Dat zou die van mij (gezien haar naam) ook moeten krijgen, maar ze krijgt nog mooi melk uit een flesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik geef mijn dochter ranja met een rietje...
Aan eenieder die nog met melk bezig, heel veel succes!
of je draait het om: zulke redenen worden misschien wel ongevraagd geuit omdat je volgens velen nu eenmaal je kind tekort doet als je geen borstvoeding geeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal worden zulke redenen ongevraagd geuit...
En dan het liefst om de inspanning van een borstvoedende moeder als onnodig te bestempelen, zoals DJMO vandaag voor de zoveelste keer overkwam.
nou, dan is het toch hardstikke fijn dat het nu eens gezellig van alle kanten belicht wordt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat jij kunstvoeding geeft, ik klaag over het feit dat je ons hier wilt opleggen wat wij wel of niet zouden mogen posten over borstvoeding, en over de opmerkingen die daarover door anderen tegen ons gemaakt worden.
en dat onderschrijf ik. Het gaat hier over borstvoeding en alles wat daarmee te maken heeft, waaronder ook opmerkingen van anderen. Als je dat niet wilt lezen, dan lees je hier toch lekker niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat jij kunstvoeding geeft, ik klaag over het feit dat je ons hier wilt opleggen wat wij wel of niet zouden mogen posten over borstvoeding, en over de opmerkingen die daarover door anderen tegen ons gemaakt worden.
50 euro voor een handkolf, dat waren mijn kosten voor twee kindjes.;)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die borstvoedingskleding, bh's, elektrische kolven e.d kosten niks zeker?
da's net zo goed scheef dan, want opmerkingen dat je je veroordeeld voelt over het niet geven van borstvoeding gaan net zo goed over borstvoedingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
en dat onderschrijf ik. Het gaat hier over borstvoeding en alles wat daarmee te maken heeft, waaronder ook opmerkingen van anderen. Als je dat niet wilt lezen, dan lees je hier toch lekker niet!
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
50 euro voor een handkolf, dat waren mijn kosten voor twee kindjes.;)
Daar is niks scheefs aan, want ik heb nergens gezegd dat die niet mogen worden genoemd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef simmu het volgende:
[..]
da's net zo goed scheef dan, want opmerkingen dat je je veroordeeld voelt over het niet geven van borstvoeding gaan net zo goed over borstvoeding
Vast niet, ik werk flexibel en ben meestal niet veel uren van huis weg. Voor mij was het ok. Meer kosten heb ik niet moeten maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.
Mijn elektrische kolf kostte denk ik 160 euro. Alle flessen etc. heb ik gekregen dus ik denk dat er nog max een tientje aan spenen bij zat. En ik werk dus 4 dagen per week.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.
Valt helemaal niet op hoor, je blik wordt meteen naar DAT HÁÁÁÁÁÁR getrokkenquote:
Ik ging ook echt nog even terugscrollen, zelfs voordat ik dit las!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op hoor, je blik wordt meteen naar DAT HÁÁÁÁÁÁR getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |