abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96774285
Djoko weer makkelijk door, op de 3-3 game in de 1e set na.
pi_96774331
Ben benieuwd naar Djoko - Murray!
Wordt een makkie voor Djoko natuurlijk, maar Murray kan wel vaak wat extra's in masters toernooien....itt tot grand slams
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96774380
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Oh pardon, ik las het ook niet helemaal goed.

Wanneer hij dan #1 weet ik niet eerlijk gezegd.
Hangt ervan af wat Nadal doet.

Als Djokovic Parijs wint, dan is hij sowieso nummer 1 volgens mij.

Als Djoko de finale verliest moet Nadal voor de finale zijn uitgeschakeld.

Als Djoko de halve finale verliest, dan moet Nadal uiterlijk in de halve finale verliezen.

Als Djoko de kwartfinale verliest, dan moet nadal ook uiterlijk in de kwartfinale verliezen.

Voor nog onwaarschijnlijkere dingen mag je zelf gaan rekenen :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:58:33 #4
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_96774385
Opmerkelijk dat hij de tegenstanders vaak met 6 - 0 pakt. Hij gaat er echt helemaal voor of is gewoon veel te goed.
"Ik quote graag mezelf."
pi_96774487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef San_Andreas het volgende:
Opmerkelijk dat hij de tegenstanders vaak met 6 - 0 pakt. Hij gaat er echt helemaal voor of is gewoon veel te goed.
Vooral veels te goed. Het is wat je ook zag bij Fed in zijn hoogtijdagen. Tegen zulke onverslaanbare tegenstanders geeft de tegenstander het gewoon op als het kansloos is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:04:00 #6
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96774718
Ongelolelijk hoe Djokovic speelt. Hoop heel erg op Nadal-Djokovic. Hij won dit jaar natuurlijk eerst twee keer op op hardcourt van Nadal (Nadals minste ondergrond), toen in Madrid (en die snelle baan/dat snelle gravel is niet ideaal voor Nadal) en Rome is perfect voor Nadal. Maar je zou toch zeggen dat Djokovic ook op zondag weer van Nadal wint. Onegekend hoe hij speelt. Het is gewoon eng hoe goed hij momenteel is.

Ik vind Djokovic trouwens met afstand de speler die de meeste waardering toont voor zijn tegenstanders.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96775107
Sterke generatie zeg, de verliezend finalist van Roland Garros die maar drie games pakt in een gravelwedstrijd.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:14:03 #8
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96775262
Tot zover mijn ATP draw _O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96775458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelolelijk hoe Djokovic speelt. Hoop heel erg op Nadal-Djokovic. Hij won dit jaar natuurlijk eerst twee keer op op hardcourt van Nadal (Nadals minste ondergrond), toen in Madrid (en die snelle baan/dat snelle gravel is niet ideaal voor Nadal) en Rome is perfect voor Nadal. Maar je zou toch zeggen dat Djokovic ook op zondag weer van Nadal wint. Onegekend hoe hij speelt. Het is gewoon eng hoe goed hij momenteel is.

Ik vind Djokovic trouwens met afstand de speler die de meeste waardering toont voor zijn tegenstanders.
Ja. Djokovic is zo sportief, zo ongelooflijk respectvol. Altijd klappen voor een mooi punt etc.

Denk ook dat ie nu de finale wint van Rafa, niet omdat hij zo goed is (ook) maar meer omdat Rafa erg zwak oogt...en kennelijk koorts heeft :')
pi_96775526
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
Sterke generatie zeg, de verliezend finalist van Roland Garros die maar drie games pakt in een gravelwedstrijd.
Soderling vind ik ook zo'n fantastische fluke RG-er..eigenlijk heeft hij buiten die 2 finales niks gepresteerd op gravel. Het jaar waarin hij won van Rafa op RG verloor ie in een toernooitje erbuiten gewoon met 6-1 6-0 .
Soderling kan geweldig spelen, begrijp me niet verkeerd, maar die jongen is zo overrated....
pi_96775579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Soderling vind ik ook zo'n fantastische fluke RG-er..eigenlijk heeft hij buiten die 2 finales niks gepresteerd op gravel. Het jaar waarin hij won van Rafa op RG verloor ie in een toernooitje erbuiten gewoon met 6-1 6-0 .
Soderling kan geweldig spelen, begrijp me niet verkeerd, maar die jongen is zo overrated....
Dat zegt genoeg over de hele tenniscompetitie, want de man is wel gewoon top 5 van de wereld :D Hoe overrated kun je zijn :?
pi_96775603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Denk ook dat ie nu de finale wint van Rafa, niet omdat hij zo goed is (ook) maar meer omdat Rafa erg zwak oogt...en kennelijk koorts heeft :')
Alleen als hij verliest he ;).
pi_96775636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over de hele tenniscompetitie, want de man is wel gewoon top 5 van de wereld :D Hoe overrated kun je zijn :?
Ach, Monfils staat ook top 10.
pi_96775652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja..het zegt heel veel.... :(

Maar ok, Soderling is heel goed op hard court...ik snap niet waarom ie zo goed is op gravel en hij 2x de RG finale gehaald heeft...hij verdient die 5e plek zeker, maar als je kijkt naar zijn winstpartijen tegen de top 4 :')
Ok, 1x van Fed en Rafa gewonnen op RG, maar verder staat ie iets van 2-30 ofzo in onderlinge ontmoetingen. En dan neem ik de potten tegen Murray en Djoko niet eens mee, want daar staat ie ook vrij hard achter.
pi_96776267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef luckass het volgende:

[..]

Ach, Monfils staat ook top 10.
Dan zal hij wel kunnen tennissen he :D
pi_96776330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja..het zegt heel veel.... :(

Maar ok, Soderling is heel goed op hard court...ik snap niet waarom ie zo goed is op gravel en hij 2x de RG finale gehaald heeft...hij verdient die 5e plek zeker, maar als je kijkt naar zijn winstpartijen tegen de top 4 :')
Ok, 1x van Fed en Rafa gewonnen op RG, maar verder staat ie iets van 2-30 ofzo in onderlinge ontmoetingen. En dan neem ik de potten tegen Murray en Djoko niet eens mee, want daar staat ie ook vrij hard achter.
Hij is gewoon best of the rest eigenlijk.
pi_96776380
De tour is van een heel hoog niveau, maar de top 4 steekt er keihard bovenuit. En alles van #5 t/m 50 is om het even ongeveer...dat betekent niet dat iedereen slecht is, maar dat er gewoon weinig onderscheid te maken is...
pi_96776423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hij is gewoon best of the rest eigenlijk.
yep. Samen met Davydenko destijds...maar waar is Davy nu??? :(
pi_96776502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Norrage het volgende:
De tour is van een heel hoog niveau, maar de top 4 steekt er keihard bovenuit. En alles van #5 t/m 50 is om het even ongeveer...dat betekent niet dat iedereen slecht is, maar dat er gewoon weinig onderscheid te maken is...
Murray steekt er momenteel niet echt keihard bovenuit alleen :P die loopt momenteel qua punten praktisch gelijk met Soderling
pi_96776635
Ja Murray faalt wel, maar is als ie een beetje wilt echt vele malen beter dan de rest. Ook de enige die zich wel kan meten met de top 3...de rest gewoonweg niet..Dat lijkt me ook de belangrijkste maatstaaf: wie kunnen Fed en Nadal (en nu Djoko) aan en wie niet..Soderling in ieder geval niet, die valt als een kaartenhuis in elkaar tegen de toppers.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:40:28 #21
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96776846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Norrage het volgende:
Ja Murray faalt wel, maar is als ie een beetje wilt echt vele malen beter dan de rest. Ook de enige die zich wel kan meten met de top 3...de rest gewoonweg niet..Dat lijkt me ook de belangrijkste maatstaaf: wie kunnen Fed en Nadal (en nu Djoko) aan en wie niet..Soderling in ieder geval niet, die valt als een kaartenhuis in elkaar tegen de toppers.
Hij speelt al een tijdje als een krant, maar tijdens de WTF2009, Parijs, RG2009/2010 was hij gewoon goed. Als hij die vorm kan vinden dan kan hij zich meten met de toppers.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96776953
Het is wel zonde dat de fantastische vorm die Soderling rond Rotterdam had er niet meer is...3 toernooitjes op rij gewonnen en zo....
pi_96781973
Ach, al dat generatie-gezeur. Echt niet alsof er vroeger geen top-speler met grote cijfers van de baan werden geslagen. :')
pi_96785251
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ach, al dat generatie-gezeur. Echt niet alsof er vroeger geen top-speler met grote cijfers van de baan werden geslagen. :')
Werd Krajicek eind 1996 op zo'n promotoernooi niet met iets van 6-1 6-1 van de baan geveegd door Washington?
pi_96786035
Ik denk dat Rafa dit toernooi toch wel 'gewoon' wint*, ligt hem veel beter dan Madrid en alle Hard Court, Djoko houdt dit niet vol

*editje, klopte idd niks van wat ik had opgeschreven :P

[ Bericht 39% gewijzigd door Autobandje op 14-05-2011 12:13:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')