*quote:
*hap*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |