quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jammer nouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet opteffen van Coos, dus dat doe ik netjes.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]Hou eens op met die klote spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef knagsje het volgende:
[..]Jij ook topic hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Lekker hoor dronken zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mot alleen geen bacardi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we allemaal achter een balkje zitten![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef bamby het volgende:
Ha BambySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we allemaal achter een balkje zitten
wie zegt dat ik als een balletje ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
ER VALT ME WEL IETS OP HIER IN DE sst REHAB jullie zijn wel allemaal aan de drank en nu al als een balletje kunnen jullie tegen drank of is het om jullie verdriet weg te drinken ivm de streams die op zwart staan![]()
![]()
![]()
[..]OverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drank gesproken, had je me al gevonden op het wereld wijde web?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
ER VALT ME WEL IETS OP HIER IN DE sst REHAB jullie zijn wel allemaal aan de drank en nu al als een balletje kunnen jullie tegen drank of is het om jullie verdriet weg te drinken ivm de streams die op zwart staan![]()
![]()
![]()
dan kan je beter in het AA forum plaats nemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wie zegt dat ik als een balletje ben?
misschien zuip ik elke dag wel zoveel
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OverNee......geef eens een duidelijker mailtje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drank gesproken, had je me al gevonden op het wereld wijde web?Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Als dat het enige was waarom ik mijn verdriet verzuip, was ik een gezegend mens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en wie zegt dat ik alcoholist ben als ik zeg dat ik misschien elke dag wel zoveel zuip.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kan je beter in het AA forum plaats nemen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik alcoholist ben als ik zeg dat ik misschien elke dag wel zoveel zuip.
Laters heksje slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
maar slaap lekker straks en wees lief voor elkaar
Slaap lekker Heksjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
maar slaap lekker straks en wees lief voor elkaar
Nee, omdat Jo niet gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Truste noelle slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
Over paar uurtjes roept de arbeid weer.
Lief zijn voor elkaar.
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Truste aan iedereen die gaat slapen. ik ben nog heel errug wakker hoor.
Gelukkig morgen niet veel te doen of te werken dus kan lekker relaxed doen. Misschien 's avonds nog wel even feesten, heb ik wel zin in.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijken
Dat zijn de echte ontwenningsverschijnselen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook maar zit wel iedere keer naar die kut klok te kijken
mijn dochter is altijd allejezus vroeg wakker, maar ja.....gaat me man er maar uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig morgen niet veel te doen of te werken dus kan lekker relaxed doen. Misschien 's avonds nog wel even feesten, heb ik wel zin in.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zijn de echte ontwenningsverschijnselen.
Nah Karim!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
BUNGA BUNGA !!! Ik ben zo blij om al jullie positieve berichten te lezen. Jullie zijn mijn helden. Ik heb heel veel geleerd de afgelopen drie maanden, thnx!! Nu ff lekker aan de party met mijn matties in zaltbommel yeahhhh!!!!!
staat bij mij regelmatig qwerty op me wangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef bamby het volgende:
Blijf nog heel even, drukke dag gehad en geen zin om met een print van mijn toetsenbord in mijn gezicht wakker te worden
BUNGA BUNGAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
BUNGA BUNGA !!! Ik ben zo blij om al jullie positieve berichten te lezen. Jullie zijn mijn helden. Ik heb heel veel geleerd de afgelopen drie maanden, thnx!! Nu ff lekker aan de party met mijn matties in zaltbommel yeahhhh!!!!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Ben jij Karim of die buddy?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Yeah Karimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
BUNGA BUNGAAAAAAAAAA
Heel veel plezier met je matties
karimmmmmmmmmmmmmmmmmmm love you !!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Karim je bent een kanjer!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Zou wel leuk zijn voor die die hard fans hier.quote:
Oudste hier om half 9 uiterlijk eruit en de jongste wil nog wel eens om 7 uur klaarwakker zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yeah Karim![]()
Gelukkig zijn die van mij al heel groot. De oudste woont al op zichzelf. Dus wat dat betreft heb ik er niet veel werk meer aan. en de jongste slaapt vaak langer uit dan ik.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Rustig Stabi, je jaagt die jongen zo gelijk weer weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef Stability het volgende:
[..]
karimmmmmmmmmmmmmmmmmmm love you !!!!
nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Rustig Stabi, je jaagt die jongen zo gelijk weer weg.
Veel plezier kanjerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
Hij gaat lekker stappenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Stability het volgende:
nou, als karim wat tegen me terug gezegd heeft, ga ik mn mandje in ....dus het is wachten op........
lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
staat bij mij regelmatig qwerty op me wang
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij gaat lekker stappen
en hij heeft gelijk
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !
owwww ach snap t best dat ie nu lekker effe wil stappenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:47 schreef Stability het volgende:
[..]
...zonder stabbie mee te vragen? hoe erg !
ik praat tegen je hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:45 schreef Stability het volgende:
nou, als karim wat tegen me terug gezegd heeft, ga ik mn mandje in ....dus het is wachten op........
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef SST_Karim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tuurlijk , hij heeft 3 mnd vastgezeten....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
owwww ach snap t best dat ie nu lekker effe wil stappen
moet ik die kooi weer omgooien? ik had het tegen karim !quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.
Ik heb jarenlang festivals georganiseerd, Bloody Mary is mijn favoriete cocktail, Iggy Pop is een held. Ik leef heel basic en ik ben beeldschoon en lief.
wanneer is je BBQ, dan kom ik me even voorstellen.
You goooooooooo girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Yeah Karim, iedereen op fok is het er over eens dat ik de ideale vrouw ben om met je te daten.
Ik heb jarenlang festivals georganiseerd, Bloody Mary is mijn favoriete cocktail, Iggy Pop is een held. Ik leef heel basic en ik ben beeldschoon en lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
zou van gekkigheid niet weten wat ik als eerste zou doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja tuurlijk , hij heeft 3 mnd vastgezeten....
[..]
kheb je gevonden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
[..]
![]()
tja...ik denk dat zn vrienden hem meegenomen hebben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou van gekkigheid niet weten wat ik als eerste zou doen
volgens mij kan je best leuk feesten met Karimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...ik denk dat zn vrienden hem meegenomen hebben?
[..]
![]()
Goed dat je er niet bij gezet heb dat je 71 ben.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
dat denk ik ook wel ja..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij kan je best leuk feesten met Karim
zeker wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, wat denk je er van. Ik pas best wel bij Karim, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |