Op tv valt de spanning wel mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Narcotical het volgende:
Volgens mij is alleen dit topic veel spannender dan wanneer je er tv beelden bij hebt.. God wat een spanning!
Mijn punt precies, zit in de trein met alleen dit topic als informatiebron en zo lijkt het vreselijk spannend..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er gebeurt nog vrij weinig, weinig grote namen die aanvallen. Wel de 2 Raborenners (Weening en Kruiswijk) vooraan, dat is het belangrijkste
Edit: De Clercq heeft wel een aardig gaatje ondertussen
Valt wel meequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Bombvis het volgende:
4,5 KM en 30 seconden voor De Clercq, gaat niet lukken maar de Belgen zullen wel weer overenthousiast zijn
Is em niet zeggen ze bij Eurosport.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef Bombvis het volgende:
Jackson Rodriguez in tegenaanval, peloton doet nog steeds niks
Hoor ik nu ook inderdaad, ik typte alleen maar over wat ik zag. Bij Eurosport zeggen ze Aroyo volgens mijquote:
Het is Ochoa.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoor ik nu ook inderdaad, ik typte alleen maar over wat ik zag. Bij Eurosport zeggen ze Aroyo volgens mij
Gaat hem misschien nog lukken ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Bombvis het volgende:
4,5 KM en 30 seconden voor De Clercq, gaat niet lukken maar de Belgen zullen wel weer overenthousiast zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |