Gelukkig deed ik het alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Rupsebeest het volgende:
Yay, had geen zin om de laatste post te maken
Dat klopt, even niet in SIngles gepost, iig niet uitbundig.. Maar als je me echt zo miste had je me wel een dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik heb je volgens mij al heel lang niet gezien..
Dag autoquote:
Overla wel merk ik.. en echt lekker is het buiten niet vind ik..quote:
Heel veel blijktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist bij ons Peuracje
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:20 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijd niet meer geweest
quote:
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..quote:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
PM of DM Peu aub.. Anders zitten we hier straks met trauma's..
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw schuld jij begon door hem niet-single te noemen!
Verander je nick naar Watjetornado!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Dat ligt niet aan het biermerk eppoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
Godver, gister Heineken gedronken nu een kater zo groot als een koe.
Ga jij lekker je eigen rollenspellen verzinnen in plaats ze van mij af te pikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef STING het volgende:
Tot wat voor rollenspel heeft Air je nu weer overgehaald?
Valt ook wel mee toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders had 'ie er ongevraagd wel over begonnen hoor.
Nee.quote:
Ik krijg koppijn van Heinekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het biermerk eppo
Hoewel Heineken idd ranzig is.
je bent een vrouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |