Danke Schönquote:
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Danke Schön![]()
In één vandaag een Item over Meerstad. Dat dreigt Blauwestad II te worden.. Gaat lekker met die woonprojecten in Grunn.
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
Lekker ouderwetsch een zelfgemaakt gehaktballetje, gekookte aardappeltjes en een zelfgemaakte salade erbij gegeten.
Maar waren er champignonnetjes? Niet van onderwerp veranderen!quote:
tukse en tot zo! Ik ben onderweg naar zwager, neem Miya mee terug en blijft bij ons tot zondag. Zonder papa en mama dusquote:
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomen
Met de goeie aardappels went dat hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker, anders is t zo droog he
ja van zwembad naar t strand gelopen en af en toe een baantje gezwommenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.![]()
Ik ben blij dat het leuk was!
nieuwe aardappels met schilletje! Jumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met de goeie aardappels went dat hoor.
De Opperdoezen komen er weer aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nieuwe aardappels met schilletje! Jum
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilenquote:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.
Maar het lijkt me niet dat er zoveel werkgelegenheid is in Groningen, dat mensen daar massaal naartoe trekken?
Eh ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Huilt ze veel dan? Of gewoon zoals andere baby's? Ik heb echt nul verstand van baby's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilen
Waarom verbaast me dat allemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Ja. De laatste 10 jaar zelfs, sinds ik een burn-out had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomen.
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.
http://www.tedxbrainport.nl/about/ted_tedx
Credo van idea's worth spreading zegt al voldoende. Iedereen die wat zinnigs te melden heeft kan worden uitgenodigd.
TedXBrainport gaat dan vooral over de hersenen. Het hoeft niet altijd een overall thema te hebben. TedX Amsterdam ging over van alles en nog wat. Van Wim Hof(The Iceman) tot Bas Lansdorp die alles vertelt over nieuwe Windturbines.
Goeie!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef freecell het volgende:
Hai, ik ben freecell en ik kan goed bedden opmaken en luiers wassen
Hehehe, dat hielp, alweer 3 dingen ingevuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie!
* krakkemieke 'zorgen' opschrijft
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer ik ben even benieuwd. Hoe verkoop je 10 jaar niet werken door een burn-out in een cv?
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.
Nieuw bureau, nieuwe mensen die jou moeten leren kennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.
Ok, dat dacht ik zelf ook. Plus dat ik van die situatie geleerd heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Je kunt natuurlijk wel wat data oprekken, maar 10 jaar niet werken moet je niet verzoezelen maar gewoon eerlijk uitleggen en vertellen dat die situatie achter de rug is en dat je nu weer uiterst gemotiveerd bent om deel te nemen aan het arbeidsproces.
Daarom spiek ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw bureau, nieuwe mensen die jou moeten leren kennen.
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, dat dacht ik zelf ook. Plus dat ik van die situatie geleerd heb.
Maar denken werkgevers dan niet dat je een risico bent?
Dat moet goedkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.
en anders zijn ze maar stom als ze jou niet willenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.
Hihihi, dat geldt ook voor jou!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en anders zijn ze maar stom als ze jou niet willen
Hoi Miya!quote:
Lijkt me wel leuk, heel nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen om 07.15 uur weer aanwezig zijn op m'n stage, maar het wordt leuk
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.quote:
tot wanneer heb je stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen om 07.15 uur weer aanwezig zijn op m'n stage, maar het wordt leuk
heb lekker gelopen, gedanst en gezongen met/voor haar en nu hangen mn ouders boven haar omdat ze heeft gepoept. dat mogen zij doen hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Miya!
Ja,l aat haar maar gelijk aan de CUL-SC wennen he.
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.
over 2 weken heb ik klm gesprek.
waar is Sarabi naartoe?
Maar als je zelf al een slecht gevoel had, zou je daar dan kunnen werken als je aangenomen was?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.
over 2 weken heb ik klm gesprek.
waar is Sarabi naartoe?
oh leuk feestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Morgen? Tot een uur of 4/5 en s avonds feest!
In z'n algemeenheid tot half juli
ooh ik dacht dat ze op vakantie gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.
neuh had een slecht gevoel over de procedure en het lange wachten. maar goed; geen gesprek gehad dus kan niet echt oordelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als je zelf al een slecht gevoel had, zou je daar dan kunnen werken als je aangenomen was?
Een slecht gevoel en dan nog een rare reden, jammer voor hun dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neuh had een slecht gevoel over de procedure en het lange wachten. maar goed; geen gesprek gehad dus kan niet echt oordelen
Yep en nu is hij weer meteen gestolen door mijn vader hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.
Dat is ook geen reclame voor het UB. Die moeten dan meer hun best doen als ze overtuigd zijn van jouw geschiktheid bij hun presentatie van de kandidaten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusteh!quote:
ub in alphen vond me wel geschikt en had discussie met collega's in sassenheim die mij niet uit wilden nodigen. lekker maf hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook geen reclame voor het UB. Die moeten dan meer hun best doen als ze overtuigd zijn van jouw geschiktheid bij hun presentatie van de kandidaten.
dankjewel. sweet dreamsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt FFT in en zingt een liedje
Trusteh Isa.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Taart in de koelkast geschoven, hopenlijk overleeft die de reis morgenIk ga ook naar bed
dat heb ik in Hurghada gekeken op BVN. kon alleen dat, journaal en dwdd kijken daarop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste P&W van het seizoen bekijken.
Thnx, Paul! Neem een slokkie uit mijn verzameling!quote:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef borisz het volgende:
Dat was de laatste aflevering van PenW dit seizoen. Leuke uitzending
Vanaf maandag lekker ergeren met KvdB.
Welke stel je voor?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx, Paul! Neem een slokkie uit mijn verzameling!
Dalwhinnie?quote:
Watjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb overigens twee glazen van een zelfgemaakt drankje op van mijn vriendin: wodka met pruimen en kaneel. Gooooooooooooooooooooed spulAlleen....toen had ik het opeens heel warm en begon ik in te kakken
quote:
Thnxquote:
Het was druk op de Carré site maar het is geluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.
Jaquote:
Ik had liever Doutzenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Heidi geeft een kusje aan P
Veel te veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
JaWel na een drukke week met weinig slaap
En ik ga nu ook lekker naar bed. Morgen op tijd op. Boodschapjes doen, pasfoto's maken, bbq-en met sun en tav dus ik moet om 2 uur weer de deur uit of zo. En ik wil eigenlijk ook nog ff werken
Doe ik het voor.quote:
Lekker die velletjes er af trekken. En dan opknabbelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
van harte gefeliciteerd P!
fijne dag morgen
net visite gehad, mee 'geborreld' (limonade & pringles voor mij, bier voor de rest) en nu gauw slapen. mn rug jeukt van de velletjes
trusten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel te veel's
![]()
Geniet ervan of schap de helft van je agenda
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
*iets met een paard en bek mompelt
Trustequote:
Mick O'Connels.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Cupfinal. Vroegah zaten we met de Cupfinal in Utreg.
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook weer niet zó vroeg
Gewoon net 5 minuten te vroeg zeg maar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Kunnen jullie allemaal hier komen voor de taart? Ik durf 'm niet te vervoerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Ja hoor, in Vlaanderen wel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Kruimeltaart!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
Nou, ik had beter een stevige appeltaart kunnen bakken *grom*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
In NL schieten we foto'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Thnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
P, van harte en wat jammer van die idinges. Waarom heb je hem dan ook niet in een winkel opgehaald
Ik ga douchen en reisinfo uitzoeken en dan stap ik op de trein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Ok
KLinkt wel goed trouwens![]()
Kom je nog steeds om 13:00 of inmiddels eerder?
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxNou, ophalen in een winkel wordt lastig als-ie echt overal is uitverkocht
En er tig reserveringslijsten zijn
goeiemorgen! ouch!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik keek op de wekker en dacht: oh, al 10 uur, snel er uit! Was het net 8 uur
Thnx babequote:
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken isquote:"om ons om een eiland of monument te vragen als garantie, is bijna een belediging. Het volk verwacht dat ons woord en onze acties voldoende garantie zijn.''
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die grieken zijn bijna een soort van stand-up comedians
[..]
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken is
Ik snap het allemaal welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.. Net zoals met de bankencrisis is miljaren er tegen aan smijten de minst slechte optie.
Dudequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, lieve ouwe reus, gefeliciteerd.
En dat is nog hoog ingeschatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeDank je wel
En oud ben ik idd nog niet
Fysiek 35, maar mentaal.......mwah....ik zet in op 15
Mwjahquote:
Das waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwjahMoet ook weer niet gelijk TE negatief doen over mezelf he
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ah. Ik weet waar ik naar toe moet rijden vanavond na de BBQ
Heineken is dan weer een beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
Er staat een huge koelkast in onze woonkamer
[ afbeelding ]
Wel beetje veel bier en weinig wijn, ga strakjes denk ik nog even boodschappen doen
Nee, Alfa dat zal lekker bier zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Heineken is dan weer een beetje jammer.
Echt welquote:
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt welEen van mijn favorieten
![]()
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Nope. Met de vivariumcrewquote:
Mwahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Voel je je al een beetje jarig, Pee?
Heb je al slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen?
Je hebt er goed aan meegewerkt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Zet 5 bieren naast elkaar en je haalt Heineken er echt niet meer uit hoor, de standaard pilseners verschillen niet zoveel van elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef borisz het volgende:
Lol broertje krijgt gister brief van de Belastingdienst dat hij een maand zorgtoeslag moet terugbetalen. Vandaag krijgt hij een aankondiging dat hij zou moeten betalen die die eerder zou moeten ontvangen.
ander overhemd zoeken want dit klinkt als allebei niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Salsa was leuk gisterNu pak ophalen
![]()
hoop dat ik een beetje waar voor m'n geld krijg en op zoek naar een overhemd die wél past.
Maat 37 past bij de nek maar flubbert bij de buik, maat 35/36 wurgt me maar sluit wel goed aan bij de buik. Grr.
/sartoriaal dagboekje
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtendquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtend
Nope, geen last.quote:
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nope, geen last.
Deze zuster is een van de boosdoeners:
[ afbeelding ]
Mooi, dan gaat de HD recorder aan, seizoen vier komt binnenkort op dvd binnen, kunnen we direct 2 series achter elkaar kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
Steer is vanavond op TV.
Seizoen vijf van Dexter wordt door de VPRO uitgezonden deze week.
Nee hoor, ze heeft een beetje pech met het fotomomentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegWat een chagrijn
Ik vind het zo tof dat jullie zo'n feest voor mijn verjaardag bouwen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
zo, via de supermarkt naar Arnhem voor de BBQ
Vriendinnetje van mij lust geen andere wijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Goeie kast SaarMaar idd echt geen wijn gewoon
![]()
![]()
![]()
en nog duitse zoete ook zo te zien
Briljante scenequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef borisz het volgende:
In seizoen zes krijgt Steer een vriend stagiair. Maar goed we moeten nog tot eind september wachten voor S6
[ afbeelding ]
Voor dat geld maken ze het in China met de hand van 100% zijde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
90 EUR armer voor overhemd_!!!!!!
30 EUR voor het tailleren en korter maken van de mouwen.
Oh well.
Wel een mooi pak nu![]()
Sorry, 60 EUR overhemd, 12 EUR korter maken mouwen en 18 EUR taillerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
90 euro voor een overhemd?? zonde als je daar nog een jasje overheen doet of iets anders
Wat een mooi appartementje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook even m'n nieuwe huisje spammen! Het is klein, maar fijn, en ik hoef het met niemand te delen, en alle meubels zijn van mezelf. Zo fijn, eindelijk mn' eerste appartementje!
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
keuken van de andere kant
[ afbeelding ]
woonkamer vanaf de keuken
[ afbeelding ]
en vanuit de hal
[ afbeelding ]
en vanaf het raam
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
en badkamer!
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook even m'n nieuwe huisje spammen! Het is klein, maar fijn, en ik hoef het met niemand te delen, en alle meubels zijn van mezelf. Zo fijn, eindelijk mn' eerste appartementje!
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
keuken van de andere kant
[ afbeelding ]
woonkamer vanaf de keuken
[ afbeelding ]
en vanuit de hal
[ afbeelding ]
en vanaf het raam
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
en badkamer!
it's meeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:45 schreef AnneX het volgende:
@ Jagar : Alleen nog dingen aan/op de muur ? Geweldig zo je eigen stek !![]()
FFT is weer volop terug , lees ik. WB. en de agenda is ook weer gevuld met dansen en
tennissen.
Wanneer ga je verhuizen?
Een DE'tje: En ik weet nog helemaal niet wat er op het menu staat vanavond.
Er is van alles in de koelkast: venkel - prei - broccoli sla -
Mijn oog valt op een kookboek dat hierboven ligt : Conran? eens even bladeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ff nieuwe overhemd eronder, broekspijpen wat netter makenen klaar
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ff nieuwe overhemd eronder, broekspijpen wat netter makenen klaar
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
voor een speciale gelegenheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ff nieuwe overhemd eronder, broekspijpen wat netter makenen klaar
je bent dun Steer!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mooi dat het gelukt is Anne en je gesmuld hebt. zelf ben ik niet dol op aardappels in soep. vind het al gauw zwaar en weëigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
Het iDE'tje is geworden - ta da- prei-aardappelsoep.
Want er lag ook al een paar dagen prei in de koelkast.
Die meneer Conran dus, is een best belangrijke naam in restaurant wereld .![]()
![]()
En het was me toch lekker.
Ongetwijfeld óok omdat er ipv room , de creme fraîche van ah excellent is gebruikt.
Deze was met geitenkaas-huppelepup en honing erdoor.
Slechts 600 kcal per bekertje van 200 gram en hup erdoor geroerd.
Erbij voorgebakken focacia , ook van ah.
Ik wil iig een beroepsdiploma.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
Jaa Krakke ... wat fijn dat de mevrouw nu in jouw dorp gaat afspreken !
Je weet dat zij geld aan je verdienen hé ? en het bisnismodel is dat je
als reintegratieklant een rugzak hebt met geld.
Voor een aanvullende cursus - verteltrainingen ? - en als zij je kunnen plaatsen,
ontvangen zij na een jaar nog eens.
tenminste zo was het een paar jaar terug.
Veel foutjes dus nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
*burp* Was lekker.Het was wel duidelijk te merken dat het de eerste dag open was.
Verslagje volgt ergens vanavond
Jij hebt een naked chef.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huisje Jagar! en mooie Steer!
Wij terug van Amstelveen 5e verjaardag van neefje en op terugweg de deense ex van g naar haar weekendhuisje in Wijk/a/z gebracht. Zij noemt het haar sleurhutLekker gewoon op het strand leuk hoor!
Nu moe van alles en lekker thuis cocoonen en taart afbakken voor morgen /nichtendag hier.
Lekker krak dat je meer plezier krijgt in koken en AnneZZ ook al zo enthousiast qua kokkerelleren
Kinderziektesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Paar dingetjes
- De sushi afdeling had al snel een achterstand. Dus het duurde even voordat we de eerste ronde eten hadden.
- Det koffie op het einde was nog niet echt warm. Tweede bak, na een opmerking, was een stuk warmer.
- Team was nog niet echt op elkaar ingespeeld.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef AnneX het volgende:
Jij hebt een naked chef.![]()
De chef hier gaat alsmaar buitenspelen.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij hebt een naked chef.![]()
De chef hier gaat alsmaar buitenspelen.![]()
Da's knap creatief kokkerellen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Over creme fraiche gesproken ik heb DE taart met DE bodem bijna helemaal lactose-vrij gekregen.
Door de roomboter te vervangen door Wajang margarine en de creme fraiche door soja yoghurt.... alleen zit er nog wel grada padano doorheen. Benieuwd hoe het smaakt morgen!
Ja hequote:
Drukjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef DarkElf het volgende:
*eindelijk op de bank ploft..
Gefeliciteerd lieve P
*en weer weg is
Een inktvislolly!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers.
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Leuk, Jagerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Thnx Anne. Dag was wel okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef AnneX het volgende:
Voordat ik verder lees, eerst even felicaties voor P.
Van harte en een mooie dag met leuke cadeaux.
wat Krak zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Over creme fraiche gesproken ik heb DE taart met DE bodem bijna helemaal lactose-vrij gekregen.
Door de roomboter te vervangen door Wajang margarine en de creme fraiche door soja yoghurt.... alleen zit er nog wel grada padano doorheen. Benieuwd hoe het smaakt morgen!
Thnx DE-tjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef DarkElf het volgende:
*eindelijk op de bank ploft..
Gefeliciteerd lieve P
*en weer weg is
Ah. Jullie ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
stink nu alleen naar rook. We hebben heerlijk bij een vuurtje gezeten
DIE LUCHT.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
wij zijn er ook weer. Was gezellig, stink nu alleen naar rook. We hebben heerlijk bij een vuurtje gezeten
Ja, compleet lactosevrij staat zelfs op de verpakking.quote:
Je kijkt toch zeker wel eerst even naar de uitslag van het ESF?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, ik ben nu wel flink gesloopt. Verheug me er nu al op straks lekker in bed te kruipen
Die moet ik dan maar even opnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt toch zeker wel eerst even naar de uitslag van het ESF?
Thnx Kaasquote:
Tof, Bquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
kreeg net leuk telefoontje : Babi J. komt hier met mn verjaardag gezellig met ouders nachtje slapen
Oh maar kampvuur ruikt lekker, ik dacht sigarettenrookluchtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gezellig B!
En ja, ik vind kampvuur best lekker ruiken, maar niet als ik op de bank zit en mijn haar stinkt er nog naar
Nee zeg! Gelukkig niet, dat stinkt échtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar kampvuur ruikt lekker, ik dacht sigarettenrooklucht
Ik mis Terrry Wogan wel nog heel erg, maar deze jongen doet het ook prima op de BBC.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Graham Norton. Geweldige opmerkingen weer. BBC maakt het songfestival echt 100x leuker.
Ja leuk is ie!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Graham Norton. Geweldige opmerkingen weer. BBC maakt het songfestival echt 100x leuker.
Lekker om de hoek en ook echt Europa nog.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker om de hoek en ook echt Europa nog.
Waarom verbaast mij dat helemaal niet?quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als kind nou ook zelfs weet wat het knopje betekent ? als je op zijn buikje wijst ...
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:27 schreef freecell het volgende:
[..]
JaDat hebben we hem geleerd
Goedemorgen trouwens
Oeh, vervelend! Maar je kan het maar beter gelijk kwijt zijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteravond geen TV meer gekeken
Wel een paar goeie sprintjes naar het toilet
Iets in de BBQ is niet goed gevallen volgens mij
Klopt. Was ook goed voor het gewicht op de weegschaalquote:Op zondag 15 mei 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh, vervelend! Maar je kan het maar beter gelijk kwijt zijn!
Thnx, Isaquote:
Tjee wat heftig, zeker omdat je niet weet wat het was, en wat bizar dat de trein doorreed, had de machinist niets gezien? Wat een bizar verhaal!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
P, nog gefeliciteerd
Jagartrut wat een leuk huisje
Ik luisterde net het winnende nummer van het songfestival, maar ik kwam niet ver in het beluisteren want ik vond het te afschuwelijk om daar mijn oren mee lastig te vallen.
Ik heb gisteren een erg leuke dag gehad en straks op weg naar mijn paps en mams.
Oh ja, we hebben gisteren met de trein 'iets' aangereden, ik kon het onder mijn voeten tegen de vloer voelen beuken![]()
En we stopten niet eens! Op station Hoogeveen gingen heren machinist en conducteur eens naar de voorkant van de trein kijken, en nieuwsgierige passagiers die hier uitstapten (incl ik dus) kwamen ook massaal even kijken. Groot stuk van de voorkant van de trein maroon rood!! Hopenlijk was het 'slechts' een dier zoals een koe of hert oid.
Thnx Liequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
Zei de machinist niets tegen jullie over wat het was dan?
Toen ik over die FOK!ker heentreinde voelde ik het ook onder mijn voeten trouwens. Gebonk en gesplinter. Heel bizar. En er vlogen vanonder de trein allemaal witte 'donsjes' weg. Ik denk gewoon kleine stukjes huid en vet. Maar het zag er heel lief uit. Vreemde ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |