Dat zou die van mij (gezien haar naam) ook moeten krijgen, maar ze krijgt nog mooi melk uit een flesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik geef mijn dochter ranja met een rietje...
Aan eenieder die nog met melk bezig, heel veel succes!
of je draait het om: zulke redenen worden misschien wel ongevraagd geuit omdat je volgens velen nu eenmaal je kind tekort doet als je geen borstvoeding geeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal worden zulke redenen ongevraagd geuit...
En dan het liefst om de inspanning van een borstvoedende moeder als onnodig te bestempelen, zoals DJMO vandaag voor de zoveelste keer overkwam.
nou, dan is het toch hardstikke fijn dat het nu eens gezellig van alle kanten belicht wordt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat jij kunstvoeding geeft, ik klaag over het feit dat je ons hier wilt opleggen wat wij wel of niet zouden mogen posten over borstvoeding, en over de opmerkingen die daarover door anderen tegen ons gemaakt worden.
en dat onderschrijf ik. Het gaat hier over borstvoeding en alles wat daarmee te maken heeft, waaronder ook opmerkingen van anderen. Als je dat niet wilt lezen, dan lees je hier toch lekker niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat jij kunstvoeding geeft, ik klaag over het feit dat je ons hier wilt opleggen wat wij wel of niet zouden mogen posten over borstvoeding, en over de opmerkingen die daarover door anderen tegen ons gemaakt worden.
50 euro voor een handkolf, dat waren mijn kosten voor twee kindjes.;)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die borstvoedingskleding, bh's, elektrische kolven e.d kosten niks zeker?
da's net zo goed scheef dan, want opmerkingen dat je je veroordeeld voelt over het niet geven van borstvoeding gaan net zo goed over borstvoedingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
en dat onderschrijf ik. Het gaat hier over borstvoeding en alles wat daarmee te maken heeft, waaronder ook opmerkingen van anderen. Als je dat niet wilt lezen, dan lees je hier toch lekker niet!
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
50 euro voor een handkolf, dat waren mijn kosten voor twee kindjes.;)
Daar is niks scheefs aan, want ik heb nergens gezegd dat die niet mogen worden genoemd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef simmu het volgende:
[..]
da's net zo goed scheef dan, want opmerkingen dat je je veroordeeld voelt over het niet geven van borstvoeding gaan net zo goed over borstvoeding
Vast niet, ik werk flexibel en ben meestal niet veel uren van huis weg. Voor mij was het ok. Meer kosten heb ik niet moeten maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.
Mijn elektrische kolf kostte denk ik 160 euro. Alle flessen etc. heb ik gekregen dus ik denk dat er nog max een tientje aan spenen bij zat. En ik werk dus 4 dagen per week.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee als je buitenhuis werkt meerdere dagen per week.
Valt helemaal niet op hoor, je blik wordt meteen naar DAT HÁÁÁÁÁÁR getrokkenquote:
Ik ging ook echt nog even terugscrollen, zelfs voordat ik dit las!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op hoor, je blik wordt meteen naar DAT HÁÁÁÁÁÁR getrokken
elin wilde niet afbouwen, ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Twinkly het volgende:
Huup wat een mooie foto's!!
Hoezo raakte je gefrustreerd KD? Of raakte Elin gefrustreerdGewoon nieuwsgierigheid hoor! Ik ben benieuwd hoe anderen het ervaren
Ja want jij hebt je reldel award voor niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ahjoh DML vind het gewoon leuk om ophef te trappen, ik zie r al vaker vuurtjes stoken, zullen wel de hormonen zijn
Anyroad, ik ben uiteraard van plan om deze keer weer te gaan voeden maar wel minder lang (elin 17 mnd) en ik ga een andere kolf kopen (heb nu een handkolf, werkt niet voor mij)
ik denk dat ik max voor een jaar ga nu, vorige keer merkte ik dat de frustratie overhand nam aan t eind.
Tja, hoe stabiel is mijn productie.. Ik merk eigenlijk alleen tijdens de start van mijn menstruatie verschil. Af en toe een iets vollere borst, nooit meer knaptieten, tenzij ze ineens wel een nacht doorslaapt i.p.v. nog 2 keer willen drinken. Rechts is beter dan links, die zit bijna nooit vol. Merk dat ik ook vaker rechts aanbiedt, omdat dat in het begin de slechtste, en meest lekkende was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef Asyniur het volgende:
Morretje, hoe stabiel is je productie?
Ik kijk in elk geval niet meer zo nauw. Soms wil Harry nog 2 borsten, soms drinkt hij er maar 1, soms drinkt hij tig keer op een dag, soms maar 3. Ik merk in elk geval geen verschil in mijn borsten.
En verder nergens last van ook? Ik bied mejuffrouw hier ook vaker water aan, maar ze drinkt nog rustig 4 tot 7 keer per etmaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb niets aan afbouwen gedaan. We gingen een dag naar de Efteling en ik wilde genieten ipv voeden. dus ik heb r een beetje staan negeren als ze vroeg, een pakje drinken gegeven en toen was t zomaar opeens afgelopen
ja hoor, ik deed gewoon 3 uur lang of ik r niet snapte en 's avonds ook nog even en de volgende dag vroeg ze er niet eens naar. een paar weken later mopperde ze af en toe, maar dat was meer uit vervelingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, hoe stabiel is mijn productie.. Ik merk eigenlijk alleen tijdens de start van mijn menstruatie verschil. Af en toe een iets vollere borst, nooit meer knaptieten, tenzij ze ineens wel een nacht doorslaapt i.p.v. nog 2 keer willen drinken. Rechts is beter dan links, die zit bijna nooit vol. Merk dat ik ook vaker rechts aanbiedt, omdat dat in het begin de slechtste, en meest lekkende was.![]()
Nou ja, het lijkt me aardig stabiel zo, of niet?
[..]
En verder nergens last van ook? Ik bied mejuffrouw hier ook vaker water aan, maar ze drinkt nog rustig 4 tot 7 keer per etmaalHet werkt hier ook nog niet dus.. maar ik wil er ook nog niet helemaal af zijn hoor.
wil je m'n hormonster award een tijdje lenen? of ga bij nutricia werken, als je flesvoeding zo het einde vindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want jij hebt je reldel award voor niks
Pessie: ik heb al een flinke reep chocola naar binnen gewerktquote:Geachte,
Nee, Gerard Arent is nog lang niet klaar voor zijn eerste hapje. Ten eerste is hij pas 2,5e maand, en bijvoeding is pas toegstaan vanaf 4 maanden. Echter, Geert krijgt volledige borstvoeding, en bij volledige borstvoeding wordt aangeraden om de eerste ZES maanden enkel en alleen de borst aan te bieden omdat onder andere je productie in kan zakken als je (te vroeg) start met bijvoeding. Daarnaast bevat het alles wat je kindje nodig heeft.
Ik vraag mij eerlijk waar af of het nou zo veel moeite is om bij het abonneren op de nieuwsbrief te vragen of de moeder borstvoeding geeft ja of nee, en vervolgens de informatie in de nieuwsbrief (deels) daarop te baseren. Ja, het vergt iets meer werk, maar daarmee zouden jullie wel de de borstvoeding uit de verdrukkingshoek halen waar jullie het nu in plaatsen.
Daar begin ik bij Lente nu ook een beetje mee te zitten. Als het aan haar ligt, ligt ze nog een keer een zeven per dag aan de borst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin wilde niet afbouwen, ik wel
dus ipv dat ik nog 2 a 3 keer voedde bij 17mnd, wilde mevrouw de hele dag door
Misschien dat voeden op verzoek na een tijdje maar afgeschaft moet wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Daar begin ik bij Lente nu ook een beetje mee te zitten. Als het aan haar ligt, ligt ze nog een keer een zeven per dag aan de borst.
Maar tietsgewijs ook geen last?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja hoor, ik deed gewoon 3 uur lang of ik r niet snapte en 's avonds ook nog even en de volgende dag vroeg ze er niet eens naar. een paar weken later mopperde ze af en toe, maar dat was meer uit verveling
Ik zou zeggen, neem nog een beetje chocola, en hou je award zelf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
wil je m'n hormonster award een tijdje lenen? of ga bij nutricia werken, als je flesvoeding zo het einde vind![]()
Ja, dat vroeg ik me ook af! Als ze nog zo vaak dronk had je dan geen stuwing? Of waren het meer slokjes zonder echt te drinken?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af! Als ze nog zo vaak dronk had je dan geen stuwing? Of waren het meer slokjes zonder echt te drinken?
Morretje die van jou is ook nog hartstikke klein!Toen dronk Niels ook nog 8 keer ofzo. Maar Niels vraagt bijna nooit om de borst, dus het is hier niet echt op verzoek (alhoewel hij het de laatste dagen wel vaker doet).
Oh, dat is snel! Ik heb Niels nooit een gebaar geleerd, maar hij vraagt pas sinds een paar weken om "drinken mama" ipv te jengelen. Slim dat jij het met een gebaar doet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
(volgende week zaterdag al 1!)
![]()
Ik ben d'r nu met gebaar aan het leren dat ze er om vraagt, ipv het gejengel. Het is vandaag al 1 keer gelukt!
We doen sowieso wel meer met gebaren, dus dit was een logische.. Haar eerste gemaakte 'gebaar' was een paar week geleden. Hond!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef Twinkly het volgende:
Handig zeg KD!
[..]
Oh, dat is snel! Ik heb Niels nooit een gebaar geleerd, maar hij vraagt pas sinds een paar weken om "drinken mama" ipv te jengelen. Slim dat jij het met een gebaar doet!
Ja joh, hij moet al bijna aan de botox!quote:
Dat is hier ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Oh, d'r luiers hier zijn al tijden vreemd gevuld.. 's nachts echt een zeiknatte, met af en toe een doorgelekte.Dan wordt het in de loop van de dag steeds minder..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |