Ook dat is onzin. PC games zijn altijd en zullen altijd mooier blijven dan de consoles en je weet hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Qua hardware ja, maar de games die in die tijd kwamen waren lame ports dus niet eens mooier.
Het ging om de aambeien en schijtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je shooters met een controller fijner vind dan met een muis en keyboard heb je nog veel te leren imo
Wat een niveau.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Het ging om de aambeien en schijten
Te stom zijn omdat te begrijpenquote:
Ja ik weet het omdat ik PC games aan het verdedigen was kanker idioot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is onzin. PC games zijn altijd en zullen altijd mooier blijven dan de consoles en je weet het
Als vosss iets zegt is het ook altijd waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is onzin. PC games zijn altijd en zullen altijd mooier blijven dan de consoles en je weet het
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja ik weet het omdat ik PC games aan het verdedigen was kanker idioot.
Er is nooit een tijd geweest dat er alleen maar lame ports uitkwamen hoor.. Hooguit tijden dat EA games niets anders uitbrachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Qua hardware ja, maar de games die in die tijd kwamen waren lame ports dus niet eens mooier.
Ja, sommige mensen moeten maar leren lezen in plaats van woorden in mijn mond plaatsen.quote:
En dan gaat hij zeggen dat consoles nooit beter waren dan PC's, dat staat ook nergens dus hij begint een discussie met non argumenten. Wat een faalhaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
PC games hebben nu anders de console games mijlen ver achter zich gelaten qua graphics. En dat was een van de klachten die console fanboy kiddies hadden over PC games, ze waren volgens hun te lelijk...
Jij bent degene met asperger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef porsche1 het volgende:
KevinMalone.
Negeer hem maar, hij weet niet helemaal hoe de wereld werkt.
Zwakzinnige kut mongool met autisme.
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef porsche1 het volgende:
Densha.
Negeer hem maar, hij weet niet helemaal hoe de wereld werkt.
Zwakzinnige kut mongool met autisme.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef KevinMalone het volgende:
Kut kindje, zoals ik al zei je moeder liet je bij de geboorte op je kop vallen.
quote:
Ik wacht nog steeds op die quotes die je ging posten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent degene met asperger.
[..]
Dit is wat jij mij stuurtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef densha het volgende:
[..]
Jij weer. Eerst homofiele DMs sturen en vervolgens als ik je afwijs ga je dreigen
Paupertje
Homofiele DMs komen van jouw.quote:Ey man sorry ik weet dat ik kut doe maar ik ben niet serieus ik wil hier vrienden maken. Vrienden?
Ow ok, hier heb je een quote voor het leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die quotes die je ging posten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent degene met asperger.
[..]
Kom op..je kan beter dan dat toch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:10 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dit is wat jij mij stuurt
[..]
Homofiele DMs komen van jouw.
DM posten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:10 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dit is wat jij mij stuurt
[..]
Homofiele DMs komen van jouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Jij quote wel vaker jezelf hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ow ok, hier heb je een quote voor het leven.
[..]
Als je de context niet snapt zeg dan niets en lees eerst wat er gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef LompeHork het volgende:
Het komt er op neer dat als je het nieuwste van het nieuwste op hardware gebied bezit, je vaak mooiere graphics naar voren kunt toveren. Dus PC.
Overigens hou ik zelf meer van console-game omdat; gameplay is toch hetzelfde, bank zit beter dan bureaustoel.
[..]
Jij quote wel vaker jezelf hè?
Als je (onder andere) hierop doelt:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Als je de context niet snapt zeg dan niets en lees eerst wat er gevraagd wordt.
Dan was je te jong om daar een statement over te maken, toen 3D kaarten net op de markt kwamen waren consoles met 3D graphics niet eens te koop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
en: jezelf quotenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |