Turkenbakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
m3 van amenth
via via heb ik gehoord dat die te koop is
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Benelli het volgende:
Ja, want een M3 is zuinig?
Ik zou iets minder uitgeven, voor 5000 kan je ook enorm goede auto's kopen. Hou je nog wat over voor je benzine.
dan moet je een auto zoeken met schade rondomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.
Haha vooral veel parkeerschadequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef NickB het volgende:
[..]
dan moet je een auto zoeken met schade rondom
Nee klopt, ik heb die ook niet zelf uitgekozen eigenlijk. Maar ik vind golf wel enorm fijne auto's om te rijden. Heb hiervoor een golf V GTi gehad en ik denk dat het de fijnste auto is waar ik ooit in heb gereden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef Benelli het volgende:
Tsjah, een vrouwenauto... Dat was die Golf VI GTI ook niet
Ik zat zelf te denken aan een 206 cc, maar die achterbank daarvan kun je geen achterbank noemen. En ik wil wel mijn vriendinnen kunnen inladen als we ergens heengaan.quote:
wtf! doe mij zo'n paquote:een Volkswagen VI GTI. Deze heb ik cadeau gekregen van mijn vader
van die cooper en one natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geen lancia, dat vertrouw ik niet.
En welke km stand bedoel je?
Nou ja, hij hoeft niet per se groot en luxe te zijn. Als het maar geen koekblik is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef NickB het volgende:
hmm zuinig maar toch groot en luxe? een diesel?
Die coopers die ik op autotrack heb bekeken zitten vaak toch wel rond de 90.000 - 100. 000 aan km stand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
van die cooper en one natuurlijk
Lancia is gewoon een A merk hoor...het luxere merkje van Fiat. Mijn vriendin heeft een Ypsilon en rijd daar met veel plezier in rond voor een appel en een ei.
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Ik denk dat zuinigheid voor 75% uit je rechtervoet komt en de rest doet de wagen. Als ik mijn Prius op zijn staart trap, dan rij ik ook 1 op 12. Maar als ik gewoon op de CC rij en me aan de snelheid hou dan red ik de 1 op 25 zelfs.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Fer het volgende:
En hoeveel denk je zuiniger te rijden om die 8000 weer terugverdient te hebben? Ik heb zelf een paar dagen Golf V Gti gereden voor werk en die verbruikte echt niet meer dan me eigen Golf 1.4. Het heeft gewoon te maken met rijstijl, niet met de auto.
Denk zelfs dat met zuinig rijden de GTI zuiniger is dan die ouwe bakken met hun minder moderne motoren.
Dat is apart, met mijn V GTI was ik nóg duurder uit dan met deze, en ik rijd vrijwel alleen via de snelweg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Fer het volgende:
En hoeveel denk je zuiniger te rijden om die 8000 weer terugverdient te hebben? Ik heb zelf een paar dagen Golf V Gti gereden voor werk en die verbruikte echt niet meer dan me eigen Golf 1.4. Het heeft gewoon te maken met rijstijl, niet met de auto.
Denk zelfs dat met zuinig rijden de GTI zuiniger is dan die ouwe bakken met hun minder moderne motoren.
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef vosss het volgende:
Als ik je pa was en ik had je een Golf VI cadeau gedaan die je vervolgens wilde inruilen voor een auto van 8k dan had je wat mij betreft de vinkentering kunnen krijgen.
Ondankbaar stuk vreten
okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggen
Voor 8000 euro kan je anders behoorlijk vaak op en neer naar Enschede... Waarom een andere auto kopen als je toch geld hebt om de benzine te betalen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil hem niet inruilen. Ik wil een goedkopere kopen uit eigen zak, om daar de lange afstanden naar Utrecht en Enschede mee af te leggen
En je denkt echt dat TS daarmee zuiniger zal rijden dan met haar huidige auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef -AnneX- het volgende:
Seat Ibiza
Seat Leon
Toyota Yaris
Honda Jazz ()
zijn genoeg autootjes die je voor die prijsklasse kunt krijgen, gewoon je ogen goed de kost geven
Ow wacht even, je wilt nog een auto erbij kopen? Dus dat je 2 auto's hebt? Hoe oud ben je, want volgens mij studeer je nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
...
Als je 1x per week die afstand rijdt; dan doe je er dus 3,2 jaar over voordat je uberhaupt winst gaat maken.
En dan heb ik niet eens reparaties, onderhoud, afschrijving, verzekering en belasting meegeteld, als je dat ook nog eens in ogenschouw neemt dan zou het me niks verbazen als je pas na een jaar of 5 of nog meer misschien winst gaat maken.
Ergo: waar denk jij je winst te halen?
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef Fer het volgende:
Laat anders de golf chippen voor zuinigheid en laat er een schakelindicator in zetten.
Echt hele leuke autootjes zijn dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
van die cooper en one natuurlijk
Lancia is gewoon een A merk hoor...het luxere merkje van Fiat. Mijn vriendin heeft een Ypsilon en rijd daar met veel plezier in rond voor een appel en een ei.
Ik vind de Lancia Musa een mooie auto. Dat is dan weer een bejaardenbakquote:Echt een vrouwenauto natuurlijk, maar ik vind 'm gewoon tof.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |