Als iemand een dier ontwijkt heeft het een goed hart. Wie niet die keuze maakt is een afgeschreven iemand voor mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Aangezien karakter zich in je schedel bevindt is het waarschijnlijk open en bloot zichtbaar na zo'n ongeluk ja.
Reageer ontopic lul....je bent nu zelf de trol.quote:
La gaan.quote:
Volgens mij snijd je zelf dieren in stukjes in je kelder en probeer je hier in het reine te komen!quote:
Spastisch oke, maar als dat kenbaar is op een forum moet ik je toch doorverwijzen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens mij snijd je zelf dieren in stukjes in je kelder en probeer je hier in het reine te komen!
Vuile dierenmishandelaar!
Jullie hebben gewoon een complot gesmeed om deze wereld te verlossen van katten en honden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Spastisch oke, maar als dat kenbaar is op een forum moet ik je toch doorverwijzen.
Ja, ik ben eigenlijk jozef Stalin. Doe normaal kutje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een complot gesmeed om deze wereld te verlossen van katten en honden.
En in dit topic proberen jullie de schuld in andermans schoenen te schuiven.
Ja, nu probeer je de aandacht af te leiden van het eigenlijke onderwerp! Kom eens met die wanpraktijken voor de dag gast!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk jozef Stalin. Doe normaal kutje.
Zeg jij komt met een reactie wat volledig off-topic is. Dus niet zeike tegen mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, nu probeer je de aandacht af te leiden van het eigenlijke onderwerp! Kom eens met die wanpraktijken voor de dag gast!
Ons een beetje beschuldig, waar haal je het lef vandaan?
Dat komt omdat ik jullie trucje door heb!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Zeg jij komt met een reactie wat volledig off-topic is. Dus niet zeike tegen mij
Jullie? Er is geen truc mongool.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik jullie trucje door heb!
Kijk, nu doe je het weer. Geef mij maar de schuld, noem mij maar mongool. Ik weet wel wat jij stiekem in je schuurtje doet, en waar flappie is gebleven.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef sinepedraap het volgende:
Als jij als eigenaar een kat naar buiten laat moet je in je achterhoofd houden dat dit soort dingen nou eenmaal gebeuren. Als zo'n beest oversteekt en ik heb een 40 tonner in mijn binnenspiegel ga ik echt niet vol op de rem staan
Ik neuk konijnen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kijk, nu doe je het weer. Geef mij maar de schuld, noem mij maar mongool. Ik weet wel wat jij stiekem in je schuurtje doet, en waar flappie is gebleven.
Met een beetje pech kan je na zo'n ongeluk gelijk ontdekken of zo iemand een goed hart had inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Als iemand een dier ontwijkt heeft het een goed hart. Wie niet die keuze maakt is een afgeschreven iemand voor mij.
Volgens mij doe je nog wel meer dan alleen dat.quote:
Ook al zo,n kut user,......waar houd het op?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens mij doe je nog wel meer dan alleen dat.
Dierenbeul.
Het houdt pas op als jij ophoudt. Ik ben het meer dan zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ook al zo,n kut user,......waar houd het op?
Ah je gaat de strijd met me aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het houdt pas op als jij ophoudt. Ik ben het meer dan zat.
Ik ga de strijd aan tegen de mishandeling van dieren.quote:
Volgens mij snap jij dit topic niet. Ik heb hem zelf gestart namelijk. Hou je graf bek en lees!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ga de strijd aan tegen de mishandeling van dieren.
Jij hebt dit topic gemaakt om anderen de dood van dieren in de schoenen te schuiven terwijl je er zelf op uit gaat om 's nachts lieve katjes dood te rijden. En nu heb ik je door, en dus ben je boos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij dit topic niet. Ik heb hem zelf gestart namelijk. Hou je graf bek en lees!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |