Voorlopig wel en ze hebben een eerste optie tot verlengingquote:Op zondag 15 mei 2011 01:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de TROS! een alleenrechtcontract?
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:47 schreef Greys het volgende:
[..]
De TROS heeft het contract alleen nog tot en met volgend jaar toch?
Maar serieus he jongens, dan gaat dit dus. Kijk, luister en huiver.
Nou dan moeten ze dát toch gewoon weer doen?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Voorrondes zou een oplossing zijn want dan mag iedereen meedoen heMaar zolang ze het op deze manier doen kiezen ze alleen Tros artiesten.
Jup vind ik ook maar gaan ze niet doenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze dát toch gewoon weer doen?
Wat is daar het probleem van dan?Zo ging het jaren.
Ben het met je eens hoor maar zie het niet gebeuren...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten denk ik, willen ze niet al hun leden verliezen
Deden ze vroeger toch zie de voorrondes?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef miep63 het volgende:
Ook een talentenjacht organiseren op tv. En de winnaar klaarstomen voor ESF. Is het meest voorkomende advies.
A. Zullen toch echt Tros mensen moeten zijn anders gaat het niet gebeurenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef Peter het volgende:
Laat vakmensen ( geen tros DJ's) een selectie goede mensen maken en laat dan het volk meebeslissen ( a la x-factor.. dat de jury toch een stevige vote heeft..)
Hoezo niet mogelijk dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef RiftNL het volgende:
Jup helaas allemaal niet mogelijkZo zou ik Freek Bartels (wat een stem heeft die vent) een ballade laten zingen maarja...
Dan zouden ze voorrondes moeten invoeren zoals vroeger, maar dat gaan ze niet doen aangezien ze het zelf beter denken te weten. Dus wordt er weer een Tros artiest naar voren geschoven aangezien de AVRO geen artiesten onder contract heeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet mogelijk dan?
Als de AVRO (fusie!) zich er mee mag bemoeien van de TROS wel toch?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Greys het volgende:
Thomas Berge spontaan weer aan de drugs van de zenuwen daar enzo
Maar da's anders dan 'niet mogelijk'.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan zouden ze voorrondes moeten invoeren zoals vroeger, maar dat gaan ze niet doen aangezien ze het zelf beter denken te weten. Dus wordt er weer een Tros artiest naar voren geschoven aangezien de AVRO geen artiesten onder contract heeft.
Idd ik had het ook liever anders gezien maargoed. Wel ben ik erg benieuwd wie ze gaan polsen, ik hoop Ben Saunders en Waylon (bijv laten meedoen aan een voorronde).quote:Op zondag 15 mei 2011 02:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's anders dan 'niet mogelijk'.
Waar een wil is, is een weg, maar de wil is er niet.
Dansen is niet perse nodig hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 02:32 schreef miep63 het volgende:
Behalve zingen moet hij ook goed kunnen dansen. Ben Saunders beheerst zeker het laatste niet.
Bosnië danste toch ook niet? Was ook geen balladquote:Op zondag 15 mei 2011 02:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wel als je geen ballad wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |