quote:
De demo was tof.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef densha het volgende:
CrysisOverhypte rotzooi met mooie graphics.
Hoe wil je Fifa spelen op de computerquote:
PC games hebben nu anders de console games mijlen ver achter zich gelaten qua graphics. En dat was een van de klachten die console fanboy kiddies hadden over PC games, ze waren volgens hun te lelijk...quote:
Ik heb jaren lang Fifa gespeeld op de PC.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoe wil je Fifa spelen op de computer
Of race games, dat faalt echt hard.
Download.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
Hier: http://www.g2play.net/store/Crysis-2-EA-Download-Manager.html
Het hoesje heeft meer waarde dan het spel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Download.
Duurder, en dan heb ik niet eens een mooi hoesje.
Xbox en PS3 controllers kan je ook gebruiken voor op de PC en je hebt ook gewoon losse controllers en sturen te koop. En fifa 11 ziet er nu hetzelfde uit als op de console.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoe wil je Fifa spelen op de computer
Of race games, dat faalt echt hard.
Die graps op consoles ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
PC games hebben nu anders de console games mijlen ver achter zich gelaten qua graphics. En dat was een van de klachten die console fanboy kiddies hadden over PC games, ze waren volgens hun te lelijk...
Hoesjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het hoesje heeft meer waarde dan het spel?
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
Je speelt alleen maar om stoer te doen?
Jij hebt het duidelijk nooit gespeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef densha het volgende:
CrysisOverhypte rotzooi met mooie graphics.
je maakt een EA account en kan je kan hem zo vaak opnieuw doenloaden als je wilt, neit janken dus. je kan het zelfs op een dvd'tje brandenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoesjes.Kan je stoer mee doen.
En ik heb liever een cd dan een bestandje op mijn pc wat ik ook nog eens kwijt kan raken.
Ik vergeet 100 keer mijn wachtwoord van mijn game.co.uk account. Dus maak dan weer een een nieuw account.
Ik vond de graphics zelfs best tegenvallen. In de multiplayer iig, single niet gespeeld (ook geen zin).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk nooit gespeeld
Klopt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik kan opscheppen met mijn dikke own skills in games.
Ik maak die meisjes nat met mijn K/D ratio.
Met mijn headshots, mijn skills. MIJN ALLES.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |