Ik ben het volledig met je eens hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik denk over het welzijn van dieren. Simpel, vin je dat gay of raar is dat jou pakkie aan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens hoor
Mensen, laten we special een legbatterij oprichten voor posters van dit soort kankerposts, kuunen we bbqen.quote:
Nou gut gut, wat denk ik na over dierenwelzijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik denk over het welzijn van dieren. Simpel, vin je dat gay of raar is dat jou pakkie aan.
Dat klinkt enigszins tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:27 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Mensen, laten we special een legbatterij oprichten voor posters van dit soort kankerposts, kuunen we bbqen.
Je gaat op die toer? Laat ik daar nu gelijke en einde aanmaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Nou gut gut, wat denk ik na over dierenwelzijn
Leg uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je gaat op die toer? Laat ik daar nu gelijke en einde aanmaken.
Wij eten dieren (is een feit) maar zij eten ons ook op.
ja idd er is helemaal niets `gay` aan het denken van welzijn van dieren. groot gelijk. dieren zijn cool.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ga naar Afrika ga daar staan tussen de leeuwenquote:
Ik ga liever naar de Beekse Bergen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ga naar Afrika ga daar staan tussen de leeuwen
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
TS is een vegetarische linkse boomknuffelaar.
Je bent een kut user, pleur op met je kut reacties.quote:
Mensen die alleen bomen etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
ik ben vegetarisch maar afentoe een stukje vlees eten vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
ik ben vegetarisch maar afentoe een stukje vlees eten vind ik niet erg.
Gezonder is het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?
persoonlijk omdat teveel vlees eten slecht voor je is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?
Ik eet alleen dat wat ik aanrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,oke. Maar voor je lever is te-veel vlees niet goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet altijd. Van vlees bouw je een goede weerstand op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |