Op de achtergrond bedoel ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wij' hadden ook zo'n inzending in 2003
In het NSF. Vonden Cornald Maas en cornuiten niet geschikt
Jij ging toch studeren?quote:
Vóór!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
Jongens, zullen we bij deze afspreken dat áls het Frankrijk wordt vanavond, we volgend jaar met een flink aantal naar Parijs gaan? Gewoon nu vast een deal?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
Jongens, zullen we bij deze afspreken dat áls het Frankrijk wordt vanavond, we volgend jaar met een flink aantal naar Parijs gaan? Gewoon nu vast een deal?
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Dat nummer van dit jaar wat zo a capella begint (zangeres + achtergrondzangeressen) doet me een klein beetje denken aan dat nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wij' hadden ook zo'n inzending in 2003
In het NSF. Vonden Cornald Maas en cornuiten niet geschikt
Nou, vooruit dan maar.quote:
Italië heeft wel een toffe inzending dit jaarquote:
Opschepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Wat deed je in Parijs?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Paolo Contequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Dit is een jonge Paolo Conte.
En dat is goed nieuws voor Italië.
Misschien dat ik er zelfs korter over doe, maar de laatste keer geloof ik dat we zo'n 5 uur onderweg waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Vanuit hier ook, maar wij zitten in het midden des lands?
Precies, dan is het valse nootje gewoon een gevoelig artistiek nootjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Muzieksoort is slim gekozen ook, bij Jazz is het geen ramp als er een vals toontje tussen zit.
Des Duitser's eigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
And you speak German.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef lezzer het volgende:
They are partying the whole time![]()
Danish haute couture
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zakelijk, moest even bij sony langs.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
Ik vind Anke Engelke misschien wel grappig, maar qua presentatie wat minder. Toen met dat opbellen vond ik het ook slecht van de spokespersons.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
Ik moest wel een dametje (met vliegangst) ophalen ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |