Het was druk op de Carré site maar het is geluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.
Jaquote:
Ik had liever Doutzenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Heidi geeft een kusje aan P
Veel te veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
JaWel na een drukke week met weinig slaap
En ik ga nu ook lekker naar bed. Morgen op tijd op. Boodschapjes doen, pasfoto's maken, bbq-en met sun en tav dus ik moet om 2 uur weer de deur uit of zo. En ik wil eigenlijk ook nog ff werken
Doe ik het voor.quote:
Lekker die velletjes er af trekken. En dan opknabbelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
van harte gefeliciteerd P!
fijne dag morgen
net visite gehad, mee 'geborreld' (limonade & pringles voor mij, bier voor de rest) en nu gauw slapen. mn rug jeukt van de velletjes
trusten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel te veel's
![]()
Geniet ervan of schap de helft van je agenda
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
*iets met een paard en bek mompelt
Trustequote:
Mick O'Connels.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Cupfinal. Vroegah zaten we met de Cupfinal in Utreg.
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook weer niet zó vroeg
Gewoon net 5 minuten te vroeg zeg maar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Kunnen jullie allemaal hier komen voor de taart? Ik durf 'm niet te vervoerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Ja hoor, in Vlaanderen wel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Kruimeltaart!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
Nou, ik had beter een stevige appeltaart kunnen bakken *grom*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
In NL schieten we foto'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Thnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
P, van harte en wat jammer van die idinges. Waarom heb je hem dan ook niet in een winkel opgehaald
Ik ga douchen en reisinfo uitzoeken en dan stap ik op de trein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Ok
KLinkt wel goed trouwens![]()
Kom je nog steeds om 13:00 of inmiddels eerder?
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxNou, ophalen in een winkel wordt lastig als-ie echt overal is uitverkocht
En er tig reserveringslijsten zijn
goeiemorgen! ouch!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik keek op de wekker en dacht: oh, al 10 uur, snel er uit! Was het net 8 uur
Thnx babequote:
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken isquote:"om ons om een eiland of monument te vragen als garantie, is bijna een belediging. Het volk verwacht dat ons woord en onze acties voldoende garantie zijn.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |