quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jammer nouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet opteffen van Coos, dus dat doe ik netjes.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]Hou eens op met die klote spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef knagsje het volgende:
[..]Jij ook topic hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Lekker hoor dronken zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mot alleen geen bacardi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we allemaal achter een balkje zitten![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef bamby het volgende:
Ha BambySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we allemaal achter een balkje zitten
wie zegt dat ik als een balletje ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
ER VALT ME WEL IETS OP HIER IN DE sst REHAB jullie zijn wel allemaal aan de drank en nu al als een balletje kunnen jullie tegen drank of is het om jullie verdriet weg te drinken ivm de streams die op zwart staan![]()
![]()
![]()
[..]OverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drank gesproken, had je me al gevonden op het wereld wijde web?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
ER VALT ME WEL IETS OP HIER IN DE sst REHAB jullie zijn wel allemaal aan de drank en nu al als een balletje kunnen jullie tegen drank of is het om jullie verdriet weg te drinken ivm de streams die op zwart staan![]()
![]()
![]()
dan kan je beter in het AA forum plaats nemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wie zegt dat ik als een balletje ben?
misschien zuip ik elke dag wel zoveel
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OverNee......geef eens een duidelijker mailtje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drank gesproken, had je me al gevonden op het wereld wijde web?Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Als dat het enige was waarom ik mijn verdriet verzuip, was ik een gezegend mens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en wie zegt dat ik alcoholist ben als ik zeg dat ik misschien elke dag wel zoveel zuip.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kan je beter in het AA forum plaats nemen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik alcoholist ben als ik zeg dat ik misschien elke dag wel zoveel zuip.
Laters heksje slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
maar slaap lekker straks en wees lief voor elkaar
Slaap lekker Heksjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
maar slaap lekker straks en wees lief voor elkaar
Nee, omdat Jo niet gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Truste noelle slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
Over paar uurtjes roept de arbeid weer.
Lief zijn voor elkaar.
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Truste aan iedereen die gaat slapen. ik ben nog heel errug wakker hoor.
Gelukkig morgen niet veel te doen of te werken dus kan lekker relaxed doen. Misschien 's avonds nog wel even feesten, heb ik wel zin in.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijken
Dat zijn de echte ontwenningsverschijnselen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijken
mijn dochter is altijd allejezus vroeg wakker, maar ja.....gaat me man er maar uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig morgen niet veel te doen of te werken dus kan lekker relaxed doen. Misschien 's avonds nog wel even feesten, heb ik wel zin in.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zijn de echte ontwenningsverschijnselen.
Nah Karim!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
BUNGA BUNGA !!! Ik ben zo blij om al jullie positieve berichten te lezen. Jullie zijn mijn helden. Ik heb heel veel geleerd de afgelopen drie maanden, thnx!! Nu ff lekker aan de party met mijn matties in zaltbommel yeahhhh!!!!!
staat bij mij regelmatig qwerty op me wangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef bamby het volgende:
Blijf nog heel even, drukke dag gehad en geen zin om met een print van mijn toetsenbord in mijn gezicht wakker te worden
BUNGA BUNGAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
BUNGA BUNGA !!! Ik ben zo blij om al jullie positieve berichten te lezen. Jullie zijn mijn helden. Ik heb heel veel geleerd de afgelopen drie maanden, thnx!! Nu ff lekker aan de party met mijn matties in zaltbommel yeahhhh!!!!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Ben jij Karim of die buddy?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Yeah Karimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
BUNGA BUNGAAAAAAAAAA
Heel veel plezier met je matties
karimmmmmmmmmmmmmmmmmmm love you !!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Karim je bent een kanjer!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Zou wel leuk zijn voor die die hard fans hier.quote:
Oudste hier om half 9 uiterlijk eruit en de jongste wil nog wel eens om 7 uur klaarwakker zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yeah Karim![]()
Gelukkig zijn die van mij al heel groot. De oudste woont al op zichzelf. Dus wat dat betreft heb ik er niet veel werk meer aan. en de jongste slaapt vaak langer uit dan ik.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Rustig Stabi, je jaagt die jongen zo gelijk weer weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef Stability het volgende:
[..]
karimmmmmmmmmmmmmmmmmmm love you !!!!
nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Rustig Stabi, je jaagt die jongen zo gelijk weer weg.
Veel plezier kanjerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Hij gaat lekker stappenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Stability het volgende:
nou, als karim wat tegen me terug gezegd heeft, ga ik mn mandje in ....dus het is wachten op........
lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
staat bij mij regelmatig qwerty op me wang
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij gaat lekker stappen
en hij heeft gelijk
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !
owwww ach snap t best dat ie nu lekker effe wil stappenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !
ik praat tegen je hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Stability het volgende:
nou, als karim wat tegen me terug gezegd heeft, ga ik mn mandje in ....dus het is wachten op........
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tuurlijk , hij heeft 3 mnd vastgezeten....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
owwww ach snap t best dat ie nu lekker effe wil stappen
moet ik die kooi weer omgooien? ik had het tegen karim !quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.
Ik heb jarenlang festivals georganiseerd, Bloody Mary is mijn favoriete cocktail, Iggy Pop is een held. Ik leef heel basic en ik ben beeldschoon en lief.
wanneer is je BBQ, dan kom ik me even voorstellen.
You goooooooooo girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.
Ik heb jarenlang festivals georganiseerd, Bloody Mary is mijn favoriete cocktail, Iggy Pop is een held. Ik leef heel basic en ik ben beeldschoon en lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
zou van gekkigheid niet weten wat ik als eerste zou doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja tuurlijk , hij heeft 3 mnd vastgezeten....
[..]
kheb je gevonden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
[..]
![]()
tja...ik denk dat zn vrienden hem meegenomen hebben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou van gekkigheid niet weten wat ik als eerste zou doen
volgens mij kan je best leuk feesten met Karimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...ik denk dat zn vrienden hem meegenomen hebben?
[..]
![]()
Goed dat je er niet bij gezet heb dat je 71 ben.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
dat denk ik ook wel ja..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij kan je best leuk feesten met Karim
zeker wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, wat denk je er van. Ik pas best wel bij Karim, toch?
Trouwens met geer ookquote:
oh ik heb daar uitgelogdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:53 schreef bamby het volgende:
Zij wat op twit maar kreeg geen reactie knagsje, maar is ook wel mijn alter ego daar.
Ja lijkt mij ook welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij kan je best leuk feesten met Karim
Tnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed dat je er niet bij gezet heb dat je 71 ben.
ik ben nu aan t draaien, ik doe meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:53 schreef knagsje het volgende:
zooooooooooooo ff peukie erbij
[ link | afbeelding ]
chears matequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ben nu aan t draaien, ik doe mee
ja karim en geer samen is al een feest op zich toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Trouwens met geer ook
Maar ja, ikzelf ben echt dodelijk saai met feessies (nu dus, vroeger niet)
Yep ook een shagroker hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ben nu aan t draaien, ik doe mee
echt wel, die gaan nog een hoop lol hebben met elkaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ja karim en geer samen is al een feest op zich toch?
slechte gewoonte maar oh zo fokking lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:56 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoi doe ook nog even mee met draaien, ook shagroker
DM me ff dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:56 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk niet dat je weet wie ik daar ben,laat ik niet op fok komen ander val ik onder voedsel
Op die sokkel geweldigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt wel, die gaan nog een hoop lol hebben met elkaar
Jij past precies bij Karimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx![]()
Knagsje heeft me gevonden dus die weet dat het heeeel anders is.
Sta ik dan met mijn goeie gedrag en versierpogingen. Hij leest t natuurlijk nooit. Terwijl daar zo'n leuke spin off uit kan volgen, waarvan ik jullie met mijn schriftelijke verslagen hier op de hoogte kan houden.quote:
Is d'r nog plaats in de tuk tuk danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn goeie gedrag en versierpogingen. Hij leest t natuurlijk nooit. Terwijl daar zo'n leuke spin off uit kan volgen, waarvan ik jullie met mijn schriftelijke verslagen hier op de hoogte kan houden.
Kan je mijn tekst niet even twitteren.![]()
ik zou zeggen, maak ff twitter accountje aan. Kan je m zelf twitterenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn goeie gedrag en versierpogingen. Hij leest t natuurlijk nooit. Terwijl daar zo'n leuke spin off uit kan volgen, waarvan ik jullie met mijn schriftelijke verslagen hier op de hoogte kan houden.
Kan je mijn tekst niet even twitteren.![]()
Dat Mo dat maar niet zietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:59 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Karim SST Karim
Lekker in mijn mankini! Bungabunga!!! #sstnl http://bit.ly/iNBeY6
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ga ik morgen doen. in deze toestand gaat dat me echt niet lukken. Hikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zou zeggen, maak ff twitter accountje aan. Kan je m zelf twitteren
En ons followen
neuh da's niet zo'n goed planquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. in deze toestand gaat dat me echt niet lukken. Hik
zuipschuitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. in deze toestand gaat dat me echt niet lukken. Hik
Zit toch op een centerparc, weet iemand waar, zit er in vogelvlucht 5 min van een afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeg, ik wordt misselijk bij die naam al
mo
alles komt goed....schatjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja doe me best maar, volgens mij gaat het niet goe
nee weet niet welke maar indd in een centerparcsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Zit toch op een centerparc, weet iemand waar, zit er in vogelvlucht 5 min van een af
Heb hem toch maar even gepikt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:59 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Karim SST Karim
Lekker in mijn mankini! Bungabunga!!! #sstnl http://bit.ly/iNBeY6
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Kan ze fijn naar het tropisch zwemparadijs. Nja nja njaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee weet niet welke maar indd in een centerparcs
OMG Geweldig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb hem toch maar even gepikt.![]()
[ afbeelding ]
In een hotel is het te gehorigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Kan ze fijn naar het tropisch zwemparadijs. Nja nja nja
Whoehahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schrikt als het maar niet hier in de buurt isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee weet niet welke maar indd in een centerparcs
nja nja nja sneu voor degene die daarna het water in gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Kan ze fijn naar het tropisch zwemparadijs. Nja nja nja
Dat bedoel ik dus. Maar durft die buiten de deur te komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Schrikt als het maar niet hier in de buurd is
Prachtigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is er geen centerparcs in Amsterdam.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Maar durft die buiten de deur te komen
ruik je vanzelfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Schrikt als het maar niet hier in de buurt is
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor die die hard fans hier.
Denk dat ze maar 1 ding doen, hoop voor de buurtjes daar dat er geen ikea staatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Maar durft die buiten de deur te komen
zolang ik het niet hoef te zien vind ik alles best wat ze daar doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk dat ze maar 1 ding doen, hoop voor de buurtjes daar dat er geen ikea staat
Had gewoon een fakking tering dag vandaag, Het zat me allemaal even niet mee. ik sweer ut ju 200.000 fakking %. Terwijl ik altijd zo goed voor iedereen zorg.quote:
Ik vind het nu maar koud buiten, ben blij als de IJsheiligen voorbij zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Ow dan zit ik goed ruik alleen de zee buiten
+1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zolang ik het niet hoef te zien vind ik alles best wat ze daar doen
Waar ga je heen Coos?quote:
Vrijdag de dertiende en afkikverschijnselen misschienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Had gewoon een fakking tering dag vandaag, Het zat me allemaal even niet mee. ik sweer ut ju 200.000 fakking %. Terwijl ik altijd zo goed voor iedereen zorg.
maar nu ik me aan het bezatten ben en hier op Fok met jullie aan t ouwehoeren, gaat t ineens een stuk beter.
Truste , slaap lekker. Nja nja nja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:13 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh, ik ga gewoon naar me bed.
Ik kan het....gewoon achter de pc vandaan...moet lukken.
En dan zonder al teveel zwalken naar boven lopen, moet lukken
*** bonk, valt naast pc ***
Truste allemaal ik ben pitten
that's the spririt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Had gewoon een fakking tering dag vandaag, Het zat me allemaal even niet mee. ik sweer ut ju 200.000 fakking %. Terwijl ik altijd zo goed voor iedereen zorg.
maar nu ik me aan het bezatten ben en hier op Fok met jullie aan t ouwehoeren, gaat t ineens een stuk beter.
Mooi dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jij ook truste Stabquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:14 schreef Stability het volgende:
ik ga ook mn mandje in..tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
Heb hier de deur nog op de haakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nu maar koud buiten, ben blij als de IJsheiligen voorbij zijn.
Trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:13 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh, ik ga gewoon naar me bed.
Ik kan het....gewoon achter de pc vandaan...moet lukken.
En dan zonder al teveel zwalken naar boven lopen, moet lukken
*** bonk, valt naast pc ***
Truste allemaal ik ben pitten
Truste stab slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:14 schreef Stability het volgende:
ik ga ook mn mandje in..tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:22 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen! Ook van Madeliefje.Zie ik opeens, dat haar tweelingbroertje in Engeland woont en ja hij lijkt toch veel op Madelief en een ding weet ik zeker, Madelief krijgt geen skateboard van mij!
Is Karim op Fok geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:38 schreef flintekind het volgende:
Goodmeurning, stelletje bikkels, ga ik een keer vroeg naar bed, laat Karim zich hier zien!!!
Hebbie al verkering Martine???
Fijn weekend allemaal!
die weet ook niet wat hij zeggen moet, lulletje-onbenulquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:07 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge, die Bartje Boon toch.
Echt een eeuwige optimist.
Dit is zijn laatste tweet:
@bartjeboon: Lieve volgers van #sstnl, SUPER bedankt. Vergeet niet;Ondanks de kijkcijfers waren we online groter dan #tvoh! Dankzij jullie!
ik twitter niet,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien beetje dom maar ik weet op twitter nog niet alle namen van de fokkers
plaat voor zijn hoofd, kan niet andersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:07 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge, die Bartje Boon toch.
Echt een eeuwige optimist.
Dit is zijn laatste tweet:
@bartjeboon: Lieve volgers van #sstnl, SUPER bedankt. Vergeet niet;Ondanks de kijkcijfers waren we online groter dan #tvoh! Dankzij jullie!
Ik na gister wel iets meer, maar ook niet van allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien beetje dom maar ik weet op twitter nog niet alle namen van de fokkers
Jij ook een cyperse kat leukquote:
Da's mooi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:16 schreef Poezewoes het volgende:
heb de zonnebloemen avatar omdat ik elk jaar op trouwdag Een bos zonnebloemen krijg van mijn man!
Deze heb ik vorig jaar moeten laten inslapen. Maar hij blijft mijn ava op Twitter. Dat was zo'n vreselijk lieve kat. Ik mis hem nog iedere dag.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:16 schreef Poezewoes het volgende:
heb de zonnebloemen avatar omdat ik elk jaar op trouwdag Een bos zonnebloemen krijg van mijn man!
Mijn rode kater Bassie hebben wij op 22 September vorig jaar op 16 jarige leeftijd in moeten laten slapen, beesie was helemaal op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze heb ik vorig jaar moeten laten inslapen. Maar hij blijft mijn ava op Twitter. Dat was zo'n vreselijk lieve kat. Ik mis hem nog iedere dag.
Ik heb nog zo'n rooie, die is aan komen lopen en heeft besloten dat ik voor hem mag zorgen en mijn huis voortaan zijn huis is.
Die begint nu ook heel lief te worden. Zijn angst gaat er een beetje uit nu.![]()
[ afbeelding ]
mogguh....princessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh Stab
Ik was ff een en ander bijlezen hier
Ja, ook #sstnl sterft langzaam helemaal uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef Stability het volgende:
[..]
mogguh....princessook stil op twitter zag ik
Komt wel als ze uitgefeest zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, ook #sstnl sterft langzaam helemaal uit
Meeste ex-bewoners reageren ook al amper meer
tjaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:38 schreef Stability het volgende:
ik snap er niks meer van....was sharon niet heel ongelukkig met die foto vorige week??
kijk hier dan :
[ link | afbeelding ]
haha leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk net richting keuken zie ik dat mijn man hulp heeft met boontjes schoonmaken van de twee katten, als ze de kans krijgen pikken ze een boontje om er mee te gaan spelen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:38 schreef Stability het volgende:
ik snap er niks meer van....was sharon niet heel ongelukkig met die foto vorige week??
kijk hier dan :
[ link | afbeelding ]
tja...heel vreemd he? voor iemand die zo moest huilen omdat het zo'n lelijke foto is....quote:
Die foto die ze zo vreselijk vond, was een andere foto, eentje met blote armen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...heel vreemd he? voor iemand die zo moest huilen omdat het zo'n lelijke foto is....
ik had haar gelukkig door.....
ow kdacht deze...maar ja, komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die foto die ze zo vreselijk vond, was een andere foto, eentje met blote armen..
Vind mijn eigen foto´s ook niet mooi vooral pasfoto´s waar je haar gek zit omdat ze je wenkbrouwen moeten zien en je oren, maar .................................ik huil er niet om lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...heel vreemd he? voor iemand die zo moest huilen omdat het zo'n lelijke foto is....
weet je al hoe je moet twitteren nou met de @ ???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ow kdacht deze...maar ja, komt op hetzelfde neer
pzies ik ook...heb sowieso een hekel om op de foto te gaan.ik vind alleen de onverwachtte fotos van mezelf leuk, als ik niet weet dat ik op de foto kom,bedoel ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind mijn eigen foto´s ook niet mooi vooral pasfoto´s waar je haar gek zit omdat ze je wenkbrouwen moeten zien en je oren, maar .................................ik huil er niet om lol
gaat het niet goed dan? ik zie mn berichtjes wel staan ? er staat vanzelf een @ als ik reply doequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
weet je al hoe je moet twitteren nou met de @ ???
was andere fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
Je kunt daar ook foto's plaatsen hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef Stability het volgende:
[..]
gaat het niet goed dan? ik zie mn berichtjes wel staan ? er staat vanzelf een @ als ik reply doe
heb ik jou nou ook al op twit?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt daar ook foto's plaatsen hè?
hoe dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt daar ook foto's plaatsen hè?
Ja schat..quote:
Vraag me niet hoe, maar bij anderen zie je heel vaak linkjes met een foto.quote:
Het begint ook met Poezel...quote:
Verhip, ik eindig op Loquote:
ik kan het ook niet meer vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
knaggie, ik kan het nie vinden, hoe je een foto bijsluit ?
Mogguhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:58 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemorgen allemaal,
heftig aan het twitteren geslagen allemaal?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:58 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemorgen allemaal,
heftig aan het twitteren geslagen allemaal?
ik heb in profiel wel aangevinkt show photos from others etc......quote:
wauwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
1929 SECRET STORY 0,7 2,2 107.000 ... hoogtepunt in kijkcijfers gisteravond.
via deze link, zijn meerder sites die dat doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
knaggie, ik kan het nie vinden, hoe je een foto bijsluit ?
Bedankt voor de link heb gelijk mijn foto´s weer terug gevonden !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
via deze link, zijn meerder sites die dat doen
http://www.twitpic.com/
je hoeft je niet te registreren, alleen inloggen via twitter
thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
via deze link, zijn meerder sites die dat doen
http://www.twitpic.com/
je hoeft je niet te registreren, alleen inloggen via twitter
Nou maandag nog en dan is alles voorbijquote:
hoeft niet. dit kan dus ook via een telefoon. dan maak je een foto met je telefoon, en upload je hem gelijk naar deze site en komt het automatisch op twitter (als je wilt, kun je zelf instellen allemaal)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
[..]
thanksdat komt gewoon dus extra bij twitter...en doe je dan weer uit als je een foto hebt geupload?
wordt dan lachen volgende week als ze gaan herhalen, wat al herhaalt en herhaalt is, dan worden die kijkcijfers echt enorm hoog van!quote:
oh okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoeft niet. dit kan dus ook via een telefoon. dan maak je een foto met je telefoon, en upload je hem gelijk naar deze site en komt het automatisch op twitter (als je wilt, kun je zelf instellen allemaal)
ik ook, van 2,5 jaar terug nog haha. zit ik al zolang op twitterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bedankt voor de link heb gelijk mijn foto´s weer terug gevonden !
Kleindochte had twitter account aan gemaakt ergens vorig jaar!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ook, van 2,5 jaar terug nog haha. zit ik al zolang op twitter
Daar kijkt toch geen hond meer naar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:07 schreef MargrietV het volgende:
wordt dan lachen volgende week als ze gaan herhalen, wat al herhaalt en herhaalt is, dan worden die kijkcijfers echt enorm hoog van!
mogguhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kijkt toch geen hond meer naar.![]()
Morning all.
De bewoners zelf waarschijnlijk, al soppend op de bank, want ze zijn op tv, de ultieme droom...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kijkt toch geen hond meer naar.![]()
Morning all.
sommige soppend ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De bewoners zelf waarschijnlijk, al soppend op de bank, want ze zijn op tv, de ultieme droom...
hier ook koppijn (afkickverschijnselen ??????????)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:11 schreef Blackprinces het volgende:
Zo vandaag boodschappen en vanmiddag op visite (bleergh)
Hoop dat die koppijn snel over is
haha geef ze eens ongelijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De bewoners zelf waarschijnlijk, al soppend op de bank, want ze zijn op tv, de ultieme droom...
ik heb zo ongeveer 364 dagen hoofdpijn bij mij is t normaal wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hier ook koppijn (afkickverschijnselen ??????????)
pakt ff de hoofdpijn bij je weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer 364 dagen hoofdpijn bij mij is t normaal wel.
De uitzending van maandag duikt wel onder de 100K denk ik. En dan maar snel het licht uit en niet meer aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
1929 SECRET STORY 0,7 2,2 107.000 ... hoogtepunt in kijkcijfers gisteravond.
same here, nekklachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer 364 dagen hoofdpijn bij mij is t normaal wel.
nou klinkt best lekker ragoutbroodjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
kreeg opeens trek in iets ouderwets, weet niet of het bij de snackbar nog bestaat, want ik kom er nooit, Heb net een ragoutbroodje gebakken, Toen ik piepjong was...mochten we eens per maand iets uit de automatiek trekken voor een kwarte lol.
denk dat ze toch allemaal zoiets hebben van het is een spelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Ja en dan ook de roddel en achterklap van elkaar laten zien, kijken of ze elkaar dan nog lief vinden
Nominatie apspraken enzo
Nou schat toch wel 15 personen die kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De uitzending van maandag duikt wel onder de 100K denk ik. En dan maar snel het licht uit en niet meer aan doen.
ze willen de hele week nog doorgaan hahaha, op vrijdag krijgen ze dan 3000 kijkers. Heb nu al plezier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De uitzending van maandag duikt wel onder de 100K denk ik. En dan maar snel het licht uit en niet meer aan doen.
ragoutbroodje is niet ouderwets toch ? hoe oud ben je dan als ik vragen magquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
kreeg opeens trek in iets ouderwets, weet niet of het bij de snackbar nog bestaat, want ik kom er nooit, Heb net een ragoutbroodje gebakken, Toen ik piepjong was...mochten we eens per maand iets uit de automatiek trekken voor een kwarte lol.
Niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |