Manduca kan ook voor oudere kinderen gebruikt worden, en door grote verstelbaarheid ook voor diverse posturen van ouders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef mefke79 het volgende:
Effe voor mij:
Het verschil tussen een Manduca en Bondolino is dat een Bondlino echt knoopt rondom je middel ipv met een gesp achtig iets, toch? En wat is dan het verschil tussen een Manduca en een Beco Butterfly?
*duim*quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef Orea het volgende:
Ik weet nog niet of ik het redmijn schoonouders komen terug van vakantie dus die willen hun kleinkind graag zien
dus ik ga even kijken maar als ik kom dan neem ik hem mee!
Ik ben ook heel benieuwd hoe hij draagt, denk (hoop) dat ik hem vandaag binnenkrijg! Dus dan eens even proberen
De Beco is smal ja, maar die past mij prima. Qua lengte van het rugpand gaat het voor Driekus prima (want die zit met de armpjes eruit) en voor het nieuwe kindje moeten we het dan even aankijken. Thanks!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Manduca kan ook voor oudere kinderen gebruikt worden, en door grote verstelbaarheid ook voor diverse posturen van ouders.
Dat laatste is ook het verschil tussen Beco en Manduca, en het rugpand van de Manduca kan verlengd worden en is dan hoger dan dat van de Beco. Beco is bovendien een redelijk smal gesneden drager. (Passen is dus het devies!)
Teviot is van Didymos toch? Dan zit er een papiertje bij met wasinstructiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef Jore het volgende:
Ik het Teviot net binnen, en nu sta ik voor het volgende probleem: wassen. In de wasmachine? Op de hand? Wie helpt mij? Besteld bij Babybij trouwens.
Ik heb X gedragen in mijn zwangerschap op mijn rug..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej simon is niet van wupWup, VL van haar wilde hem graag houden.
Ik heb Simon via D&V gekocht..
hij is in elk geval zachter dan de hopp miami
en ooeeee mijn Bondolino is er! en eigenlijk wil ik hem testen met rugdragen met Evie...
alleen twijfel ik om dat met mijn zwangere buik wel handig is??
uhhh wel ergens op Fok van de week; kweet alleen niet meer waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef MamaPurk het volgende:
Wat grappig BJ en ik hoop dat jou Theo ook gauw een baan heeft(waar heb je trouwens gelezen dst hij zo heet ik gebruik zijn naam eigenlijk nooit op fok...)
En ik hoop morgen draagzak foto's te hebben!
Er zijn meerdere versiesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh wel ergens op Fok van de week; kweet alleen niet meer waar?
ik noem hem ook altijd T of VL; daarom viel het me op
en Orea; hij is echt moooooi, maar dus niet voor mini-beebs?
*opluchting* dan is de bondolino dus eerst wel een slimmere keuze geweest
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
Hmmm was dan denk ik per ongeluk en in een spoiler...
Ik wou dat het morgen was en dat mij meisjes wakker waren en gedragen willen worden...!!
Ik wil er twee dan draag ik ze tegelijk een op de buik en een op de rugquote:
vandaag gezien dat een tweeling met gemak gedragen kon wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik wil er twee dan draag ik ze tegelijk een op de buik en een op de rug![]()
quote:
Hmmm... Beetje zwaar denk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef Orea het volgende:
[..]
vandaag gezien dat een tweeling met gemak gedragen kon wordenéén in een bondolino achterop de rug, en de ander met een korte doek, aan de bondolino vast op de buik
echt geniaal bedacht! En zo makkelijk, dat moet dus ook met 2 kindjes kunnen
Welnee, ben je goed in evenwichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Hmmm... Beetje zwaar denk ik
Leuk trouwens mijn vader wilde vandaag Sarah graag in de doek, en heeft lekker met haar op zijn buik rondgesjouwt in Artis!
In mijn geval zou ik de 6 kilo dame voorop doen, en de zwaardere achterop.. En dan is 't prima in evenwicht met mijn voorgevelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël en Sarah 14 kilo tegen 6 kilo zorgt niet echt voor evenwicht...
En ja het was echt zo lief hoe Sarah bij opa in de doek helemaal ontspande en lekker sliep. Jammer dat je zulke dingen niet mee kan maken met jou moeder, ik wist niet dat je gen moeder meer hebt, dat lijkt me echt naar...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Orea het volgende:
[..]
In mijn geval zou ik de 6 kilo dame voorop doen, en de zwaardere achterop.. En dan is 't prima in evenwicht met mijn voorgevel
Ach, hij ziet er niks vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Arme Ivan, moet 'ie straks wéér in het roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |