Ik heb daarover gebeld: je doet wel samen aangifte maar je hebt ieder een ander bsnnummer en daarom word het apart behandeldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wij krijgen elk jaar geld terug. Sturen het tegelijk in. Ik krijg elk jaar ongv. een maand eerder de brief en het geld. Waarom mijn man altijd een maand langer moet wachten is mij een raadsel.
Dat begrijp ik, maar het blijft vreemd dat er in de afhandeling dan altijd ruim een maand tussen zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Ik heb daarover gebeld: je doet wel samen aangifte maar je hebt ieder een ander bsnnummer en daarom word het apart behandeld
Bij ons zat er 2 weken tussen, vorige jaren max. 2 dagen (getrouwd, samen in 1 programma aangifte gedaan).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het blijft vreemd dat er in de afhandeling dan altijd ruim een maand tussen zit.
nee,maar had de bd van de week ad lijn en ik had volgens hun dagtekening 20 mei.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Glennpo het volgende:
al enigzins iemand met een brief dagtekening 20 mei??
daarom vul ik elke keer in dat het rekeningnummer nog niet bekend is en kan ik hem iedere aangifte weer tikken zodat hem sowieso hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef Skillstorm het volgende:
Ah verdomme, kreeg een brief. ze wisten mijn rekeningnummer niet
Toch wel het nummer van onze en/of rekening?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom vul ik elke keer in dat het rekeningnummer nog niet bekend is en kan ik hem iedere aangifte weer tikken zodat hem sowieso hebben.
uiteraard!!! nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Toch wel het nummer van onze en/of rekening?
quote:
Tis zelfs zielig om te zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:56 schreef Blik het volgende:
wat een stelletje ongeduldigen hier zeg. Het komt wanneer het komt
Ik schaamde me gisteren ook wel een beetje dat ik belde. Maar ik begon zó te twijfelen toen ik bij de Kinderopvangtoeslag netjes zag staan wanneer ik het verstuurd had, en bij de aangifte IB zag staan: uw aangifte is klaargezet om te verzenden via internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis zelfs zielig om te zien
Je zou maar bij de bd werken en elke dag van die huilies moeten aanhoren die niet begrijpe dat voor 1 april aangifte voor 1 juli bericht is.
Jah je hebt helemaal gelijk!!! Net zo zielig als je ziet wat FC utrecht heeft gepresteerd dit seizoen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis zelfs zielig om te zien
Je zou maar bij de bd werken en elke dag van die huilies moeten aanhoren die niet begrijpe dat voor 1 april aangifte voor 1 juli bericht is.
dagtekening???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef MaLo het volgende:
Haha gisteren dus te vroeg gebeld of onze aangifte wel was ingestuurd. Vandaag de beide brieven ontvangen. Geld geen idee, kijk niet dagelijks op internetbankieren.
Ik denk dat wij de steekproefgevallen zijn en dat we geen voorlopig aanslag bericht gaan ontvangen, ze zijn nu eerst denk iik de voorlopige aanslagen aan het verstrekken en daarna komen de steekproefgevallen aan de beurt, dat is wat ik denkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef mookie23 het volgende:
Bij mij ook nog steeds geen datum bekend nog steeds in behandeling... Ach ik bel nu helemaal niet meer ze hebben nog ff de tijd en ik zie het wel vanzelf verschijnen tot ik strakkies met vreugde een blauwe mooie envelop krijgt en dat erin staat dat ik een mooi bedrag terug krijg.... dan ben ik al tevreden.....
Wat houden deze steekproeven in dan? dat de verstrekte gegevens dubbel gecheckt worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Bold het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de steekproefgevallen zijn en dat we geen voorlopig aanslag bericht gaan ontvangen, ze zijn nu eerst denk iik de voorlopige aanslagen aan het verstrekken en daarna komen de steekproefgevallen aan de beurt, dat is wat ik denk
Dat vind ik een vrij legitieme vraag en niet meer dan normaal om even over te bellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik schaamde me gisteren ook wel een beetje dat ik belde. Maar ik begon zó te twijfelen toen ik bij de Kinderopvangtoeslag netjes zag staan wanneer ik het verstuurd had, en bij de aangifte IB zag staan: uw aangifte is klaargezet om te verzenden via internet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Jah je hebt helemaal gelijk!!! Net zo zielig als je ziet wat FC utrecht heeft gepresteerd dit seizoen..
Treurig gewoon... Om te huilen zou je bijna zeggen he???!!!
Dat is nog eens een tip!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef glouie het volgende:
Ik heb net naar de BD gebeld en die gaven aan dat ze mijn aanvraag op 17 maart hebben ontvangen. Ik krijg rond 27 mei bericht. Dus wie niet zeker is moet gewoon bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |