Danke Schönquote:
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Danke Schön![]()
In één vandaag een Item over Meerstad. Dat dreigt Blauwestad II te worden.. Gaat lekker met die woonprojecten in Grunn.
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
Lekker ouderwetsch een zelfgemaakt gehaktballetje, gekookte aardappeltjes en een zelfgemaakte salade erbij gegeten.
Maar waren er champignonnetjes? Niet van onderwerp veranderen!quote:
tukse en tot zo! Ik ben onderweg naar zwager, neem Miya mee terug en blijft bij ons tot zondag. Zonder papa en mama dusquote:
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomen
Met de goeie aardappels went dat hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker, anders is t zo droog he
ja van zwembad naar t strand gelopen en af en toe een baantje gezwommenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.![]()
Ik ben blij dat het leuk was!
nieuwe aardappels met schilletje! Jumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met de goeie aardappels went dat hoor.
De Opperdoezen komen er weer aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nieuwe aardappels met schilletje! Jum
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilenquote:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.
Maar het lijkt me niet dat er zoveel werkgelegenheid is in Groningen, dat mensen daar massaal naartoe trekken?
Eh ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Huilt ze veel dan? Of gewoon zoals andere baby's? Ik heb echt nul verstand van baby's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilen
Waarom verbaast me dat allemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Ja. De laatste 10 jaar zelfs, sinds ik een burn-out had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomen.
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.
http://www.tedxbrainport.nl/about/ted_tedx
Credo van idea's worth spreading zegt al voldoende. Iedereen die wat zinnigs te melden heeft kan worden uitgenodigd.
TedXBrainport gaat dan vooral over de hersenen. Het hoeft niet altijd een overall thema te hebben. TedX Amsterdam ging over van alles en nog wat. Van Wim Hof(The Iceman) tot Bas Lansdorp die alles vertelt over nieuwe Windturbines.
Goeie!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef freecell het volgende:
Hai, ik ben freecell en ik kan goed bedden opmaken en luiers wassen
Hehehe, dat hielp, alweer 3 dingen ingevuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie!
* krakkemieke 'zorgen' opschrijft
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer ik ben even benieuwd. Hoe verkoop je 10 jaar niet werken door een burn-out in een cv?
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.
Nieuw bureau, nieuwe mensen die jou moeten leren kennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.
Ok, dat dacht ik zelf ook. Plus dat ik van die situatie geleerd heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Je kunt natuurlijk wel wat data oprekken, maar 10 jaar niet werken moet je niet verzoezelen maar gewoon eerlijk uitleggen en vertellen dat die situatie achter de rug is en dat je nu weer uiterst gemotiveerd bent om deel te nemen aan het arbeidsproces.
Daarom spiek ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw bureau, nieuwe mensen die jou moeten leren kennen.
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, dat dacht ik zelf ook. Plus dat ik van die situatie geleerd heb.
Maar denken werkgevers dan niet dat je een risico bent?
Dat moet goedkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.
en anders zijn ze maar stom als ze jou niet willenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.gebeuren, maar daarom is het aan jou om ze ervan te overtuigen dat dat risico klein is,vanwege de opgedane zelfkennis en herkenning van struikelblokken.
Hihihi, dat geldt ook voor jou!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en anders zijn ze maar stom als ze jou niet willen
Hoi Miya!quote:
Lijkt me wel leuk, heel nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen om 07.15 uur weer aanwezig zijn op m'n stage, maar het wordt leuk
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.quote:
tot wanneer heb je stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen om 07.15 uur weer aanwezig zijn op m'n stage, maar het wordt leuk
heb lekker gelopen, gedanst en gezongen met/voor haar en nu hangen mn ouders boven haar omdat ze heeft gepoept. dat mogen zij doen hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Miya!
Ja,l aat haar maar gelijk aan de CUL-SC wennen he.
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.
over 2 weken heb ik klm gesprek.
waar is Sarabi naartoe?
Maar als je zelf al een slecht gevoel had, zou je daar dan kunnen werken als je aangenomen was?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben helaas afgewezen om vreemde reden bij de meisjesmode-organisatie. uitzendbureau die contact had met hun collega's in Sassenheim vond het heel vreemd maar goed; mag niet op sollicitatie komen. had ook wel een naar voorgevoel na het eerste vage.
over 2 weken heb ik klm gesprek.
waar is Sarabi naartoe?
oh leuk feestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Morgen? Tot een uur of 4/5 en s avonds feest!
In z'n algemeenheid tot half juli
ooh ik dacht dat ze op vakantie gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.
neuh had een slecht gevoel over de procedure en het lange wachten. maar goed; geen gesprek gehad dus kan niet echt oordelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als je zelf al een slecht gevoel had, zou je daar dan kunnen werken als je aangenomen was?
Een slecht gevoel en dan nog een rare reden, jammer voor hun dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neuh had een slecht gevoel over de procedure en het lange wachten. maar goed; geen gesprek gehad dus kan niet echt oordelen
Yep en nu is hij weer meteen gestolen door mijn vader hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi heeft vanavond vriend opgehaald van Schiphol.
Dat is ook geen reclame voor het UB. Die moeten dan meer hun best doen als ze overtuigd zijn van jouw geschiktheid bij hun presentatie van de kandidaten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusteh!quote:
ub in alphen vond me wel geschikt en had discussie met collega's in sassenheim die mij niet uit wilden nodigen. lekker maf hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook geen reclame voor het UB. Die moeten dan meer hun best doen als ze overtuigd zijn van jouw geschiktheid bij hun presentatie van de kandidaten.
dankjewel. sweet dreamsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt FFT in en zingt een liedje
Trusteh Isa.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Taart in de koelkast geschoven, hopenlijk overleeft die de reis morgenIk ga ook naar bed
dat heb ik in Hurghada gekeken op BVN. kon alleen dat, journaal en dwdd kijken daarop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste P&W van het seizoen bekijken.
Thnx, Paul! Neem een slokkie uit mijn verzameling!quote:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef borisz het volgende:
Dat was de laatste aflevering van PenW dit seizoen. Leuke uitzending
Vanaf maandag lekker ergeren met KvdB.
Welke stel je voor?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx, Paul! Neem een slokkie uit mijn verzameling!
Dalwhinnie?quote:
Watjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb overigens twee glazen van een zelfgemaakt drankje op van mijn vriendin: wodka met pruimen en kaneel. Gooooooooooooooooooooed spulAlleen....toen had ik het opeens heel warm en begon ik in te kakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |