quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef eenleukenaam het volgende:
Buit van vandaag:
3 paar sokken met luipaardprint 2,19
Setje fietslampjes 0,89
Doosje Kinder chocola 0,87
Reep chocola met amandel 0,39
Tussenjetandenfriemeldingen 0,99
Sanex deo 1,79
Haarklemmetjes 0,42
Uiteraard blijft de action mijn favoriet,xenos is ook leuk,zo af en toe ga ik de big bazaar binnen,hij zit niet in mijn woonplaats maar als ik ga winkelen in Apeldoorn loop ik er altijd even binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Big bazaar vind ik zon 'net niet' winkel.Geef mij dan maar de Xenos en Action.
Hier staat een Jysk TV kast.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jysk wisselt nooit van assortiment valt mij op. De tvkast, tafel en rolgordijn die ik daar 3 jaar geleden gekocht heb staan deze week alweer in de folder. Heeft dus weinig zin om daar te kijken elke keer. Wel jammer, want de prijzen zijn verder leuk.
Valt me ook vaak op, ja. Exact dezelfde dingen, maar dan twee keer zo duur. Toch blijf ik Xenos een leuke winkel vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Xenos duur met sommige dingen. Ik zie vaak dezelfde dingen die bij de Action goedkoper zijn.
ik, geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie zn idee waren die restpootjes?Ik kan niet meer stoppen met eten...
![]()
ik wil die dingen niet meer zien. Veel te lekker. Van mijn vriend mag ik ze niet meer kopen, vreet zo het hele pak leegquote:
ff lekker bij wegkwijlen. ik heb ze vandaag met heel veel moeite laten liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wil die dingen niet meer zien. Veel te lekker. Van mijn vriend mag ik ze niet meer kopen, vreet zo het hele pak leeg
ik niet in elk geval, ik lust geen pinda'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Frezer het volgende:
Nog niemand verslaafd aan de chocolade pinda's dan?
En dat door dit in de reclame folder:quote:Ik naar de Dierenselaan, was markt dus belachelijk druk, eerst maar naar de primera, want daar gaf ik mezelf het meeste kans. Ov chipkaarten op. Toen naar de AH, nee, wij hebben ze niet, de buren wel. Naar de boekenwinkel, ov chipkaart gekocht, en waar moet ik hem nu opladen? Bij de AH mevrouw! Ok! Zucht. Ding opgeladen, ik in de tram, staat hij na een tijdje wel heel lang bij het leyenburg. Ik naar de bestuurder, gaat u ook naar het winkelcentrum de leyweg? Hij, nee dan moet je hier overstappen. Ik ok, pompiedom. Tram weg... bedenk ik me dat uitchecken ook handig was geweest.
Nou goed en wel, winkel natuurlijk he-le-maal aan de andere kant van dat winkelcentrum, kon eerst de lampjes niet vinden maar toch gevonden. Jeej. Ik weer terug, weer overstappen, weer uitstappen, druk met mezelf aan het overleggen of ik mijn wenkbrauwen en snor nog even zou laten doen enzo. Kut uitchecken! Terugrennen, kon nog net mijn arm tussen de deuren steken (auw) om uit te checken.
Ik toch maar naar het wenkbrauwenvrouwtje, is zij bezet en moet ik door die andere. Die is altijd heel hardhandig en chagrijnig. Mevrouw ontspan nou gewoon even! Ja jonguh, dat gaat nogal moeilijk als iemand haren uit je hoofd trekt he? Toen drong iemand nog voor bij de AH en toen had ik het helemaal gehad. Wel kocht ik kipshaorma bij de poelier, dat dan weer wel, is ook het enige positieve
Net de lampjes bekeken, 1 van de 4 was stuk, ja dat had ik misschien in de winkel al kunnen zien, de andere 3 lijken mij helemaal niet van kleur te veranderen, zoals ik dacht
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Frezer het volgende:
Nog niemand verslaafd aan de chocolade pinda's dan?
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....quote:Op zondag 29 mei 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.
Sorry....quote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wie er over de Big Bazar begon maar ik ging het google-en.
En jaa! Er zat er één in Den Haag maar wel op een pokke eind fietsen.
Dus dacht ik, ik ga met de tram, maar moest nog wel een ov chipcard halen.
Dit is het verhaal wat ik spuide in msn naar mijn vriendje.
[..]
En dat door dit in de reclame folder:
[ afbeelding ]
Verkeerd gelezen dus.
De steen met vlinder heb ik ook gezien, die hoef ik niet, zelfs al verandert hij van kleur. De flessen zijn een beetje leuk, voor binnen, maar het was wel een domper.
Ik ben gek op chocoladequote:Op zondag 29 mei 2011 09:49 schreef soapie het volgende:
[..]
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |