Ah, ik dacht gisteren ook even: Klinkt het nou zo raar? Even terugluisterenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ohhh... In welke toonsoort stond Alex "Shalalala" te spelen bij Jools? Niet dezelfde als de rest van de band iig... Al heb ik vannacht maar flarden meegekregen terwijl ik er doorheen zapte, dus later maar even de complete uitzendingen terugzien.
ik ga er gewoon telkens over heen biedenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef maan. het volgende:
oja er wordt al 130 euro geboden op marktplaats..
Controleer even of je niet 1 kaartje AM en 1 lidmaatschap Paradiso hebt ipv 2 AM kaartjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:03 schreef Kijana het volgende:
Waarom heb ik dit via de mail?
[..]
Ik heb 2 kaartjes in pdf en heb 82 euro betaald. En ook op mijn account op ticketmaster staat 2. dus gewoon een foutje neem ik aan?
Oh, dat mag wel. Ik ben wel benieuwd naar The Chair, BBB, Piledriver Waltz en eventueel oude nummers. Zodra een nummer begint, wordt hier vast wel de titel genoemd. Zo word ik op de hoogte gehouden wanneer ik kan luisteren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou, begin je beter vandaag al mee want vanmiddag op BBC Radio 1 om 2 uur Nederlandse tijd wordt hun "verrassings"-optreden op Big Weekend live uitgezonden. Kijk er naar uit
Yep, me! :-)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:07 schreef Merkie het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?
• Merkie
• Bellatrix
• AMDB
• Aisumasen
• Arn0
• Xurk
• JacobusPower
• MaJo
• MCH
• conobram
• Bol_Wan
• Piles
• hallo_daar
• MilanILF
• Liezs
• BoerBert
• Griebus
Vergeet ik iemand?
is dit live want dan zijn ze nu opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef hallo-daar het volgende:
Hier de link van BBC 1: http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_one
Scheelt potentieel zoekwerk
Ik was van plan om op pad te gaan, maar blijf nu maar thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef hallo-daar het volgende:
Ben ik nou de enige die is ingetuned? Ironisch, want ik mag niet luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |