De belastingdienst heeft gewoon een callcenter ingehuurd voor dit soort informatie e.d. Die nerds zitten gewoon achter een trajectscherm waar ze informatie kunnen opvragen met sofinummers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is nog eens een tip!
Kom je ook klagen als de belastingen weer stijgen omdat er meer mankracht moet komen om zinloze telefoontjes te behandelen?
En bovendien betalen wij toch belasting??? stukje service terug is ook wel het minste wat ze kunnen doen! De consument.. leuker kunnen wij het helaas ook niet maken, en in dit geval ook niet makkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:19 schreef Glennpo het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft gewoon een callcenter ingehuurd voor dit soort informatie e.d. Die nerds zitten gewoon achter een trajectscherm waar ze informatie kunnen opvragen met sofinummers.
En maak je maar niet druk, de belastingen zullen ieder jaar stijgen, door onzinnig geld te pompen in bodemloze putten als griekenland en de europese unie.
Of dubieuze UWV uitkeringen die maandelijks naar het buitenland (marokko) gestort worden.
Of staatssteunen aan bankiers die op hun beurt hun zakken vullen, en zo kan ik nog wel even doorgaan 3 a4-tjes lang.....
Heb jij het deze ochtend nog ontvangen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
wij hadden dagtekening 17 / 5 en het geld stond 18 / 5 op de ing rekening.
Herstel, even gebeld met BD. Brief had dagtekening van dezelfde donderdag, maar is nooit aangekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef _Flash_ het volgende:
Donderdag geld ontvangen. Nog geen brief.
Aangifte als ondernemer.
Zo eind februari ingestuurd.
Ah, die werken gratis neem ik aan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:19 schreef Glennpo het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft gewoon een callcenter ingehuurd voor dit soort informatie e.d. Die nerds zitten gewoon achter een trajectscherm waar ze informatie kunnen opvragen met sofinummers.
ja, om 07:00 stond het erop (toen zat ik even achter de pc omdat ik even iemand van marktplaats moest mailen).quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef Tafersit het volgende:
[..]
Heb jij het deze ochtend nog ontvangen?
Dat is niet helemaal waar.. Ze hebben speciaal voor mensen die bellen en een dagtekening willen weten een keuze gemaakt in het menu bel en hoor zelf.. (Wilt u weten of uw aangifte van 2010 is ontvangen en wanneer u daar over bericht kunt ontvangen kies) Optie 3 & 2 volgens mij...... Dus je mag ze altijd bellen om te vragen, die mevrouw van gisteren zei oww we krijgen alleen maar telefoontjes over wanneer ze bericht gaan krijgen....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, die werken gratis neem ik aan?
Je moet niet zo huilen, voor 1 april ingestuurd is voor 1 juli bericht. Meer service is er niet, meer smaken zijn er niet.
De belastingtelefoon is er voor vragen over een aangifte (hoe je iets in moet vullen) of als er iets fout gegaan lijkt met het insturen en dat je even wil valideren of het aangekomen is. Niet om te huilen wanneer het eindelijk eens komt.
Nou ik weet het niet er zijn nog veel meer mensen die geen dagtekening hebben. Dat betekend dus ook dat me vriend in die steekproef is gevallen lijkt me wel heel erg toevallig...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Bold het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de steekproefgevallen zijn en dat we geen voorlopig aanslag bericht gaan ontvangen, ze zijn nu eerst denk iik de voorlopige aanslagen aan het verstrekken en daarna komen de steekproefgevallen aan de beurt, dat is wat ik denk
Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het raar dat alle mensen die in januari of februari aangifte hebben gedaan al bericht hebben gehad en wij nog niet, in afgelopen jaren kreeg ik altijd bericht binnen 3 maanden na datum aangiftequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet er zijn nog veel meer mensen die geen dagtekening hebben. Dat betekend dus ook dat me vriend in die steekproef is gevallen lijkt me wel heel erg toevallig...
Ja misschien zijn de mensen in de steekproef met een hoog bedrag ofzo.....
Zal wel goed komen joh het wordt gewoon in groepen opgedeeld ze kunnen niet alles tegelijk doen natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:28 schreef Bold het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het raar dat alle mensen die in januari of februari aangifte hebben gedaan al bericht hebben gehad en wij nog niet, in afgelopen jaren kreeg ik altijd bericht binnen 3 maanden na datum aangifte
Nou ja, ze krijgen al zoveel telefoontjes. Het is jammer dat ik uberhaupt het telefoontje moest plegen, als er net als bij Toeslagen netjes vermeld staat in het aangifteprogramma wanneer je je aangifte verstuurd hebt, had ik niet meer hoeven bellen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij legitieme vraag en niet meer dan normaal om even over te bellen eigenlijk.
Jep! Ik, afwachten nog... Geen geld en geen brief ontvangenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Glennpo het volgende:
al enigzins iemand met een brief dagtekening 20 mei??
Ah, dus als je menu opties hebt, dan zijn er geen medewerkers nodig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.. Ze hebben speciaal voor mensen die bellen en een dagtekening willen weten een keuze gemaakt in het menu bel en hoor zelf.. (Wilt u weten of uw aangifte van 2010 is ontvangen en wanneer u daar over bericht kunt ontvangen kies) Optie 3 & 2 volgens mij...... Dus je mag ze altijd bellen om te vragen, die mevrouw van gisteren zei oww we krijgen alleen maar telefoontjes over wanneer ze bericht gaan krijgen....
Gelukkig is het nog betaald, maar het gezanik de laatste paar dagen is wel te triest voor woorden. Vooral het argument van "alle mensen om mij heen hebben het geld al ontvangen". Echter het is nog wel gewoon het werk, dus als iemand wil weten of zijn aangifte binnen is en wat de status is kunnen ze gewoon bellen. Die vraag kost misschien een minuut of 2 te beantwoorden. Alleen nu een beetje weinig afwisselingquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, die werken gratis neem ik aan?
Je moet niet zo huilen, voor 1 april ingestuurd is voor 1 juli bericht. Meer service is er niet, meer smaken zijn er niet.
De belastingtelefoon is er voor vragen over een aangifte (hoe je iets in moet vullen) of als er iets fout gegaan lijkt met het insturen en dat je even wil valideren of het aangekomen is. Niet om te huilen wanneer het eindelijk eens komt.
Daar doelt die toch helemaal niet op, jij komt met een fkin onzin verhaal dat je hen daar niet voor kan bellen, terwijl het nota bene in de menu opties voorkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, dus als je menu opties hebt, dan zijn er geen medewerkers nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |