Turkenbakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
m3 van amenth
via via heb ik gehoord dat die te koop is
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Benelli het volgende:
Ja, want een M3 is zuinig?
Ik zou iets minder uitgeven, voor 5000 kan je ook enorm goede auto's kopen. Hou je nog wat over voor je benzine.
dan moet je een auto zoeken met schade rondomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.
Haha vooral veel parkeerschadequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef NickB het volgende:
[..]
dan moet je een auto zoeken met schade rondom
Nee klopt, ik heb die ook niet zelf uitgekozen eigenlijk. Maar ik vind golf wel enorm fijne auto's om te rijden. Heb hiervoor een golf V GTi gehad en ik denk dat het de fijnste auto is waar ik ooit in heb gereden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef Benelli het volgende:
Tsjah, een vrouwenauto... Dat was die Golf VI GTI ook niet
Ik zat zelf te denken aan een 206 cc, maar die achterbank daarvan kun je geen achterbank noemen. En ik wil wel mijn vriendinnen kunnen inladen als we ergens heengaan.quote:
wtf! doe mij zo'n paquote:een Volkswagen VI GTI. Deze heb ik cadeau gekregen van mijn vader
van die cooper en one natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geen lancia, dat vertrouw ik niet.
En welke km stand bedoel je?
Nou ja, hij hoeft niet per se groot en luxe te zijn. Als het maar geen koekblik is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef NickB het volgende:
hmm zuinig maar toch groot en luxe? een diesel?
Die coopers die ik op autotrack heb bekeken zitten vaak toch wel rond de 90.000 - 100. 000 aan km stand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
van die cooper en one natuurlijk
Lancia is gewoon een A merk hoor...het luxere merkje van Fiat. Mijn vriendin heeft een Ypsilon en rijd daar met veel plezier in rond voor een appel en een ei.
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Ik denk dat zuinigheid voor 75% uit je rechtervoet komt en de rest doet de wagen. Als ik mijn Prius op zijn staart trap, dan rij ik ook 1 op 12. Maar als ik gewoon op de CC rij en me aan de snelheid hou dan red ik de 1 op 25 zelfs.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Fer het volgende:
En hoeveel denk je zuiniger te rijden om die 8000 weer terugverdient te hebben? Ik heb zelf een paar dagen Golf V Gti gereden voor werk en die verbruikte echt niet meer dan me eigen Golf 1.4. Het heeft gewoon te maken met rijstijl, niet met de auto.
Denk zelfs dat met zuinig rijden de GTI zuiniger is dan die ouwe bakken met hun minder moderne motoren.
Dat is apart, met mijn V GTI was ik nóg duurder uit dan met deze, en ik rijd vrijwel alleen via de snelweg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Fer het volgende:
En hoeveel denk je zuiniger te rijden om die 8000 weer terugverdient te hebben? Ik heb zelf een paar dagen Golf V Gti gereden voor werk en die verbruikte echt niet meer dan me eigen Golf 1.4. Het heeft gewoon te maken met rijstijl, niet met de auto.
Denk zelfs dat met zuinig rijden de GTI zuiniger is dan die ouwe bakken met hun minder moderne motoren.
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef vosss het volgende:
Als ik je pa was en ik had je een Golf VI cadeau gedaan die je vervolgens wilde inruilen voor een auto van 8k dan had je wat mij betreft de vinkentering kunnen krijgen.
Ondankbaar stuk vreten
okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggen
Voor 8000 euro kan je anders behoorlijk vaak op en neer naar Enschede... Waarom een andere auto kopen als je toch geld hebt om de benzine te betalen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggen
En je denkt echt dat TS daarmee zuiniger zal rijden dan met haar huidige auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef -AnneX- het volgende:
Seat Ibiza
Seat Leon
Toyota Yaris
Honda Jazz ()
zijn genoeg autootjes die je voor die prijsklasse kunt krijgen, gewoon je ogen goed de kost geven
Ow wacht even, je wilt nog een auto erbij kopen? Dus dat je 2 auto's hebt? Hoe oud ben je, want volgens mij studeer je nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
...
Als je 1x per week die afstand rijdt; dan doe je er dus 3,2 jaar over voordat je uberhaupt winst gaat maken.
En dan heb ik niet eens reparaties, onderhoud, afschrijving, verzekering en belasting meegeteld, als je dat ook nog eens in ogenschouw neemt dan zou het me niks verbazen als je pas na een jaar of 5 of nog meer misschien winst gaat maken.
Ergo: waar denk jij je winst te halen?
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef Fer het volgende:
Laat anders de golf chippen voor zuinigheid en laat er een schakelindicator in zetten.
Echt hele leuke autootjes zijn dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
van die cooper en one natuurlijk
Lancia is gewoon een A merk hoor...het luxere merkje van Fiat. Mijn vriendin heeft een Ypsilon en rijd daar met veel plezier in rond voor een appel en een ei.
Ik vind de Lancia Musa een mooie auto. Dat is dan weer een bejaardenbakquote:Echt een vrouwenauto natuurlijk, maar ik vind 'm gewoon tof.![]()
Leer zuinig te rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:Enige probleem is dat deze auto zoooooo enorm veel zuipt, en ik moet benzine zelf betalen
![]()
Ooooof... Je gebruikt je studenten OV.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow wacht even, je wilt nog een auto erbij kopen? Dus dat je 2 auto's hebt? Hoe oud ben je, want volgens mij studeer je nog.
Ken je veel studenten met 2 auto's? Vind je dat zelf niet een beetje té decadent?
Overigens kun je voor 8000 euro heel wat benzine kopen en nog meer km's maken.
Zeg dat die auto 1 op 10 doet.
1 liter euro95 kost 1,739 euro (bron: actuele prijzen )
8000 / 1,739 = 4600,3 liter benzine.
1 liter brengt je 10 kilometer, dus met 4600,3 liter kom je 46.003 kilometer
Van Utrecht naar Enschede is 139,6km (bron: routenet.nl )
Dan kan je dus 329,5 keer die afstand afleggen. Op en neer dus 164,8 keer.
Als je 1x per week die afstand rijdt; dan doe je er dus 3,2 jaar over voordat je uberhaupt winst gaat maken.
En dan heb ik niet eens reparaties, onderhoud, afschrijving, verzekering en belasting meegeteld, als je dat ook nog eens in ogenschouw neemt dan zou het me niks verbazen als je pas na een jaar of 5 of nog meer misschien winst gaat maken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind de Lancia Musa een mooie auto. Dat is dan weer een bejaardenbak
Mee eens... het is dat ik een Prius van een andere collega in de maag gespitst heb gekregen, maar anders was het zeker een Alfa geworden. Al moet ik toegeven dat de Prius aan de binnenkant ook echt helemaal af isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:32 schreef Kriegel het volgende:
Alfa doet dat inderdaad ook regelmatig fantastisch. Je voelt je gewoon verwend in dat soort auto's.
Maar goed, om niet teveel het topic te willen kapen: TS moet nogmaals verstandig zijn en een leuke Micra kopen, en die zuipende Golf de deur uit doen.
Er passen zelfs nog drie vriendinnen in want de achterbank heeft opvallend veel beenruimte voor zo'n klein karretje, dus dat is ook geen punt. Tenzij je zo'n mutant van 1.90 als vriendin hebt.
Ik zal wel op mijn achterhoofd gevallen zijn, maar als ik het goed begrijp wil je 8000,- uit je eigen zak betalen voor een nieuwe auto en geef je je golfje terug aan je pa omdat die teveel zuipt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Valt wel mee inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:
lol enorm veel zuipt. In de stad loopt dat ding 1 op 10 en gemiddeld 1 op 13.
Daarvoor moet ik 30 rijden in zijn 5
En dan een Fiat 500 aan de kant schuiven? Super zuinig, etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.
Is die hele binnenkant van plastic ofzo? Wtf, zelfs een Smart is niet zo over de top.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een auto.
http://auto.marktplaats.n(...)w%3D&fta_ind=28&fs=1
inderdaad, gadverdammequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Is die hele binnenkant van plastic ofzo? Wtf, zelfs een Smart is niet zo over de top.
je krijgt een gloednieuwe auto CADEAU en wilt hem inruilen omdat hij zuipt? Ik heb een Nissan Micra K10 gekregen die ik nog moet terugbetalen, wil hem wel ruilen voor jouw gti hoor.. 1.2 motor, met normaal rijgedrag tank je rond de 40 euro voor een volle tank, 1x per maandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hallo,
Ik heb momenteel een Volkswagen VI GTI. Deze heb ik cadeau gekregen van mijn vader, en hiermee rijd ik elke dag op en neer naar Utrecht en af en toe naar Enschede. Enige probleem is dat deze auto zoooooo enorm veel zuipt, en ik moet benzine zelf betalen![]()
Nu wil ik zelf een goedkopere, zuinigere auto kopen voor rond de 8000 euro. Ik heb mijn oog laten vallen op een Mini cooper of een Mini One van bouwjaar 2001-2003. Ik wil er max. 8000 euro aan uitgeven. Het valt mij alleen op dat deze auto;'s veel km's op de teller hebben staan. Goed, nu is het best een 'oude' auto maar oke. Is het rendabel om zo'n bedrag aan deze auto uit te geven of weten jullie een betere auto te kopen met 8000 euro? Als het maar geen Fiat 500 of Ford Ka is.
Groetjeeesss
GTI nog wel he, hohoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Markster het volgende:
Wat ben je voor verwend nest als je een Golf6 van je vader krijgt?
mss juult ze hem pas in zn 2 als ze 60 rijd. dan vind ik het ook niet raar. ik heb zelf een dag in een golf 6 mogen rijden en moest hem van het bedrijf voltanken. ben blij dat ik net aan de minimale 5 liter benzine ben gekomen, zo weinig verbruikt hij, en ik rij al sportiefquote:Op maandag 23 mei 2011 14:48 schreef honkhonk het volgende:
Zomaar even nog een auto van 8k erbij kopen omdat benzine te duur is? Wat is dat voor bullshit? Je papa betaalt zeker ook gewoon je tweede auto?
Kan me trouwens niet voorstellen dat een nieuwe Golf zoveel verbruikt.
QFTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow wacht even, je wilt nog een auto erbij kopen? Dus dat je 2 auto's hebt? Hoe oud ben je, want volgens mij studeer je nog.
Ken je veel studenten met 2 auto's? Vind je dat zelf niet een beetje té decadent?
Overigens kun je voor 8000 euro heel wat benzine kopen en nog meer km's maken.
Zeg dat die auto 1 op 10 doet.
1 liter euro95 kost 1,739 euro (bron: actuele prijzen )
8000 / 1,739 = 4600,3 liter benzine.
1 liter brengt je 10 kilometer, dus met 4600,3 liter kom je 46.003 kilometer
Van Utrecht naar Enschede is 139,6km (bron: routenet.nl )
Dan kan je dus 329,5 keer die afstand afleggen. Op en neer dus 164,8 keer.
Ik denk dat je hier even een nuance moet leggen tussen willen betalen en kunnen betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
QFT
Daarnaast vind ik het verhaal van TS ook een beetje vreemd. Een paar liter benzine kan ze niet bekostigen,
maar als ik naar haar postgeschiedenis kijk zie ik haar wel een dure DSLR en LV () zonnebril willen kopen.
Hier klopt iets niet.
Sorry hoor, maar ik vind zowiezo een NIEUWE auto (golf6 is al niet goedkoop, ook al neem je het instapmodel, het had ook een polo of fox kunnen zijn ) krijgen van je pa belachelijk, die krijgt zeker ook zijn hypotheek op zijn ouders naam, en de boodschapjes komt mams dan brengen elke week.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
GTI nog wel he, hohoals het een instapmodelletje was oke, maar en fokking gti. valt mee dat ze geen r32 krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |