indd, dat horloge kan gewoon nietquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef Pakspul het volgende:
Zelfs een homo zou hem voor een nicht uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw tekst kunnen staan!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef Queque het volgende:
Gay.![]()
Al die fags werken in de mode industrie, en vervolgens komt dit soort meuk dan weer in die kutwinkels zoals de H&M te hangen. En dan wordt het als normaal gezien.
Mensen die soort meuk aan durven te doen en met die fag sjaals lopen mogen van mij opgesloten worden.
Homoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:42 schreef squatt3r het volgende:
Met het 'warmere' weer denken mannen dat ze rustig in hun korte broek (mogelijk met slippers) en wifebeater mogen rondlopen. Terwijl het afschuwelijk is en er ontstaat een straatbeeld van lelijke mensen.
Iedereen weet toch dat als je een korte broek draagt het zo moet:
[ afbeelding ]
Klacht: mannen die nog denken dat je een korte broek zonder legging kan dragen.
ontwerpers zijn gayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef squatt3r het volgende:
Waarom verwart iedereen fashion met seksuele voorkeuren?
Geef me één goede reden waarom het echt niet anders zou kunnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Igen het volgende:
[..]
![]()
En daarom ga ik dus alleen naar H&M als het echt niet anders kan. En dat zouden meer mensen (met name ook vrouwelijke overigens) moeten doen.
fagingsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef squatt3r het volgende:
Nog niet iedereen is klaar voor deze hybride versie van jeans en leggings: meggings!
Maar ga jij deze outfits ook dragen dan? zullen je sportschool vriendjes misschien wel leuk vindenquote:
Die vinden mijn kledingkeuze sowieso raar, maar omdat ik als 'buitenstaander' word gezien kom ik overal wel mee weg, ik ben geen 'bedreiging'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ga jij deze outfits ook dragen dan? zullen je sportschool vriendjes misschien wel leuk vinden
Die zijn er al. Ze heten treggings as far as I know.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef squatt3r het volgende:
Nog niet iedereen is klaar voor deze hybride versie van jeans en leggings: meggings!
Ik zou zeggen dat je ballen hebt dat je dat aan doet (als je het mooi vind) maar dat vind ik hypocriet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Die vinden mijn kledingkeuze sowieso raar, maar omdat ik als 'buitenstaander' word gezien kom ik overal wel mee weg, ik ben geen 'bedreiging'
Wat betreft de outfits: enkele elementen uit de outfit wil ik integreren, de megging wordt een experiment
Dit kan ik beamen, vriendin van me had het er laatst over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:28 schreef cherishable het volgende:
[..]
Die zijn er al. Ze heten treggings as far as I know.
Deze mannelijke variant wordt volgens mij meggings genoemd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:28 schreef cherishable het volgende:
[..]
Die zijn er al. Ze heten treggings as far as I know.
Jij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Die vinden mijn kledingkeuze sowieso raar, maar omdat ik als 'buitenstaander' word gezien kom ik overal wel mee weg, ik ben geen 'bedreiging'
Wat betreft de outfits: enkele elementen uit de outfit wil ik integreren, de megging wordt een experiment
Net als de man purse, murse zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Deze mannelijke variant wordt volgens mij meggings genoemd.
Als je per se voor morgen iets moet hebben, het vijf voor zes is en alle andere winkels waar je bent geweest de goede maat niet hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:11 schreef Nyce het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom het echt niet anders zou kunnen?
ik zou me in een stuip laggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:40 schreef squatt3r het volgende:
Maar zou iemand hier een dergelijke outfit overwegen? En wat vind je ervan als iemand zo op straat zou lopen?
Haha dat weet ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:42 schreef Gripper het volgende:
Mijn korte broek ís een legging. Kan dat volgens de laatste mode een beetje door de beugel, TS?
En zo'n kerel vervolgens stenigen natuurlijk.quote:
Ga er maar niet van uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef squatt3r het volgende:
Hm, er is niemand die er ook maar potentie in ziet?
Hoe kan het dan dat gisteren iedereen dolenthousiast was, ging klappen en er forse complimenten werden uitgewisseld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |