Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
TS is een vegetarische linkse boomknuffelaar.
Je bent een kut user, pleur op met je kut reacties.quote:
Mensen die alleen bomen etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
ik ben vegetarisch maar afentoe een stukje vlees eten vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
ik ben vegetarisch maar afentoe een stukje vlees eten vind ik niet erg.
Gezonder is het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?
persoonlijk omdat teveel vlees eten slecht voor je is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom dan vegetarisch vraag ik me af?
Ik eet alleen dat wat ik aanrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,oke. Maar voor je lever is te-veel vlees niet goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet altijd. Van vlees bouw je een goede weerstand op.
Gast wat denk jij nou leuk te zijn met je trieste opmerking. Niks mis met mensen die vegetarisch zijn, jij hebt er toch geen last van. Denk je echt dat je met dit soort opmerkingen baas lijkt ofzo? Niet zo sneu doen ik krijg bijna medelijden met je.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef Infection het volgende:
He zo'n hond had ik ook maar die was vals, dus rotbeestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef OBinLaden het volgende:
Welk kankerlulletje zou beesten zoals Sammie, mijn hond met genoegen dood willen rijden?
[ afbeelding ]
Licht aan de eigenaar, Ierse Terriers, i love them!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
He zo'n hond had ik ook maar die was vals, dus rotbeest
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ik eet alleen dat wat ik aanrijd.kanker jij nou eens op, ik ga je straks reporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
Nog zo één.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gast wat denk jij nou leuk te zijn met je trieste opmerking. Niks mis met mensen die vegetarisch zijn, jij hebt er toch geen last van. Denk je echt dat je met dit soort opmerkingen baas lijkt ofzo? Niet zo sneu doen ik krijg bijna medelijden met je.
Of mijn katquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef OBinLaden het volgende:
Welk kankerlulletje zou beesten zoals Sammie, mijn hond met genoegen dood willen rijden?
[ afbeelding ]
Ik, zonder spijt of wat voor gevoel dan ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef OBinLaden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ik eet alleen dat wat ik aanrijd.Heb jij je vrouw ook al opgegeten? Ik neem aan dat je daar ook wel eens tegen hebt gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |