Mijn litteken heeft nog heel lang pijn gedaan, daarna bleef het gevoelig maar ik kan nu eerlijk zeggen dat ik er geen last meer van heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Min of meer positief dus... heb je 'alleen' pijn? Dat zou ik al wel winst vinden, als ik verder wel weer alles zou kunnen. De fysio is er wel van overtuigd dat t sowieso goedkomt, dat scheelt.
Mijn litteken (als het die naam mag hebben) is ook nog gevoelig, fijn als dat zo makkelijk over kan gaan.
Ze kreeg dat advies maar rocks heeft Flip toch ook tot na zn eerste verjaardag doorgevoed?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
Owja, rocka is toen toch ook 'moeten' stoppen ivm forse bekkenproblemen?
Ik heb er ook wel eens last van maar ik word er niet door beperkt in het dagelijks leven. Dus ik ga gewoon door totdat ik er genoeg van heb (of Harry dus stopt). Maar als ik er in het dagelijks leven door beperkt zou worden dan zou ik ook stoppen
Noh, ze is nog niet echt aan het gebaren geslagen hoor. Ze is ook wel erg ongeduldig, als ze eenmaal iets wilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Mor, wat tof dat ze gebaren gebruikt!
Ik gebruik ook gebaren maar Harry doet niks terug
En toch ben ik heel blij dat ik heb doorgezet. Nu gaat het heel gezellig en leuk. Dat is me heel veel waard.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik vond kolven ook nooit vervelend. Het enige wat ik vervelend vond was dat eeuwige gezoek naar een plek waar ik kon kolven.
ik heb geen eigen werkplek en ik heb verschillende locaties waar ik ook steeds op verschillende tijdstippen ben
Maar als ik dan kijk naar de ellende die bijvoorbeeld Davinia heeft gehad: ik denk dat ik dan wel allang gestopt zou zijn...
Dat heb ik dus ook. Drie keer per week woede/verdriet/paniekaanvallen hebben is niet gezondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Noh, ze is nog niet echt aan het gebaren geslagen hoor. Ze is ook wel erg ongeduldig, als ze eenmaal iets wil![]()
Tja, en hormonen.. Ik heb er lijfelijk geen last van, maar ik ben straks wel benieuwd wat er in m´n hoofd gebeurt na het stoppen. Reageerde ook altijd erg op de pil, wat een verademing toen ik daar mee gestopt was zeg!
Ja, maar volgens mij (Rocks correct me if i'm wrong) is ze uiteindelijk gestopt omdat de klachten bleven aanhouden en het gewoon niet meer te doen was. Niet omdat ze genoeg van de bv had...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze kreeg dat advies maar rocks heeft Flip toch ook tot na zn eerste verjaardag doorgevoed?
Tsja hormonen... t blijft allemaal wat langer/anders aanwezig in je lijf, met alle gevolgen van dien. Maar t is aan jezelf om te beslissen wat je zwaarder vindt wegen. En of je direct verbetering merkt na het stoppen met bv is ook niet per se gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |