OPKANKEREN!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef --Krijn-- het volgende:
Dat mensen hun stinkende katten buiten laten rondlopen vind ik echt al zwaar asociaal. Komen ze ook nog bij mij in de tuin schijten.
Ik heb nooit gezegd dat ik dieren in het algemeen haat. Alleen als ik het dier zie. (Met name katten.)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:52 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Mee eens, MAAR OM DIRECT BEETJE ZIELIG TE POSTEN HOE COOL HET IS DAT JE DIEREN HAAT?
HE KRIJN?
Nooit in de eigen tuin he! En maar zeggen: ja gooi maar wat koffieprut neer, dan gaan ze wel weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef --Krijn-- het volgende:
Dat mensen hun stinkende katten buiten laten rondlopen vind ik echt al zwaar asociaal. Komen ze ook nog bij mij in de tuin schijten.
Ergens een terechte klacht. Maar om zo'n beest nou de hele dag binnen te laten zitten kan ook niet goed zijn. Het zit nou eenmaal in hun instinct om op jacht te gaan (muizen, vogels, etc..).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef --Krijn-- het volgende:
Ehh, dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dieren in het algemeen haat. Alleen als ik het dier zie. (Met name katten.)
Waarom doe je nu zo raar? Ik weet zeker dat erg veel mensen er hetzelfde over denken.. Niet iedereen vindt kakkende katten in de tuin een feestje waard.quote:
Insecten is wat anders dan dieren. Ga eens terug naar school.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef De_Viborateur het volgende:
Hoe kan TS over straat lopen zonder mieren door te trappen?
Doe wat je niet laten kan. Mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Fraech het volgende:
[..]
Auw zeg! Foto's van je lelijke gezicht of ik negeer je.
Het is toch een huisdier? Katten voldoen dus niet aan die eisen. Derhalve niet houden dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Ergens een terechte klacht. Maar om zo'n beest nou de hele dag binnen te laten zitten kan ook niet goed zijn. Het zit nou eenmaal in hun instinct om op jacht te gaan (muizen, vogels, etc..).
Jij doet dom!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Waarom doe je nu zo raar? Ik weet zeker dat erg veel mensen er hetzelfde over denken.. Niet iedereen vindt kakkende katten in de tuin een feestje waard.
Misschien heb ik morgen jou wel onder de auto, aangezien draken ook dieren zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Mij heb je er niet mee.
Als je er niet op een gezonde manier voor kunt zorgen. Dan geen kat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Ergens een terechte klacht. Maar om zo'n beest nou de hele dag binnen te laten zitten kan ook niet goed zijn. Het zit nou eenmaal in hun instinct om op jacht te gaan (muizen, vogels, etc..).
Sommige mensen vieren wel direct een feestje wanneer ze de hond van de buren expres doodrijden, hé Krijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Waarom doe je nu zo raar? Ik weet zeker dat erg veel mensen er hetzelfde over denken.. Niet iedereen vindt kakkende katten in de tuin een feestje waard.
Ik wel meerdere. Heb ze in de vriezer gestopt, mee gehonktbald, enzovoortsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Ik heb ooit eens een pad dood vermoord !
Stoer he!
Wie weet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef Fraech het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen jou wel onder de auto, aangezien draken ook dieren zijn.
WTFUCKINGFUCK, JIJ BENT OOK ECHT KK DOM HE?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Als je er niet op een gezonde manier voor kunt
zorgen. Dan geen kat.
Je had me een plaatje laten zien met een vraag erbij... Daar reageer ik vervolgens op. Word je boos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Sommige mensen vieren wel direct een feestje wanneer ze de hond van de buren expres doodrijden, hé Krijn?
Hoe Fucking dom ben je dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Geelman het volgende:
Ach, katten zijn toch gratis. Haal je zo weer een paar nieuwe toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |