Alweer sick nieuws.quote:Op het Canarische eiland Tenerife is een Britse vrouw in een supermarkt in Los Cristianos onthoofd.
De 62-jarige vrouw werd volgens ooggetuigen zonder aanleiding aangevallen door een dakloze Bulgaarse man. Hij had het mes in de supermarkt gestolen.
"Ik hoorde geschreeuw en keek om", zegt ooggetuige Colin Kirby. "Daar zag ik een groezelige, onverzorgde man van rond de 25 die een hoofd aan de haren vasthield. Ik dacht eerst dat het een zieke grap was."
Psychiatrisch verleden
Na zijn actie liep de Bulgaar met het hoofd naar buiten. Daar werd hij door bewakers en voorbijgangers overmeesterd en overgedragen aan de lokale politie.
Volgens de burgemeester van het plaatsje heeft de man een psychiatrisch verleden.
Je eerste reactie zou volgens mij zijn dat je denkt dat het niet eens echt is, zo bizar is het. Dit was trouwens vorig jaar toch ook in een bus in Canada gebeurt? Een jongen met een kapmes die ineens het hoofd van iemand afhakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
Nee maar serieus, dan zie je gewoon een man de supermarkt uitlopen met een hoofd in z'n handen.
Ik moest lachen.quote:
Hoe ziek ben jij dan als je kickt op dat soort foto's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
De telegraaf heeft een linkje naar de eerst foto's onder het mom 'schokkend', maar dat zijn dus de foto's van de dader![]()
http://www.dailymail.co.u(...)enerife-machete.html
Op wat voor soort foto's zou ik kicken dan? Van een dader die op de grond ligt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe ziek ben jij dan als je kickt op dat soort foto's.
Leuk geprobeerd meid. Ik trap er niet in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op wat voor soort foto's zou ik kicken dan? Van een dader die op de grond ligt?.
doe effe normaal... dit is toch ziek? dat wijf staat in zo'n supermarktje rustig te kijken welke fles water ze koopt, en dan komt zo'n idioot dr kop eraf slaan.quote:
Hoe weet jij nou dat ze water ging kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef essentieel het volgende:
[..]
doe effe normaal... dit is toch ziek? dat wijf staat in zo'n supermarktje rustig te kijken welke fles water ze koopt, en dan komt zo'n idioot dr kop eraf slaan.
Inderdaad. Straks heb je nog bloedspetters op je nieuwe blouse. BUMMER!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Je zult er maar naast gestaan hebben, dan schrik jeje toch helemaal te pletter.
Ach hij probeert gewoon de vrouwtjes het hoofd op hol te brengenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de hoofdverdachte zo slecht kon zien.
Toch is die man natuurlijk niet goed bij z'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de hoofdverdachte zo slecht kon zien.
Ik weet niet wat je dom zeurt...maar ik zie nergens staan dat zij op die foto's kickt hoor...ze post alleen een link naar een site waar de zogenaamd schokkende foto's op staan...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe ziek ben jij dan als je kickt op dat soort foto's.
Als je de moeite had gedaan om te lezen had je gelezen dat "dat wijf" daar niet op vakantie was maar al 30 jaar op Tenerife woonde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef essentieel het volgende:
ziek... vooral op de canarische eilanden. dat wijf gaat daar heen voor een relaxte vakantie zonder dat er shit gejat wordt... krijgt ze dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |