Jij boos?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:41 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Rustig aan doen. * feesbeeest Geeft Porsche1 een zakdoekje en een koekje
Zo nu rustig ademhalen, ga maar lekker buiten spelen met je vriendjes oh wacht
Ik ben niet tegen console gaming. Ik zeg alleen dat shooters op console hetzelfde is als schijten terwijl je last van aambeien hebt. En dat is waarheid.quote:
Doe wat met je leven, in plaats van je tijd verspillen met de hele dag achter je pc te zitten stoer te doen. Zoek wat sociaal contact zoek wat vrienden, en ga hier niet huilenquote:
Nu kom jij ook met een drogredenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen console gaming. Ik zeg alleen dat shooters op console hetzelfde is als schijten terwijl je last van aambeien hebt. En dat is waarheid.
Jij boos he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Doe wat met je leven, in plaats van je tijd verspillen met de hele dag achter je pc te zitten stoer te doen. Zoek wat sociaal contact zoek wat vrienden, en ga hier niet huilen
Neequote:
sociaal contactquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Doe wat met je leven, in plaats van je tijd verspillen met de hele dag achter je pc te zitten stoer te doen. Zoek wat sociaal contact zoek wat vrienden, en ga hier niet huilen
Met jouw valt lekker te discussiėren, legt mij allemaal woorden in de mond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef densha het volgende:
[..]
sociaal contactja want dan ben je opeens minder kansloos...omdat je "sociaal contact" hebt
dom schaap.
Dat is foutief taalgebruik, mijn allochtone vriend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef KevinMalone het volgende:
Hihi, dit topic escaleert uit de hand.
Jij bent ook kanker dom of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef densha het volgende:
[..]
Dat is foutief taalgebruik, mijn allochtone vriend.
een drogredenenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen console gaming. Ik zeg alleen dat shooters op console hetzelfde is als schijten terwijl je last van aambeien hebt. En dat is waarheid.
Onzin. De PC heeft altijd voorgelopen op de consoles. In elk geval sinds 3DFX op de markt kwam met de eerste 3D kaartenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
PC games hebben nu anders de console games mijlen ver achter zich gelaten qua graphics. En dat was een van de klachten die console fanboy kiddies hadden over PC games, ze waren volgens hun te lelijk...
Dit sowieso.. 'Ja maar het kan toch gewoon!?'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef sinepedraap het volgende:
Dat mensen serieus nog volhouden dat shooters op consoles beter zijn dan op de PCJullie snappen er helemaal niks van
En dit ja.. Maar mensen vinden een goede pc te 'duur'... Alsof een Xbox niet duur isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. De PC heeft altijd voorgelopen op de consoles. In elk geval sinds 3DFX op de markt kwam met de eerste 3D kaarten
Niets, het is gewoon drogredenen omdat je een verkeerde vergelijking maaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef densha het volgende:
[..]
een drogredenen
Leg mij uit svp...wat er zo goed is aan shooters met een gamepad spelen. En waarom dit beter zou zijn dan muis en toetsenbord. Ben benieuwd.
Qua hardware ja, maar de games die in die tijd kwamen waren lame ports dus niet eens mooier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. De PC heeft altijd voorgelopen op de consoles. In elk geval sinds 3DFX op de markt kwam met de eerste 3D kaarten
Overmatig gebruik van "quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon drogredenen omdat je een verkeerde vergelijking maakt![]()
Maak je vmbo maar snel af je hebt zo te zien nog veel te leren
Nog een drogredenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:52 schreef densha het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van "" geeft aan dat je onzeker bent.
Als je shooters met een controller fijner vind dan met een muis en keyboard heb je nog veel te leren imoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon drogredenen omdat je een verkeerde vergelijking maakt![]()
Maak je vmbo maar snel af je hebt zo te zien nog veel te leren
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |