En dat door dit in de reclame folder:quote:Ik naar de Dierenselaan, was markt dus belachelijk druk, eerst maar naar de primera, want daar gaf ik mezelf het meeste kans. Ov chipkaarten op. Toen naar de AH, nee, wij hebben ze niet, de buren wel. Naar de boekenwinkel, ov chipkaart gekocht, en waar moet ik hem nu opladen? Bij de AH mevrouw! Ok! Zucht. Ding opgeladen, ik in de tram, staat hij na een tijdje wel heel lang bij het leyenburg. Ik naar de bestuurder, gaat u ook naar het winkelcentrum de leyweg? Hij, nee dan moet je hier overstappen. Ik ok, pompiedom. Tram weg... bedenk ik me dat uitchecken ook handig was geweest.
Nou goed en wel, winkel natuurlijk he-le-maal aan de andere kant van dat winkelcentrum, kon eerst de lampjes niet vinden maar toch gevonden. Jeej. Ik weer terug, weer overstappen, weer uitstappen, druk met mezelf aan het overleggen of ik mijn wenkbrauwen en snor nog even zou laten doen enzo. Kut uitchecken! Terugrennen, kon nog net mijn arm tussen de deuren steken (auw) om uit te checken.
Ik toch maar naar het wenkbrauwenvrouwtje, is zij bezet en moet ik door die andere. Die is altijd heel hardhandig en chagrijnig. Mevrouw ontspan nou gewoon even! Ja jonguh, dat gaat nogal moeilijk als iemand haren uit je hoofd trekt he? Toen drong iemand nog voor bij de AH en toen had ik het helemaal gehad. Wel kocht ik kipshaorma bij de poelier, dat dan weer wel, is ook het enige positieve
Net de lampjes bekeken, 1 van de 4 was stuk, ja dat had ik misschien in de winkel al kunnen zien, de andere 3 lijken mij helemaal niet van kleur te veranderen, zoals ik dacht
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Frezer het volgende:
Nog niemand verslaafd aan de chocolade pinda's dan?
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....quote:Op zondag 29 mei 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nope, mijn darmen vinden pinda's niet leuk dus daar loop ik met een boog omheen.
Sorry....quote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wie er over de Big Bazar begon maar ik ging het google-en.
En jaa! Er zat er één in Den Haag maar wel op een pokke eind fietsen.
Dus dacht ik, ik ga met de tram, maar moest nog wel een ov chipcard halen.
Dit is het verhaal wat ik spuide in msn naar mijn vriendje.
[..]
En dat door dit in de reclame folder:
[ afbeelding ]
Verkeerd gelezen dus.
De steen met vlinder heb ik ook gezien, die hoef ik niet, zelfs al verandert hij van kleur. De flessen zijn een beetje leuk, voor binnen, maar het was wel een domper.
Ik ben gek op chocoladequote:Op zondag 29 mei 2011 09:49 schreef soapie het volgende:
[..]
En ik krijg hoofdpijn van chocola, dus ook niet voor mij.....
Wel even nadenken over legionella, altijd vers water uit de kraan gebruiken, niet in de zon laten broeien en nooit gebruiken als je niet weet hoe lang dat water er al in zitquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bijna 20 euro gespendeerd aan koekjes, candy bars en knabbeltjes voor 32 man voor 4 dagen.Ik heb onder meer de befaamde restpootjes gekocht.
![]()
En een tientje voor mezelf uitgegeven.
- watervernevelaar (lekker voor op festivals)
- diverse kruidenmixen en pasta's van Honig
- groooote zak snoepjes
- tortilla's
- 2 zakjes haribo drop
en vast nog wat andere zaken.
Klopt. Maar het is maar een mini ding met een paar cc capaciteit. Die ik met 3 keer sproeien vast leeg, schat ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wel even nadenken over legionella, altijd vers water uit de kraan gebruiken, niet in de zon laten broeien en nooit gebruiken als je niet weet hoe lang dat water er al in zit
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is maar een mini ding met een paar cc capaciteit. Die ik met 3 keer sproeien vast leeg, schat ik.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dag
Ik ken de Timco in Waalre wel. Enkele jaren terug was de term 'warenhuis' er ook nog niet aan toegevoegd. Ze hebben er deels hetzelfde als bij de Action, al vind ik de Action veel opgeruimder ogen. Bij Timco had ik altijd het gevoel dat je rook- en waterschade artikelen koopt.quote:
Zij drinkt strijkwater op?!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan een legionella-pneumonie door een fles strijkwater, dus ik waarschuw iedereen de hele dag
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.quote:
Oooh, op die fiets. M'n moeder doet het strijkwater in de strijkijzer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.
Daarom zei ik dat ook bij die waterverstuiver van Cat22, dat is dan hetzelfde principe, daar drinkt ze (hopelijk) ook niet uit.
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik ken de Timco in Waalre wel. Enkele jaren terug was de term 'warenhuis' er ook nog niet aan toegevoegd. Ze hebben er deels hetzelfde als bij de Action, al vind ik de Action veel opgeruimder ogen. Bij Timco had ik altijd het gevoel dat je rook- en waterschade artikelen koopt.
Thanks, bij dat strijkwater heb ik nog nooit stilgestaan, ik ga het straks direct verversen als ik ga strijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Legionella krijg je door besmette waterdruppeltjes (zoals in waternevel, bij een verstuiver, fontein of airco-installatie bijvoorbeeld) in te ademen, als je je strijkwater in de zon laat staan, kan daar legionella in gaan groeien, als je dat strijkwater dan verstuift boven je strijkgoed en per ongeluk inademt, kun je daar ziek van worden.
Daarom zei ik dat ook bij die waterverstuiver van Cat22, dat is dan hetzelfde principe, daar drinkt ze (hopelijk) ook niet uit.
Vreetzak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat is me niet opgevallen.
wat me zonet wel opviel is dat mijn huisgenoten mijn zorgvuldig verstopte laatste pak met restpootjes hebben gevonden en half leeggevroten
echt, ze zouden er lijfstraffen voor moeten invoeren!![]()
moet ik morgen WEER nieuwe halen.
ooit ga ik die restpootjestaart maken
Je hoeveelste pak gaat het worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat is me niet opgevallen.
wat me zonet wel opviel is dat mijn huisgenoten mijn zorgvuldig verstopte laatste pak met restpootjes hebben gevonden en half leeggevroten
echt, ze zouden er lijfstraffen voor moeten invoeren!![]()
moet ik morgen WEER nieuwe halen.
ooit ga ik die restpootjestaart maken
ze hebben nu 8 mentosrollen voor 1,99 bij de trekpleister. En dan heb je gewone smaken maar ook een mixpak met drop, fruit,mint maar ook berry mix, raspberry/melon, eucalypthus, strawberry en cola :pquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:52 schreef rubje het volgende:
Is het jullie ook opgevallen,maar laatst was ik weer even bij De Action en de lekker gekleurde mentosrepen waren weg van 0,99 eurocent per pak van 5.
De 10dequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee, het tiende ofzo?
en nog steeds geen taart!
Verstikkingsgevaar door sleutelhangerquote:De Voedsel en Waren Autoriteit waarschuwt voor een pluche sleutelhanger van Tender Toys. Van de sleutelhanger, die ook een etui is, kunnen kleine pluche onderdelen loskomen. Kinderen onder de drie jaar kunnen stikken als ze die inslikken.
Het speelgoed is tussen 15 november en 30 april verkocht bij Action. Geadviseerd wordt de sleutelhanger uit de buurt van kinderen te houden. Wie het speelgoed terugbrengt naar de Action, kan het aankoopbedrag terugkrijgen.
Plantensproeier.quote:
nee een verstuiver. dat is niet voor je plantenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Plantensproeier.Stelletje analfabeten hiero.
Sorry.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef loecje het volgende:
[..]
nee een verstuiver. dat is niet voor je planten
edit: zo'n ding:
[ afbeelding ]
Mijn moeder had hem ook op het oog maar vond hem te slapjes..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die stretcher wat, die ze op het ogenblik hebben?
Ik raad de Action op de Lelyweg aan, of die in Velp!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef tomaat52 het volgende:
Hah, als het goed is, kom ik niet meer in de Action in Zevenaar.![]()
Het volgende slachtoffer word de Action in Arnhem.
Inderdaad, die aan de Lelyweg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik raad de Action op de Lelyweg aan, of die in Velp!
en welk recept heb je gebruikt?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef krullebol81 het volgende:
ik heb van een pak rest pootjes een bokkenpootjestaart gemaakt. Zo lekker!!![]()
220 V opzettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
hou maar op, schei maar uit. restpootjes in de koelkast werkt ook niet afdoende.
(vanwege de hitte in huis had ik die dingen in de koelkast gelegd en dan krijg je: ik pak even wat drinken hoor...... heee restpootjes![]()
![]()
gris, weg
)
maar goed, 1 pak weg, 1 pak ligt nog in de koelkast
Kraakpand.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
En daarna naar de Action in de Spijkerstraat/Steenstraat
Ik vind die wel fijn en ken daar de wegquote:
Ik vind die restpootjes niet echt bijzonderquote:
Toevallig een redelijk klein jongetje gezien die daar werkt?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik vind die wel fijn en ken daar de weg![]()
Volgende week verhuis ik naar Nijmegen, daar zit de Action alleen in DukenburgDeze week nog meer even langs de oude vertrouwde
[..]
Ik vind die restpootjes niet echt bijzonder
Gewoonquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef GimmeGore het volgende:
Lelyweg en Velp zijn altijd veel opgeruimder. Die zijn dan ook een stuk groter
volgens mij gaan mijn champignons het niet doen.
Hmm nee, zegt me zo niks...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Toevallig een redelijk klein jongetje gezien die daar werkt?
-Edit- Bedoel aan de steenstraat he.
Stond vandaag nog naar die set te kijken, maar goed dat ik ze niet genomen heb...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef GimmeGore het volgende:
Lelyweg en Velp zijn altijd veel opgeruimder. Die zijn dan ook een stuk groter
volgens mij gaan mijn champignons het niet doen.
bedankt voor de tip, Ik test hem morgen even uit. Sowieso laat Ik hem daar toch achter, voor die 98 cent :p heb er nog 1 liggen die wel ok is. Zou zo snel niet weten waar je een (neem aan goedkope) hengel haalt, sport of speelgoedzaak misschien? Ook leuk ideequote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb vorig jaar die jerrycan gekocht maar de dop sluit niet goed. Je kunt hem niet helemaal vast draaien, hij blijft door draaien. Als je hem dan op de zijkant neer zet, blijft hij water lekken. Ik zou hem dus eerst thuis maar even testen. Voor festivals zijn die breekstaafjes trouwens ook leuk. (daar kopen is veeeeeel duurder).
Ik heb eigenlijk nog een hengel nodig die ik als vlaggenstok kan gebruiken (ook voor een festival volgend weekend) maar ik heb nog steeds geen geschikte bij de Action kunnen vinden helaas. Ik vind het wel typisch iets voor de Action
Je kunt als hij lekt hem natuurlijk ook recht op laten staan. Speelgoedwinkel is nog wel een idee inderdaad. Bij echte hengelwinkels hebben ze alleen hele degelijke (dus dure) hengels en dat heb ik helemaal niet nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef mieknok het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, Ik test hem morgen even uit. Sowieso laat Ik hem daar toch achter, voor die 98 cent :p heb er nog 1 liggen die wel ok is. Zou zo snel niet weten waar je een (neem aan goedkope) hengel haalt, sport of speelgoedzaak misschien? Ook leuk idee
Karvan Cevitam citroen of wittedruif/citroenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Miendientje het volgende:
Welke ranja's hebben ze op het moment?
ik ben van de week geweest en heb 2 dingen gekocht die terugmoeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef CindieY het volgende:
*trots is* Zowaar in de Action geweest en he-le-maal niets gekocht! Dat gebeurt ook niet vaak.
2 flessen meegenomen. Lekkah!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Karvan Cevitam citroen of wittedruif/citroen
Heb ze nog nooit gezien daar...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef electronique het volgende:
verkopen ze USB sticks bij de action? zoja, van hoeveel GB en hoe duur zijn deze dan
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.quote:
Ook maar eens naar vragen dan.... Zullen ook wel bijna niks kosten dan??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.
Sowieso kosten stick van 4gb niks meer ongeacht waar je ze koopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Ook maar eens naar vragen dan.... Zullen ook wel bijna niks kosten dan??
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso kosten stick van 4gb niks meer ongeacht waar je ze koopt.
die werkte niet op een mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.
Ik wil er mijn muren mee gaan verven.quote:die heb ik ook, werk echt super lekker als je je plafond wilt witten, het is wel redelijk verfverkwistend
Heb er vandaag naar lopen zoeken maar niks gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Nu we het er toch over hebben, hebben ze ook sd kaartjes???
Achter de kassa meestal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb er vandaag naar lopen zoeken maar niks gevonden
Ze hebben de borrelnootjes niet meer.quote:
dat verfsetje heb ik laatst ook gekocht. Gebruikt op een muur met structuurverf maar daar is het niet handig voor. De haartjes slijten er dan erg snel vanaf. Op een gladde muur is het wel erg handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb die verfbox gekocht met de sponzen waar zo'n reclame voor op tv was gemaakt.
6 euro bij de Action.
Op de tv was die geloof ik 50 euro
die heb ik ook, werk echt super lekker als je je plafond wilt witten, het is wel redelijk verfverkwistend
Wat is die verfbox precies voor ding? Ga binnenkort verhuizen en alles waarmee makkelijk te verven is is welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil er mijn muren mee gaan verven.
Ik hoop dat het net zo vlot gaat als dat het er op tv uitziet.... al is het maar half zo vlot
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Wat is die verfbox precies voor ding? Ga binnenkort verhuizen en alles waarmee makkelijk te verven is is welkom natuurlijk.
Ah bedankt! Zeker voor het plafond lijkt het me wel een uitkomst, van de week even kijken of ze er eentje hebben.quote:
Nee moeilijk niet, moeite wel....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Achter de kassa meestal.
Toch niet moeilijk om je mond open te trekken om het te vragen?
Die verkopen ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef La_Vita het volgende:
Iemand enig idee of ze ook fietstassen verkopen?
Inderdaad. Ik heb deze:quote:
En die kun je ook bij de Action krijgen, voor weinigquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Die verfset is bagger!![]()
Vanmorgen gekocht en heel enthousiast begonnen met het plafond in de hal...er zit ten eerste geen steel bij,probeer maar eens een steel te vinden die precies past...niet dus.
Dus dan maar met het handdingetje trapje op,trapje af,en dat moet heeeeeeel vaak want na een streek met het dingetje is de verf dus op,
Ik heb nogal een soort van structuur op mijn plafond,niet echt heel erg bobbelig maar iets,nou...je moet dus wel 4 of 5 keer over het zelfde stukje wil het helemaal dekken,en dan heb ik extra dekkende latex van histor.
Kortom,5 kwartier bezig geweest voor 1m2 en een lamme arm!![]()
Morgen maar even ouderwetse blokkwast en vachtroller aanschaffen
ja volgens mij heb ik ze gezien,ze hebben zeker van die kniebeschermers die je aan moet trekken,die had ik vanmorgen nog in mijn handenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vraagje:
Hebben ze van die plankjes voor onder je knieën voor als je in de tuin gaat werken?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef rac het volgende:
[..]
En die kun je ook bij de Action krijgen, voor weinig
Ik heb er ondertussen 3!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoondie paddestoelen...naar boven komen zullen ze!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |