Zelfde setlist denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef MilanILF het volgende:
Krijg ik dan eindelijk ook Teddy Picker live te horen in Juni? Of zou die eruit gaan voor meer Suck It And See nummers?
Knap hoe hij élke hoogste noot in "Teddy Picker" nèt niet haalde deze uitvoeringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat Alex qua zang wel wat meer kan oefenen op de wat oudere nummers.
Nee joh, Beastie Boys! Vrij naar Kurtis Blow.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Jacobuspower het volgende:
Toch wel geniaal dat ze dat Ladies uit een nummer van Beyonce hebben gehaald
Ik dacht dat altijd omdat Alex eerst altijd zei: All the Single Ladies, All the Single Ladies.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee joh, Beastie Boys! Vrij naar Kurtis Blow.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Kung fu fighting on your roller skates.
Dat kwam later pas. "What was first..."quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:49 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik dacht dat altijd omdat Alex eerst altijd zei: All the Single Ladies, All the Single Ladies.
Maar niet dus?
Haha, hij is de laatste tijd wel van het letterlijk uitbeelden van de teksten. Vooral die macarenaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Kung fu fighting on your roller skates.
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeg jongens, om half 12 is het concert toch wel afgelopen?
22:30, hooguit 22:45. Maar aangezien het in een shitty zaal is sta je pas half uur later buiten als je gebruik hebt gemaakt van de algemene garderobe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeg jongens, om half 12 is het concert toch wel afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |