Hersenspoelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is er mis met de EO jongerendag? Nee ik ga niet, heb ik er last van? Dat ook niet. Zo lang ze mij maar niet lastig vallen vind ik het allemaal prima.
Alleen jaloerse atheïsten lopen te bashen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is er mis met de EO jongerendag? Nee ik ga niet, heb ik er last van? Dat ook niet. Zo lang ze mij maar niet lastig vallen vind ik het allemaal prima.
Misschien word je wel door god gegrepen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Dhaha het volgende:
wil ik eigenlijk wel heen
om mensen uit te lachen
Hahaha lachen naar mensen die het naar hun zin hebben is wel zielig he...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Dhaha het volgende:
wil ik eigenlijk wel heen
om mensen uit te lachen
Het is een complot!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen gaat er 100% vrijwillig heen.
2009 belde.quote:
this topic is all for the lulzquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb je ze verteld over de overstroming in Japan, dat ze die kerncentrale wat beter mogen beschermen?quote:
nee ik vind het leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hahaha lachen naar mensen die het naar hun zin hebben is wel zielig he...
Ik dacht dat jij dat zou doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb je ze verteld over de overstroming in Japan, dat ze die kerncentrale wat beter mogen beschermen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen gaat er 100% vrijwillig heen.
Zonder God kan je niet gelukkig zijn. Rutger is niet gelukkig, hij doet alleen als of.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ene dikke wijf in dat filmpje van Rutger:
Rutger: "Ik ben al jaren gelukkig zonder God"
Dik wijf: "Neeee, echt niet, dat kan niet! Dat geloof ik niet!"
Ze geloven wel in een of andere gast die ze nooit gezien hebben, maar ze geloven niet dat iemand gelukkig kan zijn die niet in die gast gelooft.
Echt, hoe fucking verknipt moet je dan zijn?
Wie ben jij om te bepalen of iemand gelukkig is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zonder God kan je niet gelukkig zijn. Rutger is niet gelukkig, hij doet alleen als of.
Ik heb autoriteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand gelukkig is?
Ik ben juist gelukkiger geworden door er niet meer in te geloven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zonder God kan je niet gelukkig zijn. Rutger is niet gelukkig, hij doet alleen als of.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kut, heb ik het verkeerde nummer gekozen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
God sms'te mij net, hij zei dat ik meer autoriteit heb.
Echt niet. Dat laat de duivel je denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben juist gelukkiger geworden door er niet meer in te geloven.
Ah, geeft niks. Ik overleg straks wel effe met je zoon. Die heb ik zo te pakken, speed dial 4.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kut, heb ik het verkeerde nummer gekozen.
Reken maar van yes. Wie is de duivel? Je moeder?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Echt niet. Dat laat de duivel je denken.
Hij is ongelukkig dat er zoveel mensen niet in zijn fantasie geloven. Dat betekend voor hem minder macht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
Geelman doet het aardig goed voor een trol, blijft prima in zijn rol en zo, geweldig
Ik zal voor je bidden dat je terug mag komen bij de Heer. En je weet het, je kan je zonden altijd weer belijden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Wie is de duivel? Je moeder?
FTWquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:15 schreef DuTank het volgende:
Hanger er schermen op die EO-jongerendag? Wie hackt er voor mij die shit en zorgt ervoor dat het eerste deel van Zeitgeist (deel 1) afgespeeld wordt? Waarin verteld wordt dat de verhalen rondom religie gebaseerd zijn op astrologie.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef vanBinsberge het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oooooooooooooooooooooooo
STAND UP RAISE YOUR HANDS AND FEEL THE LOVE OF JESUS
Nou wat is dat nou weer lief van je....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden dat je terug mag komen bij de Heer. En je weet het, je kan je zonden altijd weer belijden!
Je hoeft je niet voor de waarheid af te sluiten hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou wat is dat nou weer lief van je....:')
p.s. wanneer kom je nou eens onder die steen vandaan?
Fakerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor de waarheid af te sluiten hoor!
[ afbeelding ]
Doe ik ook niet. Alleen jij moet wat meer om je heen gaan kijken ipv in hokjes te denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor de waarheid af te sluiten hoor!
[ afbeelding ]
Ik denk niet in hokjes, ik ken de ware vrijheid!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Alleen jij moet wat meer om je heen gaan kijken ipv in hokjes te denken.
Tof. De duivel maakt mensen gelukkiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Echt niet. Dat laat de duivel je denken.
Die vrijheid hadden ze in de middeleeuwen ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk niet in hokjes, ik ken de ware vrijheid!
Iets wat "god" nog niet voor elkaar gekregen heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tof. De duivel maakt mensen gelukkiger.
Dat kan niet, je kan zonder god absoluut niet gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tof. De duivel maakt mensen gelukkiger.
Maar we leven in het hier en nu, en ik weet dat God de ultieme verheid geeft die je niets kost!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Die vrijheid hadden ze in de middeleeuwen ookGelukkig weet ik beter.
[..]
Iets wat "god" nog niet voor elkaar gekregen heeft.
Of George Carlinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:15 schreef DuTank het volgende:
Hanger er schermen op die EO-jongerendag? Wie hackt er voor mij die shit en zorgt ervoor dat het eerste deel van Zeitgeist (deel 1) afgespeeld wordt? Waarin verteld wordt dat de verhalen rondom religie gebaseerd zijn op astrologie.
Ik leef zonder geloof en dat heeft mij gelukkiger gemaakt en heb meer vrijheid. Niemand die mij bepaalt wat ik wel en niet mag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar we leven in het hier en nu, en ik weet dat God de ultieme verheid geeft die je niets kost!
Toon maar aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Dat kan niet, je kan zonder god absoluut niet gelukkig zijn.
Je denkt dat je gelukkiger leeft, maar dat kan je nog wel eens duur komen te staan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik leef zonder geloof en dat heeft mij gelukkiger gemaakt en heb meer vrijheid. Niemand die mij bepaalt wat ik wel en niet mag.
Jup, als zij dat echt waren hadden ze mij allang bedreigdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Desunoto het volgende:
Je weet dat Morpheus en Geelman extremistische christenen imiteren?
Ik ben al oud genoeg om te beseffen wat mij gelukkig maakt. Jij hebt nog een hoop te leren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je denkt dat je gelukkiger leeft, maar dat kan je nog wel eens duur komen te staan!
Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
spannend.quote:
Ik ben een extremistische christen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Desunoto het volgende:
Je weet dat Morpheus en Geelman extremistische christenen imiteren?
Ik probeer jullie te helpen en het wordt niet eens gewaardeerd!quote:
Meid tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik probeer jullie te helpen en het wordt niet eens gewaardeerd!
Heb jij een doel in je leven?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik leef zonder geloof en dat heeft mij gelukkiger gemaakt en heb meer vrijheid. Niemand die mij bepaalt wat ik wel en niet mag.
[..]
Toon maar aan.
Ik zal voor je bidden!quote:
De enige dingen met een leegte in zich zijn vrouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Heb jij een doel in je leven?
Wat jij hebt is een leegte van binnen die je niet kan opvullen zonder god..
Ja hoor, ik heb een doel in mijn leven. Meerdere zelfs. En wat voor leegte zou ik moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Heb jij een doel in je leven?
Wat jij hebt is een leegte van binnen die je niet kan opvullen zonder god..
Wat dacht je van de warmte van god? Denk jij echt dat je in de hemel komt door dit gedrag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een doel in mijn leven. Meerdere zelfs. En wat voor leegte zou ik moeten hebben dan?
Dat is slechts fantasie. Wat mij gelukkig maakt zijn de doelen, die ik ook kan bereiken, ook echt bestaan. Dat is realiteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de warmte van god? Denk jij echt dat je in de hemel komt door dit gedrag?
Gelukkig gaan ze op een veldje staan ergens afgelegen. Heeft niemand last van ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef LoederBroeder het volgende:
Gewoon een onzekere mensen verzameling die EO-jongeren dag. Laat ze lekker zou ik zo zeggen.
Zij zijn juist heel zeker. Atheïsten hebben dit soort topics nodig om hun onzekerheid te maskeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef LoederBroeder het volgende:
Gewoon een onzekere mensen verzameling die EO-jongeren dag. Laat ze lekker zou ik zo zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |