SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 14-05-2011 00:55:45 ]
Ga je slapen? Heb je je middagslaapje overgeslagen ofzo?quote:
Nee ik ben geen homo. Hoezo die gedachte?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Wacht ff
MP is ook homo dus? En Skeletor ook? En Peter?
En dus Opa en Pino niet?
Is je goedkope whisky op?quote:
omdat je bij je vraag of APK vrijgezel is erbij zet dat je niks met hem wiltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo. Hoezo die gedachte?
Die is leukquote:
* noteert *quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nee ik ga niet slapen en nee, ik ben ook geen homo.
Dat was om reacties van jullie te voorkomen als "wil je wat met hem dan?"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omdat je bij je vraag of APK vrijgezel is erbij zet dat je niks met hem wilt
Nou doe je het weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo. Hoezo die gedachte?
Doe ik dan zo?
Ja okee, maar ik dacht dus dat je daarmee impliceerde dat je wel homo wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat was om reacties van jullie te voorkomen als "wil je wat met hem dan?"
Ik vraag niet waarom iemand iets vraagt, ik vraag waarom iemand iets zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doe je het weer![]()
Steeds vragen waarom iemand iets vraagt.
Jij vraagt toch ook vaak iets aan ons, gaan we toch ook niet steeds 'waarom???' vragen
Mijn bijnaam is wikiquote:
fixedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vraag niet alleen waarom iemand iets vraagt, ik vraag ook waarom iemand iets zegt
Ok, maar je wil dus echt niks met hem?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat was om reacties van jullie te voorkomen als "wil je wat met hem dan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
ik ook nietquote:
Het is best een logische vraag als iemand in het Eurovisie forum post om te vragen of iemand hé of hó is toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom iemand iets vraagt, ik vraag waarom iemand iets zegt
Dan roep je nog een paar keer dat je Lena wel zou doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik moet wel een nieuw broodrooster
Nou dan zou ik het wel weten hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik moet wel een nieuw broodrooster
Alleen niemand vroeg dat, Tombo constateerde iets. Maar laat maar, het maakt mij ook niks uit wie wat is. Wel logisch dat die vraag is ESF wordt gesteld jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best een logische vraag als iemand in het Eurovisie forum post om te vragen of iemand hé of hó is toch?Maakt ook geen donder uit waar je op valt, maar ik vind het juist altijd leuk dat er ook hetero mannen zijn die er voor durven uit komen dat ze naar het Songfestival kijken
Kast-homo'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
maar ik vind het juist altijd leuk dat er ook hetero mannen zijn die er voor durven uit komen dat ze naar het Songfestival kijken
Nu zou ik haast willen dat ik hetero was om er dan ook weer voor uit te komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best een logische vraag als iemand in het Eurovisie forum post om te vragen of iemand hé of hó is toch?Maakt ook geen donder uit waar je op valt, maar ik vind het juist altijd leuk dat er ook hetero mannen zijn die er voor durven uit komen dat ze naar het Songfestival kijken
Iedereen meteen geshockeerd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nu zou ik haast willen dat ik hetero was om er dan ook weer voor uit te komen
Als ik wel eens zeg dat ik het Songfestival kijk, krijg ik soms ook reacties "Ben je homo ofzo?" en "Al die Oostbloklanden stemmen toch op elkaar, het boeit niet want Nederland gaat toch af".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Verwarrend dat je er een serie van maakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Homootjes en heterootjes, komen jullie nog ff gezellig kleppen in de slowchat?
Dan houden we dit finaletopic vrij van ons geflirtgeneuzel.
[SC] #73 I will be popular!
Dat wilde men hier graag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Verwarrend dat je er een serie van maakt.
Wat mij betreft zou het los mogen, maar dan is mij onduidelijk waarom de Semi's dan wel bij elkaar zitten. Doe alles dan gelijk bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wilde men hier graag.
Van mij mag het finalegebeuren ook met een nieuw deel beginnen. Is me om het even.
Een topicreeks bedoel je? Is niks verwarrend aan, alles zit gewoon bij elkaar nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Verwarrend dat je er een serie van maakt.
Volgens mij snapt niemand iets van deze reeks als ze teruglezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een topicreeks bedoel je? Is niks verwarrend aan, alles zit gewoon bij elkaar nu.
Jawel, de rest is jong.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij snapt niemand iets van deze reeks als ze teruglezen.
En die lezen alles terug vanaf deel 1quote:
Waarom zou je 30 livetopics willen teruglezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
En die lezen alles terug vanaf deel 1![]()
See you in de SC
Dat was mijn punt, mutsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je 30 livetopics willen teruglezen?
Zondag kan ik nog teren op mijn foto's van gister, maar daarna wordt het lastig iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zoooooo'n zin in.... ik ga zondag echt in een gat vallen geloof ik![]()
had dan gisteravond de generale bekeken.quote:
Je hebt idd nog niet alles gehoord neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn top 3 favorieten tot nu toe (heb nog niet alle liedjes gehoord)
1: georgie
2: slovenie
3: oekraine
Geloof me ik probeer er nog onderuit te komenquote:
ik heb inmiddels alles gehoord, muziekaal zijn italie en frankrijk inderdaad ook aardig, maar ik vind de liedjes weer niet zo. Ik blijf bij mijn top 3, persoonlijk vind ik dat de mooiste nummers. De volgorde mag ook naders, ik mag alle 3 de nummers graag horen. Dus de top 3 bestaat voor mij dus nog steeds uit Georgië, Oekraïne en Slovenië.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt idd nog niet alles gehoord nee.
lees dit topicreeks maar terug [LIVE] Meekijken met generale repetitie finale nu! #27quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Blue schijnt hun generale repetitie onwijs verknald te hebben, is dat zo?
Vond ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Ja, het was hartstikke vals en slecht gezongen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Toen ik het voor het eerst hoorde (net nadat het was verkozen tot inzending voor de UK) vond ik het niks. Daarna een paar keer de radio-versie gehoord, toen vond ik het prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Neuj, moet examens lerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kun je het nog een keer helemaal kijken.
Zodat je er helemaal klaar voor bent als het vanavond los gaat.quote:
Weet niet of ik er helemaal bij ben. uiteindelijk toch welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zodat je er helemaal klaar voor bent als het vanavond los gaat.
Linkje in de OP.quote:
Het is echt leuk, gisteraaf hebben ze hier de generale juryrepetitie gekeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh ik kreeg eerst geen beeld, maar ik moest nog een keuze maken (en iets installeren). Thnx
Hier ook. Maar ach, dat is te hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Geluid en beeld loopt alleen niet sync nu bij mij, maar dat ligt aan hun imo.
Ja toen kreeg ik geen beeld en ben ik maar gaan WoW-enquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt leuk, gisteraaf hebben ze hier de generale juryrepetitie gekeken.
Doet me denken aan Celine Dion op een of andere manier. Mooi nummer maar een beetje blah.quote:
Doen ze allemaal toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze gast lijkt echt piano te spelen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee! Ik zie het! Het is de blonde versie van Jeltje uit 'Mijn dochter en ik'
Mwah, weet ik niet. Kan ook Parijs, Rome zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ze het vanavond zo doen, kunnen we naar Ierland volgend jaar
Michael Jackson-cloon? He wishesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft die gast trouwens steeds maar één handschoen aan?
Mwah, ik vond het niet indrukwekkend. Donderdag zong ze vals.quote:
Dat heeft niet met meegluren te maken, maar meer dat ze er dag en nacht zo uit zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Ierland in vol ornaat!![]()
Die wisten dat wij meegluren.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft niet met meegluren te maken, maar meer dat ze er dag en nacht zo uit zien![]()
Ze is jouw meisje he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wrijf het er maar nog een keer in ja.
Nee ik bedoelde dat jullie die gasten live hadden gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is jouw meisje he?![]()
Maar donderdag zong ze dus de hele tijd zo.
Ow, ja, dat was ook zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat jullie die gasten live hadden gezien
Het doet Griekenland alleen maar goed, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Toch merk je wel dat het nu zonder publiek is. De pitch zit er niet echt in, hebben ze toch de morele (gil en wapper) steun voor nodig.
Tuurlijk wil je dat wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee ik wil niet wéér alles kijken en dan vanavond weer
Nou ok.
*Stream ook weer aan zet*
De populaire jongen? Zwedenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Uit welk land kwam die gast met dat rode leren jasje nou?
Ah, dan is het van de IKEA modelijn.quote:
Goh, dat valt ook echt niet uit de foto op te maken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die zweed (Eric Saade) schijnt michael jackson-fan te zijn. Vandaar dat handschoentje ook.
Oh, en het jasje is een "thriller" -jasje.
[ afbeelding ]
Aaaah oke dan. Bijna goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die zweed (Eric Saade) schijnt michael jackson-fan te zijn. Vandaar dat handschoentje ook.
Oh, en het jasje is een "thriller" -jasje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Michael Jackson-cloon? He wishes
Ja maar wel lachen, want ze staan in hun dagelijkse kloffie te repeteren (behalve Jedward, uiteraaaaaaaaaaaardquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:00 schreef Goodbye het volgende:
Zijn jullie nou echt wéér aan het kijken?![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Goh, dat valt ook echt niet uit de foto op te maken!
En dan heb je de presentatoren nog niet gezien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel lachen, want ze staan in hun dagelijkse kloffie te repeteren (behalve Jedward, uiteraaaaaaaaaaaard) en met piekhaar.
Zó eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Frankrijk mag van mij winnen, puur ondat het zo'n mooi (en anders) nummer is
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Frankrijk mag van mij winnen, puur ondat het zo'n mooi (en anders) nummer is
'Wij' hadden ook zo'n inzending in 2003quote:
De Tros denkt alleen: 'Zie je wel, het gaat alleen om het liedje, volgend jaar kunnen onze deelnemers ook wel in hun dagelijkse kloffie'quote:
Op de achtergrond bedoel ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wij' hadden ook zo'n inzending in 2003
In het NSF. Vonden Cornald Maas en cornuiten niet geschikt
Jij ging toch studeren?quote:
Vóór!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
Jongens, zullen we bij deze afspreken dat áls het Frankrijk wordt vanavond, we volgend jaar met een flink aantal naar Parijs gaan? Gewoon nu vast een deal?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
Jongens, zullen we bij deze afspreken dat áls het Frankrijk wordt vanavond, we volgend jaar met een flink aantal naar Parijs gaan? Gewoon nu vast een deal?
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Dat nummer van dit jaar wat zo a capella begint (zangeres + achtergrondzangeressen) doet me een klein beetje denken aan dat nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wij' hadden ook zo'n inzending in 2003
In het NSF. Vonden Cornald Maas en cornuiten niet geschikt
Nou, vooruit dan maar.quote:
Italië heeft wel een toffe inzending dit jaarquote:
Opschepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Wat deed je in Parijs?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in 4.5 uur
Paolo Contequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Dit is een jonge Paolo Conte.
En dat is goed nieuws voor Italië.
Misschien dat ik er zelfs korter over doe, maar de laatste keer geloof ik dat we zo'n 5 uur onderweg waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Vanuit hier ook, maar wij zitten in het midden des lands?
Precies, dan is het valse nootje gewoon een gevoelig artistiek nootjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Muzieksoort is slim gekozen ook, bij Jazz is het geen ramp als er een vals toontje tussen zit.
Des Duitser's eigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
And you speak German.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef lezzer het volgende:
They are partying the whole time![]()
Danish haute couture
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zakelijk, moest even bij sony langs.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
Ik vind Anke Engelke misschien wel grappig, maar qua presentatie wat minder. Toen met dat opbellen vond ik het ook slecht van de spokespersons.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Duitsers het zó goed doen allemaal, gewoon de hele productie en organisatie.
Ik moest wel een dametje (met vliegangst) ophalen ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik kreeg allerlei 'Go get our girl' visioenen, maar daar moet je Sex and The City voor hebben gekeken denk ik![]()
Maar wel lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Toch is dit een beetje saai.
Cute, maar saai.
Vorig jaar hadden we een ESF weekendje in Landal. Goodbye, Loveless en ik in bed SaTC kijken, ik weer janken, zelfs bij de zoveelste keerquote:
Was het zó slecht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een ESF weekendje in Landal. Goodbye, Loveless en ik in bed SaTC kijken, ik weer janken, zelfs bij de zoveelste keer![]()
Jij kent Blue niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef lezzer het volgende:
Dat zijn niet echt, dat je zegt, zekere zangstemmen.
Zij zijn heel bekend in de UK?
Nee man, die piept zo. Ik vind Duncan leukerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik weet die namen niet, maar ik vind maar één van die Blue jongens leuk
[ afbeelding ]
Vergane glorie....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef lezzer het volgende:
Dat zijn niet echt, dat je zegt, zekere zangstemmen.
Zij zijn heel bekend in de UK?
Vast wel, met Elton John zongen ze 'Sorry seems to be the hardest word', best een bekend liedje.quote:
Ooooh, ja dat ken ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vast wel, met Elton John zongen ze 'Sorry seems to be the hardest word', best een bekend liedje.
Nummer ken ik wel (heb het zelfs nog een keer gezongen tijdens een jamsessie), maar dacht dat het de backstreet boys waren ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vast wel, met Elton John zongen ze 'Sorry seems to be the hardest word', best een bekend liedje.
Echt hun doelgroep, wehehehehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik was 15 ofzo tijdens de hoogtijdagen van Blue, vandaar![]()
Ja wat is dat tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik vind dit nu wel érg leuk worden hoor.
Ik hoop zo dat ze een bananenschil op het podium leggen... meerrrrr entertainmentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Cat22 het volgende:
En enter vaag eenwielermeisje met die kwaaie kop.
Nee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef lezzer het volgende:
Oh, dit is nu ineens ook nog aanstekelijk ook
Nee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik vind dit nu wel érg leuk worden hoor.
Je had jezelf donderdag moeten horenquote:
Ik hoop mee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze een bananenschil op het podium leggen... meerrrrr entertainment![]()
Ik 2x 15quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik was 15 ofzo tijdens de hoogtijdagen van Blue, vandaar![]()
Hihi, ja sorryquote:
Ja dat zeg ik, ik vond het écht walgelijkquote:
Ik zou er een n bij gooien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik gooi er even een dansje tegenaan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |