En dat door dit in de reclame folder:quote:Ik naar de Dierenselaan, was markt dus belachelijk druk, eerst maar naar de primera, want daar gaf ik mezelf het meeste kans. Ov chipkaarten op. Toen naar de AH, nee, wij hebben ze niet, de buren wel. Naar de boekenwinkel, ov chipkaart gekocht, en waar moet ik hem nu opladen? Bij de AH mevrouw! Ok! Zucht. Ding opgeladen, ik in de tram, staat hij na een tijdje wel heel lang bij het leyenburg. Ik naar de bestuurder, gaat u ook naar het winkelcentrum de leyweg? Hij, nee dan moet je hier overstappen. Ik ok, pompiedom. Tram weg... bedenk ik me dat uitchecken ook handig was geweest.
Nou goed en wel, winkel natuurlijk he-le-maal aan de andere kant van dat winkelcentrum, kon eerst de lampjes niet vinden maar toch gevonden. Jeej. Ik weer terug, weer overstappen, weer uitstappen, druk met mezelf aan het overleggen of ik mijn wenkbrauwen en snor nog even zou laten doen enzo. Kut uitchecken! Terugrennen, kon nog net mijn arm tussen de deuren steken (auw) om uit te checken.
Ik toch maar naar het wenkbrauwenvrouwtje, is zij bezet en moet ik door die andere. Die is altijd heel hardhandig en chagrijnig. Mevrouw ontspan nou gewoon even! Ja jonguh, dat gaat nogal moeilijk als iemand haren uit je hoofd trekt he? Toen drong iemand nog voor bij de AH en toen had ik het helemaal gehad. Wel kocht ik kipshaorma bij de poelier, dat dan weer wel, is ook het enige positieve
Net de lampjes bekeken, 1 van de 4 was stuk, ja dat had ik misschien in de winkel al kunnen zien, de andere 3 lijken mij helemaal niet van kleur te veranderen, zoals ik dacht
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Frezer het volgende:
Nog niemand verslaafd aan de chocolade pinda's dan?
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....quote:Op zondag 29 mei 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.
Sorry....quote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wie er over de Big Bazar begon maar ik ging het google-en.
En jaa! Er zat er één in Den Haag maar wel op een pokke eind fietsen.
Dus dacht ik, ik ga met de tram, maar moest nog wel een ov chipcard halen.
Dit is het verhaal wat ik spuide in msn naar mijn vriendje.
[..]
En dat door dit in de reclame folder:
[ afbeelding ]
Verkeerd gelezen dus.
De steen met vlinder heb ik ook gezien, die hoef ik niet, zelfs al verandert hij van kleur. De flessen zijn een beetje leuk, voor binnen, maar het was wel een domper.
Ik ben gek op chocoladequote:Op zondag 29 mei 2011 09:49 schreef soapie het volgende:
[..]
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....
Wel even nadenken over legionella, altijd vers water uit de kraan gebruiken, niet in de zon laten broeien en nooit gebruiken als je niet weet hoe lang dat water er al in zitquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bijna 20 euro gespendeerd aan koekjes, candy bars en knabbeltjes voor 32 man voor 4 dagen.Ik heb onder meer de befaamde restpootjes gekocht.
![]()
En een tientje voor mezelf uitgegeven.
- watervernevelaar (lekker voor op festivals)
- diverse kruidenmixen en pasta's van Honig
- groooote zak snoepjes
- tortilla's
- 2 zakjes haribo drop
en vast nog wat andere zaken.
Klopt. Maar het is maar een mini ding met een paar cc capaciteit. Die ik met 3 keer sproeien vast leeg, schat ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wel even nadenken over legionella, altijd vers water uit de kraan gebruiken, niet in de zon laten broeien en nooit gebruiken als je niet weet hoe lang dat water er al in zit
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is maar een mini ding met een paar cc capaciteit. Die ik met 3 keer sproeien vast leeg, schat ik.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dag
Ik ken de Timco in Waalre wel. Enkele jaren terug was de term 'warenhuis' er ook nog niet aan toegevoegd. Ze hebben er deels hetzelfde als bij de Action, al vind ik de Action veel opgeruimder ogen. Bij Timco had ik altijd het gevoel dat je rook- en waterschade artikelen koopt.quote:
Zij drinkt strijkwater op?!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dag
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.quote:
Oooh, op die fiets. M'n moeder doet het strijkwater in de strijkijzer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.
Daarom zei ik dat ook bij die waterverstuiver van Cat22, dat is dan hetzelfde principe, daar drinkt ze (hopelijk) ook niet uit.
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik ken de Timco in Waalre wel. Enkele jaren terug was de term 'warenhuis' er ook nog niet aan toegevoegd. Ze hebben er deels hetzelfde als bij de Action, al vind ik de Action veel opgeruimder ogen. Bij Timco had ik altijd het gevoel dat je rook- en waterschade artikelen koopt.
Thanks, bij dat strijkwater heb ik nog nooit stilgestaan, ik ga het straks direct verversen als ik ga strijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.
Daarom zei ik dat ook bij die waterverstuiver van Cat22, dat is dan hetzelfde principe, daar drinkt ze (hopelijk) ook niet uit.
Vreetzak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat is me niet opgevallen.
wat me zonet wel opviel is dat mijn huisgenoten mijn zorgvuldig verstopte laatste pak met restpootjes hebben gevonden en half leeggevroten
echt, ze zouden er lijfstraffen voor moeten invoeren!![]()
moet ik morgen WEER nieuwe halen.
ooit ga ik die restpootjestaart maken
Je hoeveelste pak gaat het worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat is me niet opgevallen.
wat me zonet wel opviel is dat mijn huisgenoten mijn zorgvuldig verstopte laatste pak met restpootjes hebben gevonden en half leeggevroten
echt, ze zouden er lijfstraffen voor moeten invoeren!![]()
moet ik morgen WEER nieuwe halen.
ooit ga ik die restpootjestaart maken
ze hebben nu 8 mentosrollen voor 1,99 bij de trekpleister. En dan heb je gewone smaken maar ook een mixpak met drop, fruit,mint maar ook berry mix, raspberry/melon, eucalypthus, strawberry en cola :pquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:52 schreef rubje het volgende:
Is het jullie ook opgevallen,maar laatst was ik weer even bij De Action en de lekker gekleurde mentosrepen waren weg van 0,99 eurocent per pak van 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |