abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98992462
quote:
3s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef Nostalgist het volgende:
De aanklager heeft anderhalf uur gesproken.. Vond het niet heel sterk. Veel bewijs miste, en het was veel van: " Ieder weldenkend mens kan snappen dat...."

Maar goed hij heeft na de verdediging nog een keer een kans..
Ik vond het juist wel goed (voor het feit dat ze geen direct bewijs hebben dat Casey betrokken is)..Al had hij soms wel moeite met de namen (wie niet, al die CMA's) en kwam het een beetje warrig over.. Hij had wel een punt toen hij zei dat Caylee begon te praten en zo Caseys leventje in gevaar bracht. Toen George een keer aan Caylee vroeg hoe het bij Zanny was kreeg hij een 'blank stare'.

Jose Baez was trouwens weer heerlijk bezig voor hij begon. De foto van Casey die hij weg moest halen van het bord was van 2001. Oh zegt ie dan was ze 16/17 duidelijk geen 14/15 _O- Volgens mij is 2011 - 2001 nog altijd 10 jaar en Casey is nu 25. 8)7
pi_98992966
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef md89 het volgende:

[..]

Ik vond het juist wel goed (voor het feit dat ze geen direct bewijs hebben dat Casey betrokken is)..Al had hij soms wel moeite met de namen (wie niet, al die CMA's) en kwam het een beetje warrig over.. Hij had wel een punt toen hij zei dat Caylee begon te praten en zo Caseys leventje in gevaar bracht. Toen George een keer aan Caylee vroeg hoe het bij Zanny was kreeg hij een 'blank stare'.

Jose Baez was trouwens weer heerlijk bezig voor hij begon. De foto van Casey die hij weg moest halen van het bord was van 2001. Oh zegt ie dan was ze 16/17 duidelijk geen 14/15 _O- Volgens mij is 2011 - 2001 nog altijd 10 jaar en Casey is nu 25. 8)7
:D
Ook de aanklager had een wegtrekker aan het begin.. Er kwam een foto op het scherm terwijl een filmpje van Casey en Caylee had moeten beginnen.

De foto van een 15 jarige Casey was inderdaad kenmerkend: De verdediging wil dus in mijn ogen het doen overkomen dat een lief schattig jong meisje geen moordenares kan zijn... :')

Michael Peterson (verdacht van moord op zijn vrouw) zei het al in de documentaire over zijn zaak tegen de camera: " In deze rechtzaak gaat het niet meer over waarheidsvinding" 8-)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_98993051
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef md89 het volgende:

[..]

Het klopt dat iedereen (iig de Anthony family) liegt en dat maakt je natuurlijk geen moordenaar. Maar Casey is wel de laatste persoon die met Caylee is gezien. Nu maakt je dat natuurlijk ook geen moordenaar maar het feit blijft dat het kind dood is. En de moeder die zoveel van haar hield wacht rustig 31 dagen (uitgaan, winkelen) totdat ze de politie belt. Of nouja ze belt niet eens zelf, Cindy doet het. Ik geef toe het is geen direct bewijs maar het neigt toch wel sterk naar Casey. Welke moeder doet zoiets als je kind dood is (of je het nou zelf gedaan hebt of niet)? Het is allemaal circumstancial evidence maar dat kan toch genoeg zijn om veroordeeld te worden (Scott Peterson).

Ik vind het wel jammer dat de ruzie tussen Cindy en Casey (over dat Casey geld stal van haar eigen opa in het verzorgingstehuis) op de avond voor de 'moord' niet bekend is gemaakt aan de jury. Buren zouden dit gehoord hebben en ook Lee zou hierover verteld hebben. Cindy zou Casey geconfronteerd hebben en haar zelfs hebben aangevlogen (handen om dr nek). Verder natuurlijk dreigen dat ze Caylee af zal pakken (heeft ze zelfs advies over gekregen in therapie) en in mijn ogen heb je dan meteen het motief. Ik Caylee niet, jullie ook niet!

Zoals Caseys oma het beschreef: Casey haatte Cindy meer dan dat ze van Caylee hield. (Ik weet natuurlijk niet of het echt zo gegaan is maar naar aanleiding van de berichten over de ruzie + alle berichten over Casey en Cindys relatie is dit mijn mening hierover).
Oh, dat wist ik nog niet van de laatste dag dat Caylee gezien is.. Dat zou idd een motief kunnen zijn..

Ben het met je eens hoor, dat Casey de schijn tegen heeft.. Maar het gaat hier over de doodstraf.. Op de belangrijkste counts gaat ze in mijn ogen niet schuldig bevonden worden.. :N
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_99035375
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik nog niet van de laatste dag dat Caylee gezien is.. Dat zou idd een motief kunnen zijn..

Ben het met je eens hoor, dat Casey de schijn tegen heeft.. Maar het gaat hier over de doodstraf.. Op de belangrijkste counts gaat ze in mijn ogen niet schuldig bevonden worden.. :N
Toen de defense gister klaar was had ik ook zoiets van..de jury heeft teveel twijfels dus die wordt vrijgesproken. Maar na Linda Drane Burdick vandaag... _O_ Ik denk dat ze schuldig wordt bevonden aan moord (zonder voorbedachte rade).. De jury gaat vandaag door tot 06.00 pm (00.00 uur onze tijd) maar denk dat het nog wel even duurt..
pi_99059970
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef md89 het volgende:

[..]

Toen de defense gister klaar was had ik ook zoiets van..de jury heeft teveel twijfels dus die wordt vrijgesproken. Maar na Linda Drane Burdick vandaag... _O_ Ik denk dat ze schuldig wordt bevonden aan moord (zonder voorbedachte rade).. De jury gaat vandaag door tot 06.00 pm (00.00 uur onze tijd) maar denk dat het nog wel even duurt..
Ze had inderdaad een mooi slotbetoog. Ze ging er wat fel in, maar daarmee gaf ze ook uitdrukking aan de boosheid die het betoog van Baez bij haar opriep volgens mij.

Baez die regelmatig sprak van fraude en ook de vergelijking van de cockroach in de spaghetti van de OJ Simpsonzaak kwam terug. :')

Haar eindvraag was mooi: "Wie was het meest gebaat bij een leven zonder Caylee?"...en de foto's die ze liet zien:

Het gaat spannend worden.. :7
pi_99070451
pi_99078471
Om 20:15u Uitspraak !!
pi_99080130
*tromgeroffel*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_99080327
Whut -O-
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:29:10 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99080631
Vrijgesproken op alle punten behalve liegen tegen politie begrijp ik.. Donderdag volgt de straf die ze daarvoor zal krijgen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:31:27 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99080742
Ik vraag me af hoe ze nu verder gaat, hoe ga je verder met je leven na zoiets?
pi_99080872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef senesta het volgende:
Vrijgesproken op alle punten behalve liegen tegen politie begrijp ik.. Donderdag volgt de straf die ze daarvoor zal krijgen?
Maximaal 4 jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me af hoe ze nu verder gaat, hoe ga je verder met je leven na zoiets?
Voorlopig nog niet, hoger beroep denk ik...
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:36:59 #238
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99080999
Maximaal 4 jaar.. en daar gaat dan de tijd die ze nu heeft vastgezeten van af?
pi_99081013
Mijn hemel.. Heb er geen woorden voor... De ouders verlieten de zaal snel, ze wilden kennelijk niet de vreugde van haar dochter meemaken....
pi_99081265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
Uiteraard... Ik denk dat ze de straf krijgt die ze al heeft uitgezeten voor het liegen.
pi_99083061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
Yep, die is komende vrijdag weer in de clubs te vinden...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:40:42 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99085006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Uiteraard... Ik denk dat ze de straf krijgt die ze al heeft uitgezeten voor het liegen.
Als de rechter denkt dat ze ten onrechte vrijgesproken is dan kan hij haar voor dat ene vergrijp zomaar de maximum straf van 4 jaar opleggen.
Maar met aftrek van voorarrest zal daar ook niet veel meer van overblijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99085510
Niet te geloven... :N
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:53:31 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_99085847
Filmpje uitspraak: http://www.tmz.com/videos(...)-a323-e4bcc1f9c56744

-edit: ander filmpje van Nancy Grace: http://www.dlisted.com/2011/07/05/why-so-subdued-nancy

[ Bericht 34% gewijzigd door Mylene op 05-07-2011 22:01:08 ]
pi_99087666
pi_99094243
Fijn om te zien dat je alsnog een eerlijk proces kan krijgen ook al lijkt de hele wereld tegen je ^O^
pi_99095517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Stranger het volgende:
Fijn om te zien dat je alsnog een eerlijk proces kan krijgen ook al lijkt de hele wereld tegen je ^O^
Eigenlijk is het ook wel logisch, zeker na alle instructies die de juryleden gekregen hebben. Feitelijk is er geen enkel hard bewijs tegen Casey. En ja, ze liegt over alles wat los en vast zit, maar het feit dat je een leugenares bent maakt je nog geen moordenares.

Ik denk nog steeds dat ze iets met de dood van haar dochter te maken heeft. Maar ik zat gelukkig niet in de jury. ;)
pi_99096452
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat ze iets met de dood van haar dochter te maken heeft. Maar ik zat gelukkig niet in de jury. ;)
Oh dat dénk ik ook hoor, alleen je krijgt het nooit beyond reasonable doubt bewezen. En dan is de doodstraf, waar de aanklagers per se voor wilden gaan, veel te hoog gegrepen.

Over een uur begint Nancy Grace op HLN, eens kijken hoeveel outraged soccermoms ze in twee uur kunnen proppen.

Interessante reactie van Cheney Mason op de media coverage.

[ Bericht 23% gewijzigd door Stranger op 06-07-2011 01:19:32 ]
pi_99100332
  Milf woensdag 6 juli 2011 @ 09:09:42 #250
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99100621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef md89 het volgende:
Niet te geloven... :N
Inderdaad. :{.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')