Google getto? Of niet zo dichtbij? Ik heb uitzicht op de rivier Liffey en woon dus in de GG.quote:
Ja, ook in de ghetto.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:16 schreef PeuRac het volgende:
Google getto? Of niet zo dichtbij? Ik heb uitzicht op de rivier Liffey en woon dus in de GG.
Sir Joh's River Quay, officieel aan een zijstraat, maar heb wel de 'voorkant' daar. Werk je er ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:31 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, ook in de ghetto.
Gallery Quay ofzo?
Kut, zit op kantoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:41 schreef LintuxCx het volgende:
Yep. Al sinds 2007 inmiddels. Dat ik het hier zolang heb uitgehouden verbaast me nog steeds wel een beetje.
Mark Zuckerberg schijnt trouwens in Dublin rond te spoken dit weekend (of iig gisteravond nog). Bedek alles wat privé is!
Nog geen Internet thuis, klinkt bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, zit op kantoor(nog geen internet thuis). Maar liep hij hier gisteren echt rond? Want ik meende een look-a-like te zien gisteren, dat zou em dus geweest kunnen zijn?
Ik meende em bij The Morgan gespot te hebben, waar we met een paar Nooglers waren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:45 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Nog geen Internet thuis, klinkt bekend.
Zou 'm best kunnen zijn geweest ja. Hij scheen bij "The Twister Pepper" te zijn geweest, een of andere hipster tent waar ik me ws niet kan vertonen.
Ben vooral niet zo'n uitgaanstype. Mijn favoriete pub hier is The Waterloo, omdat de muziek daar nooit te hard staat om nog fatsoenlijk te kunnen praten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het aanbod qua bars/clubs maar triest vind hier. (The Twisted Pepper ziet er ok uit, waarom kan jij er niet heen?)
Het lijkt wel alsof Ieren in de pub alleen maar kunnen schreeuwenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ben vooral niet zo'n uitgaanstype. Mijn favoriete pub hier is The Waterloo, omdat de muziek daar nooit te hard staat om nog fatsoenlijk te kunnen praten.
Bull and Castle is ook wel okay (lekker voer) maar al een stuk lawaaiiger.
Meer dan een paar minuten door Temple Bar lopen trek ik ook niet, drukte en opdringerigheid. Maar goed, ik denk dat ik daarin niet de enige ben.
Dat zou ik ook wel willen weten. Dan kan ik mijn vriendin er mee verrassen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoorde dat je ergens in Dublin (vlees) kroketten kon krijgen, weet iemand hoe/wat/waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |