quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je zag er leuk uit hoor![]()
Zo grappig, ik dacht toen "hey dat is Bos" en ik zag ook steeds je rataplan icoontje voor me
quote:
Geenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je aan lekkere hapjes voor vanavond?
Oh ik heb nog steeds dat 0,0% Bavaria dingetje staan, vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een overvloed aan crackers.
En wat groene flesjes bier.
Het zijn 2 flesjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, kun je daar ook weer mooi statiegeld voor vangen. Tegenwoordig is 10 cent al genoeg voor ophef.
Ik vind het ook flauw eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ah bah wat flauw van ze Lutte![]()
Hoe is het voorgaande jaren gegaan?
Yay, gefeliciteerd!quote:
Vervelend hè? Ik vind het ook zo ongezellig. En vetes, grrr. Mama's broers praten niet meer met elkaar, en dinsdag was ik daar dus op verjaardag, die vroegen: hoe laat komen zij, dan komen wij niet namelijk. Oh joy.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Lutte, het is precies hetzelfde bij mijn familie, ik heb al in jaren geen normaal feest meegemaakt waar heel de fam. bij is. Al is het bij ons ook een vete hier en daar.
Wat jammer, dat ze het ook niet op kunnen brengen als ze weten dat jij het zo leuk zou vinden... Al was het idd maar even een uurtje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauw eigenlijk.Iets te doen is iets te doen, maar ze zijn binnen een kwartier hier, en de andere oom en tante binnen een minuut, dan kun je toch wel een half uurtje komen denk ik dan.. Vorige jaren was het niet veel beter om eerlijk te zijn, vaak ik in de meivakantie jarig en dan is er eentje op vakantie, eentje moest werken en de andere oom en tante kwamen dan wel. Ook jaren gehad twee vakantie, één werken. En oja, het pareltje: de begrafenis van mijn oma op mijn verjaardag.
Het is in ieder geval iets dat het in meer families voorkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god, dit is zo herkenbaar.Ons gezin werkt ook vaak als buffer tussen twee vechtende partijen. Dan ga je een keer meer bij die op bezoek en zeggen ze dat je partij trekt.
_! Bloed is dikker dan water zeggen ze, maar soms.
En ik maar denken dat de gates in het land van BN'ers al zwaar overdreven warenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god, dit is zo herkenbaar.Ons gezin werkt ook vaak als buffer tussen twee vechtende partijen. Dan ga je een keer meer bij die op bezoek en zeggen ze dat je partij trekt.
_! Bloed is dikker dan water zeggen ze, maar soms.
Bij jou zit alles wel goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de gates in het land van BN'ers al zwaar overdreven waren
Ik heb ook maar een kleine familiequote:
Nee gelukkig nietquote:
Nou ja dat vooralquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Op waarde schatten is er niet bij inderdaad. Als ik in de buurt woonde kwam ik even langs.
Ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een Veghelse vleesrol ofzo, moet wel een delicatesse zijn daar.
Dat ook vooral, niet bepaald de super sweet sixteen die ik in gedachte had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Maar ik vind het wel sneu voor Lutte, ik had op m'n 16e verjaardag echt geen trek in m'n oom en tante bijvoorbeeld. En dan wilt zo'n leuke meid als Lutte wel haar verjaardag vieren met familie en dan hebben mensen het druk... Jammer![]()
Normaal is het de jeugd die geen tijd/zin heeft...
Veghelse vechtertjes!! Bos zijn favo kuukskes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een Veghelse vleesrol ofzo, moet wel een delicatesse zijn daar.
Leuk dat je dat doet Luttequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
En ik loop wel zo'n beetje alle verjaardagen af, vind dat wel zo netjes.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veghelse vechtertjes!! Bos zijn favo kuukskes.
Ben allang blij dat ons gezin hecht is, dat is het belangrijkste! Maar idd, de showbizzwereld is niets bij onze families, als ik je verhalen vertel van wat er al sinds de jaren 60 gebeurt, daar gaan de haren in je nek van omhoog staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat doet Lutte![]()
Dat geeft me net zo'n warm gevoel als dat Bella met haar ouders tv kijkt, dat vind ik zo knus
Daar zat ik toevallig net aan te denken toen ik m'n post al geplaatst had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ons gezin hecht is, dat is het belangrijkste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |