quote:
quote:
En dan maar een nieuw fotootje erbij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze worden omschreven als: "Sixties garage punk rock-'n-roll band uit Amsterdam." Zanger Jeroen Mesker staat geheel achteraan en hun toch wel sterke debuutplaat stamt uit 2002. Een liveplaat en een minder studiovervolg zitten daar dan nog achter, voordat de band het bijltje erbij neergooide.
Hij opent topics sneller dan zijn schaduw en 't is altijd raak.quote:
Geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:
Gaat ie dan: tididi tididi ti di di di di di !quote:Geen idee wat je daarmee bedoelt.
AAAAARGGGHHHHHHHHHHH!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef Blogman het volgende:
[..]
Gaat ie dan: tididi tididi ti di di di di di !
quote:AAAAARGGGHHHHHHHHHHH!!
Nee, dat was een jaar later.quote:
Een zwaardere bevalling dan ik verwacht had, eik. Vond ik toch wel een erg leuke band, de vervolg band vond ik dan weer erg tegenvallen.quote:
Ik neem dus aan dat je niet The launch van DJ Jean bedoeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik bedoel zo'n beetje de grootste floorfiller van 2006.
Voor het ietwat meer alternatieve publiek dan.
Die bedoelde ik, iig. Ik vind de gelijkenis treffend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:47 schreef pipster het volgende:
Ik hou het gewoon op We are your friends - Justice vs. Simian
Wat van wie?quote:I think I saw your body 'fore I saw your face
The kinda moves you made were rockin up the place
Then your favourite song came on - the one you love
You came over to me, looked me in the eyes and said
Inderdaad... kende alleen het Justice nummer niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die bedoelde ik, iig. Ik vind de gelijkenis treffend.
quote:van de freestylers?
Lubje25 +1quote:oh nee push up bedoel ik.
Niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad... kende alleen het Justice nummer niet.
Hm misschien wel gehoord maar geen idee wat het was dan en ook niet op gelet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Niet?
Bij synth-acts in Paradiso is dit de laatste jaren een standaard pre-concert deuntje geworden.
En in Tivoli hoorde ik 'm recentelijk bij Katzenjammer ook nog uit de speakers schallen...
Ik denk, dat als er op Lowlands een 00's avond gedraaid wordt, dit toch wel tot de top 3 grootste knallers gerekend mag worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm misschien wel gehoord maar geen idee wat het was dan en ook niet op gelet.
Overigens ga ik naar heel weinig synth acts, laat staan in Paradiso
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze vraag had ik 2 dagen geleden niet kunnen beantwoorden.
N00bie +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |