Je bent een kanker trol...meer niet. Optie negeer in werking gesteld voor jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic gemaakt om anderen de dood van dieren in de schoenen te schuiven terwijl je er zelf op uit gaat om 's nachts lieve katjes dood te rijden. En nu heb ik je door, en dus ben je boos.
Ik denk dat er ook mensen zijn die dit soort topics maken omdat ze verliefd zijn op Marianne Thieme, en zo proberen om in een goed daglicht te komen bij haar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:02 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je bent een kanker trol...meer niet. Optie negeer in werking gesteld voor jou.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef m00h het volgende:
Ik deel je mening TS!
Stopte een tijdje terug om een muisje naar de stoep te sturen, kreeg me een partij ruzie gratis en voor niets omdat meneer er niet hetzelfde over dacht. Leuke avond
Te oud.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Geelman het volgende:
Ben je nog boos op me ts?![]()
Ik heb oprecht spijt van m'n verdachtmakingen aan jouw adres.
Ik heb een cadeautje voor je om het goed te maken!
[ afbeelding ]
Maar ze houdt wel van dieren!quote:
Heeft ze geen lekkere dochter?quote:
Degenen die stoppen zijn achterlijke groenlinks stemmers. Het is geen mens, het is een MODDERFUCKING MEEUW, oftewel: Who cares?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zag een keer recht voor m'n neus een zeemeeuw overreden wordenDe bestuurder reed gewoon lekker verder.
Ben je mal meidquote:
Niet fucken met mij. Ik ben geen 12. Doe eens normaal.quote:
Als jij een persoon aanrijdt, rij je ook gewoon door?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
Degenen die stoppen zijn achterlijke groenlinks stemmers. Het is geen mens, het is een MODDERFUCKING MEEUW, oftewel: Who cares?
Dat antwoordt wil ik ook graag weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als jij een persoon aanrijdt, rij je ook gewoon door?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |