quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je zag er leuk uit hoor![]()
Zo grappig, ik dacht toen "hey dat is Bos" en ik zag ook steeds je rataplan icoontje voor me
quote:
Geenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je aan lekkere hapjes voor vanavond?
Oh ik heb nog steeds dat 0,0% Bavaria dingetje staan, vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een overvloed aan crackers.
En wat groene flesjes bier.
Het zijn 2 flesjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, kun je daar ook weer mooi statiegeld voor vangen. Tegenwoordig is 10 cent al genoeg voor ophef.
Ik vind het ook flauw eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ah bah wat flauw van ze Lutte![]()
Hoe is het voorgaande jaren gegaan?
Yay, gefeliciteerd!quote:
Vervelend hè? Ik vind het ook zo ongezellig. En vetes, grrr. Mama's broers praten niet meer met elkaar, en dinsdag was ik daar dus op verjaardag, die vroegen: hoe laat komen zij, dan komen wij niet namelijk. Oh joy.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Lutte, het is precies hetzelfde bij mijn familie, ik heb al in jaren geen normaal feest meegemaakt waar heel de fam. bij is. Al is het bij ons ook een vete hier en daar.
Wat jammer, dat ze het ook niet op kunnen brengen als ze weten dat jij het zo leuk zou vinden... Al was het idd maar even een uurtje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauw eigenlijk.Iets te doen is iets te doen, maar ze zijn binnen een kwartier hier, en de andere oom en tante binnen een minuut, dan kun je toch wel een half uurtje komen denk ik dan.. Vorige jaren was het niet veel beter om eerlijk te zijn, vaak ik in de meivakantie jarig en dan is er eentje op vakantie, eentje moest werken en de andere oom en tante kwamen dan wel. Ook jaren gehad twee vakantie, één werken. En oja, het pareltje: de begrafenis van mijn oma op mijn verjaardag.
Het is in ieder geval iets dat het in meer families voorkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god, dit is zo herkenbaar.Ons gezin werkt ook vaak als buffer tussen twee vechtende partijen. Dan ga je een keer meer bij die op bezoek en zeggen ze dat je partij trekt.
_! Bloed is dikker dan water zeggen ze, maar soms.
En ik maar denken dat de gates in het land van BN'ers al zwaar overdreven warenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god, dit is zo herkenbaar.Ons gezin werkt ook vaak als buffer tussen twee vechtende partijen. Dan ga je een keer meer bij die op bezoek en zeggen ze dat je partij trekt.
_! Bloed is dikker dan water zeggen ze, maar soms.
Bij jou zit alles wel goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de gates in het land van BN'ers al zwaar overdreven waren
Ik heb ook maar een kleine familiequote:
Nee gelukkig nietquote:
Nou ja dat vooralquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Op waarde schatten is er niet bij inderdaad. Als ik in de buurt woonde kwam ik even langs.
Ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een Veghelse vleesrol ofzo, moet wel een delicatesse zijn daar.
Dat ook vooral, niet bepaald de super sweet sixteen die ik in gedachte had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Maar ik vind het wel sneu voor Lutte, ik had op m'n 16e verjaardag echt geen trek in m'n oom en tante bijvoorbeeld. En dan wilt zo'n leuke meid als Lutte wel haar verjaardag vieren met familie en dan hebben mensen het druk... Jammer![]()
Normaal is het de jeugd die geen tijd/zin heeft...
Veghelse vechtertjes!! Bos zijn favo kuukskes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een Veghelse vleesrol ofzo, moet wel een delicatesse zijn daar.
Leuk dat je dat doet Luttequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
En ik loop wel zo'n beetje alle verjaardagen af, vind dat wel zo netjes.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veghelse vechtertjes!! Bos zijn favo kuukskes.
Ben allang blij dat ons gezin hecht is, dat is het belangrijkste! Maar idd, de showbizzwereld is niets bij onze families, als ik je verhalen vertel van wat er al sinds de jaren 60 gebeurt, daar gaan de haren in je nek van omhoog staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat doet Lutte![]()
Dat geeft me net zo'n warm gevoel als dat Bella met haar ouders tv kijkt, dat vind ik zo knus
Daar zat ik toevallig net aan te denken toen ik m'n post al geplaatst had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ons gezin hecht is, dat is het belangrijkste!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veghelse vechtertjes!! Bos zijn favo kuukskes.
Yeah!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:28 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn hart heeft het begeven maar ik heb een kaart binnen kunnen slepen, mother of god
Hey Lut, heb je al taart in huis of moet je nog halen?quote:
Ja, en de eerste 10 minuten lukte het niet, en toen kwam het nieuws binnen dat ze al uitverkocht waren. De mensen in het topic zeggen dat ik niet moest opgeven en BAM ineens was er nog een,quote:
Woeh dat werkt altijd, als het zogenaamd 'done' is dan gewoon door blijven maaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, en de eerste 10 minuten lukte het niet, en toen kwam het nieuws binnen dat ze al uitverkocht waren. De mensen in het topic zeggen dat ik niet moest opgeven en BAM ineens was er nog een,
23 juni, dag ervoor ga ik met Thomás naar Cage the Elephant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woeh dat werkt altijd, als het zogenaamd 'done' is dan gewoon door blijven maaienWat leuk!
Wanneer is het?
Taart al in huis.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Lut, heb je al taart in huis of moet je nog halen?
Ff bikkelen en dan feestjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Taart al in huis.![]()
Nu eerst een huiswerkmarathon en dan 'feest'.
Ik moest ff denken, maar je bedoelt onze spuiter? Leuk, lekker drukke dagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
23 juni, dag ervoor ga ik met Thomás naar Cage the Elephant.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ff alvast kieken naar de taart
[ afbeelding ]
Ja Thómas, ik spreek zijn naam het liefste uit op de Franse manier, Martin spreek ik uit op de Engelse.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest ff denken, maar je bedoelt onze spuiter? Leuk, lekker drukke dagen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Thómas, ik spreek zijn naam het liefste uit op de Franse manier, Martin spreek ik uit op de Engelse.
Succes met de tutskriens!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
Naar Hellmond City, nieuwe mobiel uitzoeken, tata!
Foto's vallen inderdaad tegen, vind ik ook. Maar in de film is het wel okee eigenlijkquote:
Ik ken ze alleen van naam, zo zou echt geen nummer van hun in mijn hoofd kunnen krijgenquote:
Is het dit meisje Bos? Die is leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Foto's vallen inderdaad tegen, vind ik ook. Maar in de film is het wel okee eigenlijk
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dit meisje Bos? Die is leuk
http://www.petersmulders.(...)Jong%20310809709.jpg
Nooit meer de ontbrekende e. Snik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
Naar Hellmond City, nieuwe mobiel uitzoeken, tata!
Op z'n Spaans klinkt het ook wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin op z'n Frans is best heel mooi eigenlijk. Zoek ik er een mooie baret bij die ik schuin op mijn hoofd zet.
Oeh oehquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
En de verkoper was echt heel cute.Toen ik klaar was en wegliep wilde ik eigenlijk zeggen, ''nou je hebt mijn nummer he!'' maar dat deed ik toch maar niet.
_!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
Heb een HTC Legend.En de verkoper was echt heel cute.
Toen ik klaar was en wegliep wilde ik eigenlijk zeggen, ''nou je hebt mijn nummer he!'' maar dat deed ik toch maar niet.
_!
Ja,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo, en nu je dus android hebt, ga je dat ding natuurlijk vol met apps stoppen
quote:
Nummer twee komt met Rons verjaardag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen stelletje dus? En heeft het al een naam?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
De verkoper heeft er al een paar opgegooid, whatsapp enzo.
Leuk, gefeli iig met dezequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nummer twee komt met Rons verjaardag.Dus nu heeft deze (nog naamloos wegens onenigheid
) nog even een tweepersoonskooi.
Missy is gefascineerd.
Mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Lutte het volgende:
Pics volgen.Even kijken wanneer het beestje er aan toe is en ik tijd heb.
Thaaanks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, gefeli iig met deze"Sweety" zou wel leuk zijn voor je sweet 16. Past mooi bij Missy
Ben benieuwd of het nog Karim wordt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Karim en El KhatabbiKhattabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En ik bedoel El Ahmadi, Khattabi heet Ali natuurlijkquote:
Ik snap je moeder wel een beetje, Karim en Missy is toch best apartquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thaaanks.Ik had ook aan Sweety zitten denken, maar de cavia van een vriendin heet al Sweety.
En ik wil keigraag Karim, alleen mama wil geen Gerard, en Karim en willekeruige naam is zo raar.
Jup, en als het Karim en Gerard is dan zit er een verhaal achter, alleen Karim komt niet over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je moeder wel een beetje, Karim en Missy is toch best apart
Maar het is toch jouw caafje (en van je broer?)
Ook niet om te voederen, ze zijn dacht ik dol op komkommers,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en als het Karim en Gerard is dan zit er een verhaal achter, alleen Karim komt niet over.
Dat wel.. Maar ik ben er alleen om de kooi te verschonen geloof ik.
Zelfs het voederen heeft mama gedaan. Alsof ik geen wortel kan snijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet om te voederen, ze zijn dacht ik dol op komkommers,Tenminste die van mijn broer.
Ja als je al met plastic begint te friemelen, dan krijg je een a-cappela concert van loeiende cavia'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zelfs het voederen heeft mama gedaan. Alsof ik geen wortel kan snijden.
En ze zijn gek op groenten ja.
Wat flauw van je moeder Lutte, jemig je bent bijna 16.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zelfs het voederen heeft mama gedaan. Alsof ik geen wortel kan snijden.
Dat dacht ik dus ook.. En mama heeft iets in of met zich waardoor dieren haar altijd leuk vinden en ik heb dat compleet niet, dus als zij nu steeds hem eten geeft, zij is de hele dag thuis.. Dan weet ik al waar dit gaat eindigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat flauw van je moeder Lutte, jemig je bent bijna 16.
Hoe oud is je broer?
Whahaha.quote:
Als je moeder de cavia echt goed tam krijgt, dan moet jij hem ook goed kunnen pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.. En mama heeft iets in of met zich waardoor dieren haar altijd leuk vinden en ik heb dat compleet niet, dus als zij nu steeds hem eten geeft, zij is de hele dag thuis.. Dan weet ik al waar dit gaat eindigen.
Ron is bijna 21.
Jup, dat denk ik ook wel, cavia's plakken niet zo aan één persoon zoals katten dat doen. En ik snap mama ook wel want die is veel beestjes gewend en papa wilde dat niet, dus die vindt het net zo leuk als ik, maar ik vind het ook wel een beetje jammer omdat mama al zo'n goede band heeft met Missy en Blackie en dat heb ik helemaal niet omdat ik nog net wat jong was toen we haar kregen/hij aan kwam wandelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je moeder de cavia echt goed tam krijgt, dan moet jij hem ook goed kunnen pakken.![]()
Wat jammer dat je moeder zich er haast zo over 'ontfermt'.
Hopelijk krijg jij ook gewoon de kans om er leuk mee bezig te zijn![]()
Leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
Je ziet hem echt met de minuut minder bangig worden, zo lief.
Als je moeder niet is, is Missy dan iets makkelijker om te kroelen enzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
maar ik vind het ook wel een beetje jammer omdat mama al zo'n goede band heeft met Missy en Blackie en dat heb ik helemaal niet omdat ik nog net wat jong was toen we haar kregen/hij aan kwam wandelen.
Daar had ik ook aan zitten denken.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Eens, behalve als ie dat mee aan het spelen is op zijn elektrische gitaar als ik wil slapen haha.
Maareh, FaceBook, Hyves?
Lut kan ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar had ik ook aan zitten denken.![]()
![]()
Maar daar waren de voetballiefhebbers thuis het niet zo mee eens.
En die smiley lijkt echt megaduister zo klein.
Als mama weg is gaat ze voor het raam wachten tot ze er weer is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je moeder niet is, is Missy dan iets makkelijker om te kroelen enzo?
Ja Lut is lief voor een meisje, maar voor een mannetje ook gewoon heel stoer en kortquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Lut' is eigenlijk wel leuk!! De 'u' maakt het mannelijk.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Karim en El KhatabbiDat is toch Ali?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karim Touzani heb je wel. Of Karim Chengachi.That's all folks!
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Die proletenbollen had Bella je overigens afgeraden.
Klinkt als een goed weekend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb borrelpootjes meegenomen van de poelier. Vanavond al lekker richting Enschede naar zus, spelletjes spelen en er slapen en dan morgen naar de binnenstad.
Heey Zeeuws bolusjequote:
Piscesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heey Zeeuws bolusjeHoe was de vakantie?
![]()
Hai Luttequote:
Ook lekkerquote:
Nee, ik kreeg hem niet omhoog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook lekkerHeb je nog kunnen vliegeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zweer het je, mijn hele levensstandaard is omhoog geschoten!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella met een HTC. Sjiekkkkk.
En Lutje met een viervoetertje.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg hem niet omhoog.Ach je zit niet in PUB of in SIngles, daar had je wel inderdaad verkeerde responsen kunnen verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
O, hier ook hoor. Maar ik heb mijn HTC dus meen ik dat ik me met meer klasse moet gedragen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach je zit niet in PUB of in SIngles, daar had je wel inderdaad verkeerde responsen kunnen verwachten.
En ik ben èn single èn puber en hield mijn kwek ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach je zit niet in PUB of in SIngles, daar had je wel inderdaad verkeerde responsen kunnen verwachten.
Zie latere reactiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is toch Ali?
Karim Touzani heb je wel. Of Karim Chengachi.
Ja, maar jij post daar toch ook niet zo vaak. (in SIngles dan).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik ben èn single èn puber en hield mijn kwek ook.
Ik wil in beide nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar jij post daar toch ook niet zo vaak. (in SIngles dan).
Oh man, ik hou zo van dat dialect, Nâshvillequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Singles is gewoon equilevant aan Tennessee uit de jaren 50.
De violen gaan hier spontaan kwetteren van dit bericht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
En Pisc, er komt een dag dat ik je ga overladen met Bossche Bollen!
Ik post zo nu en dan wel mee in Singles, maar wel als er niet nader te noemen users afwezig zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Singles vind ik om de een of andere reden irritanter dan PUB. Singles is gewoon equilevant aan Tennessee uit de jaren 50. Oftewel veel inteelt en mongolen.
Ja ik ook hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh man, ik hou zo van dat dialect, NâshvilleZo mooi, zo puur!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hem niet omhoog.
Wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het waaide hier zo hard afgelopen de week, dat ik jou al helemaal zag vliegeren daar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Huppelt het?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan wel mee in Singles, maar wel als er niet nader te noemen users afwezig zijn.
Zit ik te zoeken, vind ik tegelijkertijd dit, alsof het toeval kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
draag krijg ik echt een natte slip van.
quote:Midden-Tennessee kent glooiende heuvels
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ik te zoeken, vind ik tegelijkertijd dit, alsof het toeval kan zijn
[..]
Laat het Neil Young niet horenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie dat hele sfeertje in het Zuiden daar, het accent, ook het weer, de steden en de vervallen kleine dorpjes, overal graanvelden en dergelijke, op de veranda met zelfgemaakte ijsthee en een banjo, mannen die nog gentlemans zijn.
Wie wilt er nog naar New York als je naar Nashville kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie dat hele sfeertje in het Zuiden daar, het accent, ook het weer, de steden en de vervallen kleine dorpjes, overal graanvelden en dergelijke, op de veranda met zelfgemaakte ijsthee en een banjo, mannen die nog gentlemans zijn.
Well I heard mister Young sing about herquote:
Die neus in de lucht moet ik nog voor omhoog kijken. Whoopsie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zweer het je, mijn hele levensstandaard is omhoog geschoten!
Ja, Sweet Home Alabamaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Well I heard mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around anyhow
Lynyrd Skynyrd zegt het al voor me.
Mijn volgende trip naar Amerika wordt een roadtrip, en ik wil van Alabama, via New Orleans naar Cali rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie wilt er nog naar New York als je naar Nashville kanIk voel het helemaal!
Daar past de linedance toch ook weer perfect bij, met zo'n graanstro in je mond
Roadtrip, heerlijk lijkt me datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn volgende trip naar Amerika wordt een roadtrip, en ik wil van Alabama, via New Orleans naar Cali rijden.Met z'n allen in een busje, lekker zweten, lekker Willie Nelson zingen.
Maaaaaaahtttin, go get me a cup of tea, daaaahling.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die neus in de lucht moet ik nog voor omhoog kijken. Whoopsie.
Oh dit is echt lekkere muziek voor een open auto, wind door je haren en rijden maarquote:
"Roadtrippin' With my 2 favorite ally's. We got snacks, stuffs en suppliesquote:
Chili Peppers, je kent de goede shit my man.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Roadtrippin' With my 2 favorite ally's. We got snacks, stuffs en supplies
Of zo iets
Aaaaaaaaah.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maaaaaaahtttin, go get me a cup of tea, daaaahling.
Mijn hamstring schuurt ook al tegen mijn knieholte aan, vraag niet hoe!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit is echt lekkere muziek voor een open auto, wind door je haren en rijden maar![]()
Ik voel de linedance ook al opkomen
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn hamstring schuurt ook al tegen mijn knieholte aan, vroeg niet hoe!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chili Peppers, je kunt de goede shit my man.
Is ook ietsje minder bekend door de grote krakers die op dat album staan. Maar heel vredig en lief liedje eigenlijk. ''Two favourite allies'' gaat over Frusciante en Flee trouwens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond dit meteen een lekker nummer toen ik Californication kocht, was toen volgens mij nog niet uit als single..
Ja, maar ik heb Kiedis in een interview zeggen dat Chad de drummer daar op aandrong. Dat het dus two werd ipv 3..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ook ietsje minder bekend door de grote krakers die op dat album staan. Maar heel vredig en lief liedje eigenlijk. ''Two favourite allies'' gaat over Frusciante en Flee trouwens.
Porcelain is ook zo mooi, werd volgens mij een keer bij GTST gebruikt toen mijn vader nog keek en de PC nog in de huiskamer stond..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ook ietsje minder bekend door de grote krakers die op dat album staan. Maar heel vredig en lief liedje eigenlijk. ''Two favourite allies'' gaat over Frusciante en Flee trouwens.
Die is hilarisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen (zag dit staan in de KSC)
Prachtig idd ook! Midnight is ook heel mooi, maar die staat dan weerop BTW.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Porcelain is ook zo mooi, werd volgens mij een keer bij GTST gebruikt toen mijn vader nog keek en de PC nog in de huiskamer stond..
O dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Kiedis in een interview zeggen dat Chad de drummer daar op aandrong. Dat het dus two werd ipv 3..
Dacht ik
Ah Bosquote:
Ik herken dat van mijn moeder, rent ook altijd als een kiep zonder kop door het huis als er een bui is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zo dat was een rondje als wild vee voor het huis rennen![]()
Heb ik nét alle ramen in de slaapkamers ff goed open, om af te koelen, knalt er een bui naar beneden, net op tijd
Yep.quote:
Jaaaa, leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, pisces.
Morgen doe ik wat foto's op mijn pc zetten enzulks
De film?quote:
Die is fucking legendarisch, ik word gewoon helemaal verliefd als ik die film zie.quote:
Ja, ik zag hem net voor het eerst. Echt geweldig gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is fucking legendarisch, ik word gewoon helemaal verliefd als ik die film zie.
Ik was vanochtend nog zo in coma dat ik 2 keer moest lezenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje! Vanuut Enske de fielsetaties. Geniet van de nieuwe mogelijkheden die de leeftijd biedt!
Jarige jobquote:Op zondag 15 mei 2011 10:13 schreef Lutte het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!![]()
Ik voel me al kei jarig zo hihi.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jarige job![]()
Ik heb net nog aan je moeten denken Lutte! Bij de kinderboerderij waren er weer een hoop cavia'sDie geluidjes zijn zo leuk!
En een veulen van 6 dagen oud
quote:
Aah, even gegoogled, wat lief!!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het veulen is van een Appaloosa paard, en idd nog klein en rent als een malle daar![]()
Maar heel zacht, enorm dikke vacht en al heel goed aaibaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had meteen een okselmomentquote:
Dankquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Pgr, wat kun je mooie foto's maken![]()
Dank je voor het laten zien!
Ben ik ook mee op de foto geweestquote:
Ik schrok, want ik las te snel en las 'fototoestel'. Wat kost zo'n standaard?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
Alleen mijn fotostandaard ben ik verloren en hebben ze meegenomen
Maar 20 euro, maar toch kutquote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrok, want ik las te snel en las 'fototoestel'. Wat kost zo'n standaard?
Ja dat is ook kut als je er zuinig op bent.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar 20 euro, maar toch kut![]()
Want ik hou mijn spullen altijd goed in het oog en verlies ze nooit zomaar.
Ik moest er ook aan denken toen ik de post bovenaan zag staan hierquote:
Tja,. die vind het volgens mij niet zo heel erg, toch? Die is er wel vrij nuchter onder, toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken toen ik de post bovenaan zag staan hier![]()
Moeten we alvast in trooststand voor Vadushk gaan staan? [ afbeelding ]
Geen idee, ik weet niet hoe Vaduz is met voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja,. die vind het volgens mij niet zo heel erg, toch? Die is er wel vrij nuchter onder, toch?
Okee, ja. HIj is volgens mij wel redelijk neutraal. Niet echt een clubvoorkeur dacht ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe Vaduz is met voetbalMaar het was gewoon als grapje bedoelt
Nee johquote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja. HIj is volgens mij wel redelijk neutraal. Niet echt een clubvoorkeur dacht ik.
Waarschijnlijk wel danquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee johHeb jij zijn posts de laatste tijd gemist over deze wedstrijd? Ik denk het
Kak Vaduz, baaldag zoquote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, graftakkenstemming all over. Vanaf 12.30 tot 16.30 uur hutje mutje op het plein gestaan en eigenlijk nooit echt een positief gevoel gehad onder de wedstrijd. Kop flink verbrand verder.
Okee, doe lekker rustig aan hequote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben nog bij zus, die ns ellende omzeilen natuurlijk.
Ieder heeft wel voorkeuren. Ben blij dat fc Twente niet mijn alles is,,ik kan het nu nog wel iets hebben. Maar dat gjax het is doet wel pijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel dan
Van vroeger uit kan ik me herinneren dat hij echt wel neutraal was.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
Shalalie, shalala, ik heb een vriendje en hij heet Fabian!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Okee, ja dat heb ik ook een beetje. Al is het meer door de uitstraling van de meeste ajax-supporters.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ieder heeft wel voorkeuren. Ben blij dat fc Twente niet mijn alles is,,ik kan het nu nog wel iets hebben. Maar dat gjax het is doet wel pijn.
quote:
Thanks! Naar Fabian Cancellara. En stiekem ook een beetje naar Fabian van Het huis Anubis.quote:
Fap Fap fapquote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks! Naar Fabian Cancellara. En stiekem ook een beetje naar Fabian van Het huis Anubis.
En omdat het makkelijk af te korten is.![]()
Ah die moest ik allebei ff googlenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks! Naar Fabian Cancellara. En stiekem ook een beetje naar Fabian van Het huis Anubis.
En omdat het makkelijk af te korten is.![]()
Hey Gomiquote:
lol, heb hem weleens gezien tijdens t lurken iddquote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi heb je deze al eens voorbij zien komen hier in de sc?
Jaquote:
Heul erg geil! Ik ben toch wel blij dat ik weer touchscreen heb, past toch meer bij me!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Bella hoe bevalt je nieuwe eigenste tutskrien?
Best wel!!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie ook zulke grote dikke bovenpoten als Cancellara Lut?
Ik moest gniffelen om tutskrienquote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Bella hoe bevalt je nieuwe eigenste tutskrien?
Hihiquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om tutskrien
Begreep het pas na 2x lezen
Cutequote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Fabian ligt op mijn buik te piepen nu, zo lief!!
fabian is de cavia hoop ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Fabian ligt op mijn buik te piepen nu, zo lief!!
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.![]()
Al zou Fabian Cancellara ook wel op mijn buik mogen komen piepen hoor.
![]()
Ik wil hem heul niet piepend op mijn buikquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde er nog onderzetten in een spoiler: 'Jij mag ook hoor pgr.'
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil hem heul niet piepend op mijn buik
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef pgrferrari het volgende:
Tombeeb
Ik weet ook wel dat ze mij bedoelde hoor
Pgrquote:
Goedquote:
Ook goed hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GoedHoest met jou? Heb je nog Postcrossing gedaan de laatste weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |