Katten dieren noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef -supergirl- het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees vraag ik me wel is af,
zijn dit nou echt zulke onsociale onmenselijke IQ-loze achterlijke mongols?
Of weten deze grappenmakers wel beter en hopen ze gewoon hun baaslevel wat omhoog te krijgen op deze kansloze manier.
Want over het doden van dieren moet je gewoon geen vieze grappen maken, daar schiet je niets mee op.
 . Categorie mormels is nog te hoog gegrepen voor ze.
. Categorie mormels is nog te hoog gegrepen voor ze.

Daar hebben ze de luchtbuks voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef Fraech het volgende:
[..]
Die kankerbeesten poepen te pas en te onpas.

Geeft 'ie hem nou massage?quote:

quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef -supergirl- het volgende:
Of weten deze grappenmakers wel beter en hopen ze gewoon hun baaslevel wat omhoog te krijgen op deze kansloze manier.
Want over het doden van dieren moet je gewoon geen vieze grappen maken, daar schiet je niets mee op.

Volledig mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef -supergirl- het volgende:

Staat in de berging. Verder heb ik ook 9 dartpijlen buiten op tafel liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Daar hebben ze de luchtbuks voor uitgevonden.

Jij bent een uitstekend voorbeeld voor mijn post.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef Fraech het volgende:
[..]
Katten dieren noemen. Categorie mormels is nog te hoog gegrepen voor ze.

KANKER EENS OP MET DIE NUTTELOZE KANKERPOSTS VAN JE!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Die witte kat geeft geen hol om die andere, het voelt gewoon lekker zacht aan zijn pootjes.

Ik gooi ook wel eens een zelf gefabriceerde molotov. Dat ziet er zwaar grappig uit als ze dan gaan rennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Fraech het volgende:
[..]
Staat in de berging. Verder heb ik ook 9 dartpijlen buiten op tafel liggen.

KANKER EEN EIND OP!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ik gooi ook wel eens een zelf gefabriceerde molotov. Dat ziet er zwaar grappig uit als ze dan gaan rennen.

En opgegeten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb ook ooit een kip doodgereden met de fiets
Er stond een kip stil langs de weg maar toen ik langs kwam gefietst met volle vaart wilde ie ineens de weg oversteken. Gevolg, heel die kip tussen mijn wiel en spatbord in. Ik voelde via mijn stuur gewoon de botten van die kip breken, fucking nasty shit ouwe
Volgende dag kwam ik er weer langs stonden allemaal kippen op de weg.

Ik ben gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent een uitstekend voorbeeld voor mijn post.
 .
.Ik heb eentje de staart kapot geslagen met een schop. Voor de rest nog altijd gemist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ik gooi ook wel eens een zelf gefabriceerde molotov. Dat ziet er zwaar grappig uit als ze dan gaan rennen.

Mee eens, MAAR OM DIRECT BEETJE ZIELIG TE POSTEN HOE COOL HET IS DAT JE DIEREN HAAT?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef Infection het volgende:
Het expres doodrijden/schieten vindt ik dan ook wel weer te ver gaan.
Als iemand per ongeluk zo'n beest doodrijdt. Tja, dat kan gebeuren. Die beesten steken nou eenmaal over en meestal kan er niet op tijd geremd worden of is het zelfs te donker om het te zien.

Heb ik dat gezegd dan? Ik heb alleen gezegd dat ik vegetarisch zijn onzin vindt... en dat is nou eenmaal mijn mening.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:52 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Mee eens, MAAR OM DIRECT BEETJE ZIELIG TE POSTEN HOE COOL HET IS DAT JE DIEREN HAAT?
HE KRIJN?

Nee maar dat herinnert me wel aan een kip die ik zelf heb moeten slachten toen ik bij familie op bezoek was in Vietnam. Ze woonde in een dorp waar geen 1 supermarkt in de buurt was.quote:
 Ik heb net ook nog kip op
 Ik heb net ook nog kip op  

Ik heb het over -Krijn-quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan? Ik heb alleen gezegd dat ik vegetarisch zijn onzin vindt... en dat is nou eenmaal mijn mening.

Om deze reacties doe ik het.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef -supergirl- het volgende:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |