Karma.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
Kut. TT is nogal mislukt. Ik mis een 'we' en dat gezocht moet weg. Klote-ochtend.
Ben ik het wel mee eens. Weg met de Republikeinen! Met name in de VS!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
Dood aan de Republikeinen, lang leve het huis van Oranje!
Even serieus, hoe kan je nou serieus voorstander van die poppenkast op basis van een familieband zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
Dood aan de Republikeinen, lang leve het huis van Oranje!
Wat zei je ook alweer over verbieden en afschieten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
Moet je er weer zo'n kut TT en OP van maken, radicaaltje?
Voorschrift krijgt em hard van mensen die door geboorte het allerhoogste bereiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even serieus, hoe kan je nou serieus voorstander van die poppenkast op basis van een familieband zijn.
Traditie en geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even serieus, hoe kan je nou serieus voorstander van die poppenkast op basis van een familieband zijn.
Big deal.quote:
Och, maar goed dat dat niks met elkaar uit te staan heeft schat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Weg met de Republikeinen! Met name in de VS!
Zeker, het is de ruggengraat van Nederland.quote:
Dat zijn toch geen argumenten johquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, het is de ruggengraat van Nederland.
Ik vind de monarchie zeer belangrijk.
Zo moet ze altijd gekleed gaan.quote:
Er is ook geen zinnig argument voor behalve emotie.quote:
Nee hoor, ik vind het klote dat ik niets te kiezen heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon klote om me te betalen aan het onderhoud van anderen, nietwaar?
Je kan emigreren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het klote dat ik niets te kiezen heb.
Och, je hebt alle parlementaire faciliteiten al. Kan je die kansloze paleizen ook afstoten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
En van een President wordt je ook niet beter, kost ook geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |