Opschepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Wat deed je in Parijs?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Paolo Contequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Dit is een jonge Paolo Conte.
En dat is goed nieuws voor Italië.
Misschien dat ik er zelfs korter over doe, maar de laatste keer geloof ik dat we zo'n 5 uur onderweg waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Vanuit hier ook, maar wij zitten in het midden des lands?
Precies, dan is het valse nootje gewoon een gevoelig artistiek nootjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Muzieksoort is slim gekozen ook, bij Jazz is het geen ramp als er een vals toontje tussen zit.
Des Duitser's eigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
And you speak German.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef lezzer het volgende:
They are partying the whole time![]()
Danish haute couture
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zakelijk, moest even bij sony langs.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
Ik vind Anke Engelke misschien wel grappig, maar qua presentatie wat minder. Toen met dat opbellen vond ik het ook slecht van de spokespersons.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
Ik moest wel een dametje (met vliegangst) ophalen ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |