Vraag me echt wel eens af wat die ploegleiders de hele dag zitten te doen. Waarom wachten tot 2km voor de finish voor je achter iemand aan gaat rijden? Als ze iets eerder beginnen dan pakken ze hem met gemak terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef knep het volgende:
Geniaal van die eerstejaars.
Prutswerk van Lampre.
Hij kon gewoon het wiel niet houden lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef wimderon het volgende:
Contador leek toch niet super in dat luchtbeeld, al zou het kunnen dat hij zich wat afzijdig houdt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis toch wat sereniteit bij de commentators...
Tis ook geen sprinter hehquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kon gewoon het wiel niet houden lijkt me.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis toch wat sereniteit bij de commentators...
- Jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat was er vandaag eigenlijk met Hoogerland? Heb dat niet meegekregen
Dat was het al.quote:
Ah, de aanval was gewoon gaaf/spannend dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
- Jarig
- Last van de luchtwegen
- Aangevallen maar teruggepakt
- Op achterstand binnen gekomen
Ik hecht er weinig waarde aan. Dit is niet de beste klim/aankomst voor Contador. Zondag wordt wel echt een graadmeter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef Ereinion het volgende:
Contador zag er niet echt super uit in dat sprintje, maar vorig jaar in de Tour had hij ook wat moeite met de eerste rit, zondag moet hem beter liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |