abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:08:52 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96774967
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik daar (kolven) wel aan zou zijn begonnen als ik wel zou werken...

Ik voed zelf omdat ik vind dat het erbij hoort, niet omdat het kost wat kost moet en onder alle omstandigheden moet.
Zolang het te doen is, is het te doen, en als het niet meer werkt (om wat voor reden dan ook) moet het maar anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96775166
Moeten kolven staat voor mij niet gelijk aan dat het niet meer werkt hoor. Heel eerlijk gezegd vind ik het zelfs wel fijn dat ik dat op mijn werk doe. Geeft me even een momentje rust.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:16:26 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96775416
Ik stel ook niet dat het daar mee te maken zou hebben, dat "niet meer werken" heeft alleen te maken met omstandigheden die voor mij zouden betekenen dat ik zelf voeden geen haalbare kaart meer zou vinden.

En ik vermoed dat in mijn geval moeten kolven een van die omstandigheden zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96775897
Ik snapte dat geloof ik wel. Wilde dan ook enkel mijn gevoel bij t kolven uiten. Wellicht was het woordje 'hoor' dan niet zo handig, maar dat was heel neutraal bedoeld.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:28:18 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96776087
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoelang ik dit nog volhoud, en misschien zou het makkelijker zijn als ik mezelf een termijn gaf.
Bij B. heb ik altijd gezegd "ik voed hem een half jaar zelf" en destijds moest ik me daar zo ongeveer voor verantwoorden, terwijl hij groeide als kool.

Nu met Soneal heb ik geen termijn aangegeven, en inmiddels staat de wereld ook een beetje anders tegenover borstvoeding, dus langer dan 6 maanden voeden zou helemaal niet vreemd zijn, maar ik merk wel dat ik het zelf fysiek nogal een flinke belasting vind, maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn fysiek an sich dan door het voeden.

Dus op zich zou een termijn van 6 maanden, net als bij B., helemaal niet vreemd zijn, maar het mag ook nog wel even duren, het is immers ook wel gezellig, ondanks het feit dat het zwaar is, en hij soms bijt...

Plus dat hij geen flauw idee heeft hoe hij uit een fles moet drinken, dus eigenlijk kan ik hem dat nog niet aandoen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96777708
Fles drinken kan ie vast wel leren toch, of heb je meer haast dan hij aan kan?

In welke zin vind je het fysiek zwaar?

Ik heb nog heel veel last van mijn bekken. Ze zeggen wel eens dat dat blijft zolang je voedt door de hormonen. Met dat in mijn achterhoofd denk ik ook wel eens aan stoppen, maar stel nou dat dat niet helpt. Ik zou het vrij kut vinden om dan voor niks gestopt te zijn.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 07:39:40 #132
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96784772
Hier wordt met 2,5 jaar best nog vaak gedronken als we thuis zijn. Inmiddels ergens anders niet echt meer, geloof ik. Dan is ze te druk bezig met andere dingen, al heeft ze dat soms thuis ook. De plantjes moeten immers water krijgen, en dat neemt best wat tijd in beslag. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:13:41 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96784863
Ik vond kolven ook nooit vervelend. Het enige wat ik vervelend vond was dat eeuwige gezoek naar een plek waar ik kon kolven.
ik heb geen eigen werkplek en ik heb verschillende locaties waar ik ook steeds op verschillende tijdstippen ben

Maar als ik dan kijk naar de ellende die bijvoorbeeld Davinia heeft gehad: ik denk dat ik dan wel allang gestopt zou zijn...
pi_96784908
vanyel, hier nam de bekkenpijn (en de pijn aan het litteken downunder...) inderdaad af toen ik stopte. Echter, het is nooit helemaal weggegaan, alleen verminderd...
Lotte!
Noah!
pi_96784949
Min of meer positief dus... heb je 'alleen' pijn? Dat zou ik al wel winst vinden, als ik verder wel weer alles zou kunnen. De fysio is er wel van overtuigd dat t sowieso goedkomt, dat scheelt.

Mijn litteken (als het die naam mag hebben) is ook nog gevoelig, fijn als dat zo makkelijk over kan gaan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:33:44 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96784950
Owja, rocka is toen toch ook 'moeten' stoppen ivm forse bekkenproblemen?

Ik heb er ook wel eens last van maar ik word er niet door beperkt in het dagelijks leven. Dus ik ga gewoon door totdat ik er genoeg van heb (of Harry dus stopt). Maar als ik er in het dagelijks leven door beperkt zou worden dan zou ik ook stoppen :Y
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:37:50 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96784976
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Min of meer positief dus... heb je 'alleen' pijn? Dat zou ik al wel winst vinden, als ik verder wel weer alles zou kunnen. De fysio is er wel van overtuigd dat t sowieso goedkomt, dat scheelt.

Mijn litteken (als het die naam mag hebben) is ook nog gevoelig, fijn als dat zo makkelijk over kan gaan.
Mijn litteken heeft nog heel lang pijn gedaan, daarna bleef het gevoelig maar ik kan nu eerlijk zeggen dat ik er geen last meer van heb.
pi_96785051
ik stopte na 14 maanden en was 2 maanden daarna weer zwanger, dus het heeft niet echt de kans gehad om goed te herstellen, maar iig kon ik weer langere stukken lopen zonder pijn en ook tillen ging beter. Ik geloofde mn gyn nooit dat de gevoeligheid van het litteken kwam door hormonen, maar dat was echt binnen 2 dagen na het stoppen weg...(toen was de boel ook meteen niet meer zo droog als de sahara... :X )
Lotte!
Noah!
pi_96785101
Leuk, borstvoeding..
Niet dat ik acuut klaar ben om te stoppen hoor, maar het speelt wel mee in de vooruitzichten.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:07:35 #140
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96785179
Met mijn bekken gaat het gelukkig best goed. Ik hoorde van een vriendin die fysio en manueel therapeut is dat skaten ook kan helpen. Dus daar ben ik langzamerhand weer mee begonnen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:21:27 #141
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96785276
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
Owja, rocka is toen toch ook 'moeten' stoppen ivm forse bekkenproblemen?

Ik heb er ook wel eens last van maar ik word er niet door beperkt in het dagelijks leven. Dus ik ga gewoon door totdat ik er genoeg van heb (of Harry dus stopt). Maar als ik er in het dagelijks leven door beperkt zou worden dan zou ik ook stoppen :Y
Ze kreeg dat advies maar rocks heeft Flip toch ook tot na zn eerste verjaardag doorgevoed?

Tsja hormonen... t blijft allemaal wat langer/anders aanwezig in je lijf, met alle gevolgen van dien. Maar t is aan jezelf om te beslissen wat je zwaarder vindt wegen. En of je direct verbetering merkt na het stoppen met bv is ook niet per se gezegd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96785697
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Mor, wat tof dat ze gebaren gebruikt!
Ik gebruik ook gebaren maar Harry doet niks terug :N
Noh, ze is nog niet echt aan het gebaren geslagen hoor. Ze is ook wel erg ongeduldig, als ze eenmaal iets wil :D

Tja, en hormonen.. Ik heb er lijfelijk geen last van, maar ik ben straks wel benieuwd wat er in m´n hoofd gebeurt na het stoppen. Reageerde ook altijd erg op de pil, wat een verademing toen ik daar mee gestopt was zeg!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:58:11 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96785742
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik vond kolven ook nooit vervelend. Het enige wat ik vervelend vond was dat eeuwige gezoek naar een plek waar ik kon kolven.
ik heb geen eigen werkplek en ik heb verschillende locaties waar ik ook steeds op verschillende tijdstippen ben

Maar als ik dan kijk naar de ellende die bijvoorbeeld Davinia heeft gehad: ik denk dat ik dan wel allang gestopt zou zijn...
En toch ben ik heel blij dat ik heb doorgezet. Nu gaat het heel gezellig en leuk. Dat is me heel veel waard. O+
(nu nog weer een foto ;) )
Aviva tikt ne met een vingertje zachtjes op de borst als ze wil drinken. Ook superschattig O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96785923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:56 schreef Morretje het volgende:

[..]

Noh, ze is nog niet echt aan het gebaren geslagen hoor. Ze is ook wel erg ongeduldig, als ze eenmaal iets wil :D

Tja, en hormonen.. Ik heb er lijfelijk geen last van, maar ik ben straks wel benieuwd wat er in m´n hoofd gebeurt na het stoppen. Reageerde ook altijd erg op de pil, wat een verademing toen ik daar mee gestopt was zeg!
Dat heb ik dus ook. Drie keer per week woede/verdriet/paniekaanvallen hebben is niet gezond :X Nooit meer de pil voor mij! (maar ik heb makkelijk praten zonder eigen cyclus :'))

Truus 'vraagt' nooit om de borst. Ik biedt het aan als ik merk dat ze onrustig wordt en meestal drinkt ze dan wel. Ze heeft ook nog nooit aan m'n shirtje getrokken ofzo :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:43:40 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze kreeg dat advies maar rocks heeft Flip toch ook tot na zn eerste verjaardag doorgevoed?

Tsja hormonen... t blijft allemaal wat langer/anders aanwezig in je lijf, met alle gevolgen van dien. Maar t is aan jezelf om te beslissen wat je zwaarder vindt wegen. En of je direct verbetering merkt na het stoppen met bv is ook niet per se gezegd.
Ja, maar volgens mij (Rocks correct me if i'm wrong) is ze uiteindelijk gestopt omdat de klachten bleven aanhouden en het gewoon niet meer te doen was. Niet omdat ze genoeg van de bv had...

Davinia, ik vind het ook hel knap hoor, maar ik weet niet of ík zo'n doorzetter zou zijn geweest...
pi_96788693
Ongesteld :(
De daling in productie, is die bij de meesten tijdens het ongesteld zijn of juist in de aanloop? Het verklaart denk ik wel het vreemd wisselende drinkgedrag afgelopen tijd.
pi_96788738
Ik ken het verhaal van Davinia niet, maar als ik Claudia was, weet ik ook niet of ik t met werken zou volhouden.
pi_96788840
Bij mij is het in de aanloop Vanyel, als het dan eenmaal goed doorgebroken is (dag 2 ofzo) is het drinken weer normaal hier..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96788907
Wat een gezellig forum zeg! Ik ben yvl_me, 27 jaar en woon in Gelderland (in de buurt van Tiel) en geboren in Friesland. In september 2010 bevallen van een superknap (natuurlijk) jongetje, genaamd Max! 8 maanden nu dus alweer... Ik geef ook nog steeds borstvoeding! Hou oud zijn jullie kindjes allemaal?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:23:46 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96788988
hai, welkom :)

mijn 2 dochters zijn ruim anderhalf, en 3 maanden oud; de jongste krijgt nog borstvoeding, de oudste heeft 11 maanden gehad.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')