Manduca kan ook voor oudere kinderen gebruikt worden, en door grote verstelbaarheid ook voor diverse posturen van ouders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef mefke79 het volgende:
Effe voor mij:
Het verschil tussen een Manduca en Bondolino is dat een Bondlino echt knoopt rondom je middel ipv met een gesp achtig iets, toch? En wat is dan het verschil tussen een Manduca en een Beco Butterfly?
*duim*quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef Orea het volgende:
Ik weet nog niet of ik het redmijn schoonouders komen terug van vakantie dus die willen hun kleinkind graag zien
dus ik ga even kijken maar als ik kom dan neem ik hem mee!
Ik ben ook heel benieuwd hoe hij draagt, denk (hoop) dat ik hem vandaag binnenkrijg! Dus dan eens even proberen
De Beco is smal ja, maar die past mij prima. Qua lengte van het rugpand gaat het voor Driekus prima (want die zit met de armpjes eruit) en voor het nieuwe kindje moeten we het dan even aankijken. Thanks!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Manduca kan ook voor oudere kinderen gebruikt worden, en door grote verstelbaarheid ook voor diverse posturen van ouders.
Dat laatste is ook het verschil tussen Beco en Manduca, en het rugpand van de Manduca kan verlengd worden en is dan hoger dan dat van de Beco. Beco is bovendien een redelijk smal gesneden drager. (Passen is dus het devies!)
Teviot is van Didymos toch? Dan zit er een papiertje bij met wasinstructiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef Jore het volgende:
Ik het Teviot net binnen, en nu sta ik voor het volgende probleem: wassen. In de wasmachine? Op de hand? Wie helpt mij? Besteld bij Babybij trouwens.
Ik heb X gedragen in mijn zwangerschap op mijn rug..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej simon is niet van wupWup, VL van haar wilde hem graag houden.
Ik heb Simon via D&V gekocht..
hij is in elk geval zachter dan de hopp miami
en ooeeee mijn Bondolino is er! en eigenlijk wil ik hem testen met rugdragen met Evie...
alleen twijfel ik om dat met mijn zwangere buik wel handig is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |